Toyota avensis 93kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Toyota

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Už som to niekde písal, teraz neviem kde, ale zhrniem to. Teda budem písať len zápory :-) :

- prevodovka - dvojka ide zaradiť nie hladko, ako by som čakal. Taká gumová a nepresná
- xenóny - svietia horšie ako lampáše z tesca - čítam som čo to na fórach, tak vraj T25 t.j. predchádzajúci model mal problémy s vypadanými zrkadlovými plochami priamo v reflektore. Na moje som toho veľa nečítal, ale našiel som chlapíka, čo repasuje tieto xenóny, tak má tam repas aj pre T27 teda môj model ( t.j. asi sa to deje aj tam - fóra značky väčšinou navštevujú mlaďasi, ktorý majú väčšinou staršie autá a tak tieto novšie to tam nemá kto riešiť )
- cena xenónu - D1S a D2S majú normálnu cenovku okolo 45 € za výbojku, D4S - xenóny pre japonské autá, lexusy, toyoty atď ... cenovka 85 € kus/philips ....osram 105 €/kus
Takže najhoršia varianta, kúpa nových výbojok 200 € (to ma netrápi, cena za "luxus") ale ak to nepomôže, tak ten spomínaný repas + ďalších 200 € ( tu nejde ani o cenu ale o princíp a kvalitu, boh vie ako to chlapec spraví a po druhé nepríde mi normálne aby 5 ročné auto malo problémy so svetlami :-) )
- pneumatiky - neštandardný rozmer 215/55 R17 - samo vyššia cena :-)
- prístrojovka - teraz sa oteplilo a nahriala tie plasty - vŕzga to jak starý favorit - mňa išlo poraziť, keď mi pri prejazde nerovnosťou vrzglo raz, teraz to celú dobu vŕzga, niečim šuchneš po prístrojovke - ostáva ryha ...
- v zime, auto ide po celú dobu na sytiči, pokiaľ sa nezohreje. T.j. naštartujem v zime, ide na sytiči, prejdem 8 km zastavím na križovatke - drb pridá plyn zase na sytič a do na každom zastavení na križovatke pokiaľ sa nezohreje na prevádzkovú teplotu !!! Choré, podľa mňa zatiaľ som sa nikde s ničím takým nestretol. Pri prvom naštartovaní áno, ale žeby na volnobehu si to dvíhalo samo otáčky, to ešte na žiadnom. A to volvo bolo o tom, že som naštartoval a išlo na otáčkach prvých 30 s a potom sa dalo dole, čo som tiež zízal jak debčo, čo to robí a prečo :-)
- elektronická brzda pri pravom kolene, chcem ju zatiahnuť musím ju hľadať pri nohách, strašný prístup
- posed za volantom - nastavenie v pozdĺžnom smere je nedostatočný, chýba mi ešte tak cca. 10 cm, aby som si ho poriadne nastavil ku vzdialenosti nôh a rúk. Asi majú japončíci dlhšie ruky, alebo čo :-(
- sedadlo spolujazdca je tak divne nastavené, že ak chcem do neho sadnúť je problém, aby som netresol hlavu. Nie je výškovo nastaviteľné a je pomerne vysoko. T.j. nastupuje človek okolo 180 cm a už sa musí pokrčiť, aby si sadol na spolujazdcové miesto bez klepnutia hlavy ( tí čo sadajú po prvý krát - udrie viac krát gebuľu, tak potom už si dá pozor - ale štandardné to nie je )

Sú to hovadinky, ale nie som na niečo také zvyknutý. A tiež som si zvykol na automat, ale to už je chyba nie auta, ale výberu bez automatu :-) neviem, čo by som ešte tak viac napísal :-) Uvidíme, čo to bude stáť, ak bude treba meniť nejaké časti nápravy a som zvedavý na výdrž dvojhmoty a vstrekov :-) ten kosačkový zvuk D-4D diesel-a mi nejako nesedí :-)

Najviac ma s.e.r.i.e. prevodovka (radím každý deń a stále) a vŕzgajúca palubovka. Takže ináč fajn auto. Len ak sa niečo potentuje, tak to už je iná ... nie bežná cena.

Teší ma "bludný tut", či jak sa to píše v rádiu s handsfree, bezkľučový systém otvárania a štartovania, priestor v aute a kufri (kvôli čomu som vlastne menil volvo :-) ) Takže ani nie až tak zlé auto, ako veľké očakávania :-) a tak som na neho prísnejší :-)
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Kujon - ďakujem za výcuc. To preraďovanie ma prekvapuje, pretože ja na C5-ke mám pomerne presné a ani na ostatných Toyotkách čo som mal s manuálnou prevodovkou som nezaznamenal gumové, či nepresné preraďovanie. No ale možno na diesel dávajú iné, alebo už šetria aj na takýchto veciach? Rozvody nie sú reťazové? Spotreba Ti aká vychádza?

Veľmi ma prekvapuje, že Ti vŕzga palubná doska. Neviem si predstaviť, z čoho to je a ako je to vôbec možné, veď nemáš ani veľa km... Tieto Toyoty už asi nie sú vyrábané v Japonsku? S odhlučením kabíny je to primerané?
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Toto je veľmi dobrá recenzia, dosť to sedí !

http://www.auto.cz/test-toyota-avensis-d-4d-1980

Tak už to nie je vyrábané v japonsku. Tuším, že je to robené v anglicku ?? Neviem presne :-(

Rozvod je reťazový, kontroluje sa pri 240 000 km.

Jazdím dosť mesto, a potom zase ak idem mimo tak diaľnica 130. Teraz len mestská spotreba okolo Sorry, trošku som to pomotal spotrebu som pozeral teraz a je 6 litrov. Takže v zime bola 6,6 - 7,2 litra. podľa toho aká je premávka. Keď som hneď po kúpe išiel na oravu, tak som mal 5,2. Myslel som, že pri 6-tke to bude menej, ale čo už velké auto. Uvidíme po ceste do Chorvátska :-)

Výhoda, že tieto toyoty dovážané pre slovenský trh nemajú DPF, to poteší :-)

No som tiež mimo, na dotyk som mal z prístrojovky príjemný pocit, trošku tie plasty zmäkčili, ale je to na prd, tak či tak :-(

Odhlučnenie je v celku fajn. Mám tam akurát hlučné gumy, takže hluk tam je. Ale ako hovorím, je to skôr od kolies ten valivý :-)

P.S.: Opravil som tu spotrebu. Spotreba teraz v lete je 6 v zime bola 6,6+
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

doplním ešte že_
- vzduchotechnika má prednastavené režimy fúkania. Iné autá majú tlačidlá, na ľudí, na okno, a na nohy a volí si každý čo chce, tu sú prednastavené a jedným tlačidlom sa prepínajú :-(
- ďalej to nemá výduchy do zadnej časti auta, t.j. dcéra piští, že je jej teplo, lebo klíma k nej ešte nedorazila z predu. Zvyčajne v stredovom tuneli sú výduchy - tu nie :-)
- zase to má výhodu, že ten stredový tunel nezasahuje do zadnej časti k sedadlám a tak aj ten tretí v strede má nohy na zemi bezproblémov.
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

ano, ale ja nedávam klímu na nohy :-) takže nedôjdu k dcére. Nemám rád zimu na nohy ale skôr na telo.

Alebo ak dám fukáre na seba, tak to ide dozadu ?? no nič skúsim to, ale skôr som to bral tak, že keď dám na nohy, tak to ide aj do zadu cez tie pod sedačkami.

Ináč volvo to malo pekne v stredovom stĺpiku medzi prednými a zadnými sedadmi. To bolo fajn rýchlo :-)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

klimu davam iba na okno, ostatne je koledacia si o zdravotny pruser :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

tu je možnosť iba na okno a na nohy zmeniť to neviem :-(

Teraz neviem presne aké sú tie režimy:
- okno a nohy
- na seba na nohy
- iba na seba

A to je asi všetko :-( teraz neviem nepamätám.

Návrat na "Toyota fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných