Toyota Corolla 1996 , 1.4

Diskusia ohľadne vozidiel značky Toyota

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

wayper
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 17.09.2013 21:15
Zdieľať na Facebook

Toyota Corolla 1996 , 1.4

Príspevok od používateľa wayper »

Caute, chcem sa spytat co si myslite o mojom aute, ma uz svoj vek, svoje chyby,a ci ma mi oplati este donho investovat peniaze. Na aute bucha zadny doraz a ta guma je derava, tlmice su este zvyroby auto sa uz mierne naklana pri jazde v zakrutach, vo volante je mierna vola a pri prejazde nerovnosti v zatacke je tam duty zvuk a volant sa mierne pohne v ruke ( myslim ze tycky riadenia niesom mechanik ),a ked klesaju otacky pri vytoceni motora pri stati auta klesnu pod hranicu 800rpm tak na pol sekundy a potom sa to ustali ( to neviem ci je chyba je to na videu ) a mozno sa tam este nieco najde. Kod motora je 4E-FE. Inak auto jazdi vcelku slusne, ale ma na podvozku hrdzu aspon myslim ze len povrchovu da sa to spravit?. Predosli majitel tam daval nove brembo brzdy aj platnicky, ja som menil gates rozvody + vodnu pumpu graf/ chladiacu zmes, sviecky ngk a baterku a repas startera cize par stoviek eur som uz do toho dal. Dalsia vec brzdova kvapalina ma ciernu farbu trebalo by spravit preplach ?, lebo ked brzdim je ta tam taky suchavy zvuk ale mechanik ( kladne hodnoteni servis na google) mi hovoril ze brzdy su v poriadku. Este aby som nezabudol dolievam olej asi tak pol litra na 2000-3000km ale cital som ze to je normalne pri takto starych japoncoch. Inak auto mam rad je hrave ale vadi mi dost momentalne ze nema klimu. Prikladam fotky aj video. Co si o tom myslite oplati sa mi donho este davat peniaze alebo sa mam poobzerat po niecom novsom ? Dakujem a prajem pekny den. ^^ Martin.

https://www.youtube.com/watch?v=PC_5NjGLrU4&t=4s
https://imgur.com/a/dZg4EfK
pidizvi
Príspevky: 3413
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »