Toyota Corolla E11 1.4VVTi 71kW vs. Audi A3 8L 1.9 TDI 81kW

Neviete si rady aké auto kúpiť, ktoré bude pre Vás najvhodnejšie ? Diskusia o konkrétnych značkách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dont-stop
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 17.08.2016 23:07
Zdieľať na Facebook

Toyota Corolla E11 1.4VVTi 71kW vs. Audi A3 8L 1.9 TDI 81kW

Príspevok od používateľa dont-stop »

Dobrý deň,

som študent, mám 20 rokov a práve si kupujem svoje prvé auto.
Bývam v Nemecku a keďže servis je tu drahší než na Slovensku, je na prvom mieste spoľahlivosť auta ruka v ruke so spotrebou, keďže ako študent musím otáčať každé €. Z tohto dôvodu som hľadal iba autá z autobazárov so zárukou 12 mesiacov na motor a prevodovku.

Čo sa týka použitia, bývam na kopci na sídlisku. Mestská doprava je tu nesmierne neflexibilná. Cez týždeň potrebujem jazdiť dole do centra a naspäť (krátke trasy s prudkým kopcom) - v tomto prípade som skôr za benzín.
Cez víkendy potrebujem jazdiť ale dlhé "štreky" - rozumej 130 km tam a naspäť, takže tu už prichádza do úvahy aj dízel.
Z času na čas potrebujem dať aj štreku 800 km po diaľnici domov. Zase diesel.

Mám horný limit 4000€ a po dlhom hľadaní na fórach, čítaní recenzií, šprtaní sa v inzerátoch na internete a diskusiami s rôznymi ľuďmi mi pristáli na stole 2 možnosti a rovno aj dva inzeráty.

#1 Toyota Corolla E11
1.4 VVTi 71kW
94500 km
r.v. 01/2002
3 dvere
manuálna prevodovka
ABS
klíma
údajne udržiavané podľa šekovej knižky
zelená "Umweltplakette"
zimné pneu

cena: 3900 €

Auto dostane nové TÜV na 2 roky, 12 mesiacov záruku na motor/prevodovku a ešte pred zakúpením absolvuje prehliadku s výmenou filtrov, oleja atď.

Inzerát:

Kód: Vybrať všetko

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=230719847
Fotky:

Kód: Vybrať všetko

http://www.filedropper.com/corolla
(kliknúť na Download This File a opísať kód - zabalené v zipe)

#2 Audi A3 8L
1.9 TDI 81kW
178.604 km
r.v. 09/1999
5 dverí
manuálna prevodovka
ABS, ESP
klíma