Toyota Corolla - vysoke otacky pri studenom motore
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 15.03.2009 13:19 Zdieľať na Facebook
Toyota Corolla - vysoke otacky pri studenom motore
na Toyote corolle 1.6 valvematic .rok vyroby 2010 mi po nastartovani motora za studena vyskocili otacky na 1500 a viac a asi po 30 sekundach pomaly klesali.ked uz bol motor ohriaty ,boli otacky ok. kedze motor dost hucal,poradili mi aby som si vycistil skrtiacu klapku. vycistil som(bola naozaj spinava) a vsetko som pozapajal naspat ako bolo predtym. a otacky sa mi zvysili este viac,az nad 2000 a samovolne si to pridava a ubera.. je to ovela horsie ako pred vycistenim skrtiacej klapky. co som spravil zle?
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 05.04.2012 20:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 15.03.2009 13:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Je to uplne NORMALNE Aby sa premazal motor a tiež preto aby studený motor NEZDOCHOL , tak RJ dávkuje palivocivicvtec napísal:Ja som na Honde civic 1,8 VTEC 2006 tiež pri štarte išiel až k 1500-1600 otáčok a každú sekundu nižšie a nižšie. Myslím si, že to je u Japoncov tak robené, sú to vysokootáčkové motory, takže asi to tak urobili.
pre ZVÝŠENÝ voľnobeh.
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
mhlavatý ti to bude vedieť vysvetliť. Mne sa len niečo marí, že je v tom riadiaca jednotka. Pred vyčistením si to mal zlé, ale riadiaca jednotka sa prispôsobila a teraz ako si to vyčistil tak sa potrebuje znova prispôsobiť, ak sa mýlim tak sori.
Naposledy upravil/-a FERO 321 v 16.01.2015 17:27, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Ja mam tiez japonca ale hondu a otacky po nastartovani vyskocia na okolo 1200ot na par sekund...je to zdovodu aby rychlejsie premazalo studeny motor...
Skrtiacu klapku pravdepodobne musis dat nakalibrovat cez diagnostiku...aspon tak to mam ja na honde....po cisteni treba nakalibrovat...robota na par minut...
Skrtiacu klapku pravdepodobne musis dat nakalibrovat cez diagnostiku...aspon tak to mam ja na honde....po cisteni treba nakalibrovat...robota na par minut...
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 15.03.2009 13:19 Zdieľať na Facebook
a da sa natom zatial jazdit?neodpalim tam nieco? vypliva mi z vasich odpovedi ze v podstate to nieje nejak vaznejsie pokazene, len treba znovu zosuladit komunikaciu medzi klapkou a riadiacou jednotkou? robia to len autorizovane servisi? niekde som cital,ze riadiaca si casom na to zvykne sama a nakalibruje sa po cca 200 km. co je natom pravdy?
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 15.03.2009 13:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Tak pokial ti nesvieti kontrolka motora tak by sa nemalo nic stat...ale naco zbytocne nechavat motor tocit na 2000ot?? v servisnej prirucke hondy nebolo pisane ze by sa to dokazalo samo casom nastavit, tak neviem ako na toyote...mal by to zvladnut hocijaky servis co ma univerzalnu diagnostiku ktora zvladne toyotu...na kamaratovej honde to slo skalibrovat diagnostikou bosh. A jemu po vycisteni klapky svietila aj kontrolka motora tak vtedy by som radsej dlho tak nejazdil...on tak jazdil par dni a stale to bolo rovnake...ja som si to kalibroval na honde sam, kedze vlastnim hondacku diagnostiku...bujna.juraj napísal:a da sa natom zatial jazdit?neodpalim tam nieco? vypliva mi z vasich odpovedi ze v podstate to nieje nejak vaznejsie pokazene, len treba znovu zosuladit komunikaciu medzi klapkou a riadiacou jednotkou? robia to len autorizovane servisi? niekde som cital,ze riadiaca si casom na to zvykne sama a nakalibruje sa po cca 200 km. co je natom pravdy?
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
japonec a jeho riešenie rýchlejšieho zohriatia motora
Volvo zase pri naštartovaní hodilo vysoké otáčky a po minúte klesli zase dole Som to mal studené a naštartoval som, kolegyňa hneď to máš diesel ??? Som sa hnabil jak pes, keď som to naštartoval, jak to začalo hučať jak drbnuté Všetci okolo sa otáčali
Teraz sa otáčajú, keď je zima a stojím na križovatke s toyotou si pripadám jak na škode 105 so sytičom
Volvo zase pri naštartovaní hodilo vysoké otáčky a po minúte klesli zase dole Som to mal studené a naštartoval som, kolegyňa hneď to máš diesel ??? Som sa hnabil jak pes, keď som to naštartoval, jak to začalo hučať jak drbnuté Všetci okolo sa otáčali
Teraz sa otáčajú, keď je zima a stojím na križovatke s toyotou si pripadám jak na škode 105 so sytičom
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
no ešte trebalo napísať koľko bolo tak stupňov vonku... 1500 určite na studeno nieje veľa ak to pekne drží a potom pomaly padá nadol k norme... a po vyčistení klapky je to normálne lebo RJ má za "nulu" pri zanesenej klapke niečo iné než je "nula" po vyčistení. Rôzne autá to majú poriešené rôzne - buď si to sadne samo časom, alebo mne na nissane stačí rozpojiť na chvíľu jeden konektor alebo inde sa to vynuluje cez diagnostiku a netreba čakať až to spraví Samo.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní