Toyota Auris - motorizácia

Diskusia ohľadne vozidiel značky Toyota

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

seven549 napísal:same chvaly na tej auris.ja ti radim ostan radsej pri golfe.drzi cenu diely vsade.u japonca toto nebude.prejde ta to rychlo jazdit za servisom zbytocne km a stracat cas.a chod do dizla.uvidis ten rozdiel na najazde.30 km uz treba dizel.alebo skus focusa.
- jááj ale on už s tým supergolfom skúsenosť má takže neprosí si... a prečo by jazdil do servisu? Si nepočul že s Toyotou tak často nemusí? Tak dobré ránko.... budíček...
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

gabo498 napísal:Za mňa skvelý výber ak jazdíš kľudne, ale podľa mňa to ma význam len s hybridom, sam uvažujem o kúpe, ale kombi hybrid.... Ako bolo už spomenuté, je to 20 rokov používaný systém v priusoch. nové to kúpiš do 20 000e v plnej výbave... Nenašiel som konkurenta ak porovnaš spoľahlivosť, vybavu a spotrebu...
Ja som to testoval v KE, Urobil som asi 15km po obchvate 80-90km/h ukázalo to nejakých 5.2 L/100, potom asi 15km po meste a ustálo to na 4.2L/100km pri dosť svižne jazde po meste, pri otázke že koľko to žerie na diaľnici mi predajca povedal že išli natom KE-ZV-BA a späť a spotreba okolo 5L, ak by sa ti podarilo predajcu ukecať na testovaciu jazdu po diaľnici aspoň 50km tak by som tiež privítal realne info o spotrebe
- keď ti ide len o spotrebu budeš asi sklamaný, na vodu ani na vzduch to nejazdí. Treba to brať ako celok - je to benzín, je to automat, palivo ušetríš hlavne v meste ale ani na dialnici to nie je tragédia. Čo hlavne pocítiš je že servis je lacný lebo: rozvod reťaz, žiadne klinové remene, žiadny štartér, olej v automate lacný, málo, žiadny filter.... brzdy vydržia večnosť, motor nekarbonuje....sviečky na 90 000km, môj má 170 000km, 6 rokov,zatiaľ som v autorizáku nemusel byť.... základný servis som si urobil doma na dvore...
gabo498
Príspevky: 96
Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gabo498 »

@hjundai skús ako majiteľ napísať reálnu spotrebu, hlavne diaľnica ma zaujíma.... Lebo každý máme iný pohľad čo je veľa a čo malo... Niekto jazdí za 3.867L/100 nafty, mne nevadí ani 15L benzínu na 100km ale to je primerané k autu...
Stým servisom to sedí, rozprával som s chlapcami z toyoty a to isté - olej, sviečky, brzdy.. To je všetko, tie brzdy závisia od štýlu jazdy, niekomu nevydržia ani 100tkm inému aj 200tkm v pohode...
Ešte taka perlička k veľkosti, keď som si poriadne nastavil sedačku ako zvyknem na diaľnice (na hulvata) tak som za seba sadol, nebol to luxus ale na BA-KE v pohode, v octavii II som sa tam za takých istých podmienok nedostal.... A to som mal o 30kg menej vtedy...
andy500
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 13.03.2018 08:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy500 »

Včera som bol na testovacej jazde v Toyote, testoval som práve Auris 1.6 Valvematic vo výbave Active. Bol som príjemne prekvapený, či už z celkovej jazdy alebo aj vlastností auta. Meriam 170 cm aj s topánkami, takže priestor mi sedí :4090: . Takisto aj nastavenie volantu a podobné veci, u mňa môže byť. Testoval som v Trenčíne a keďže sa pobočka Toyoty nachádza zrovna vo frekventovanej časti mesta (hlavne cesta na Bánovce v špičke) tak som nemohol vyskúšať celý potenciál auta, ale myslím že mi to stačilo aby som sa rozhdol práve pre túto motorizáciu. Predajca bol ústretový, poradil, pomohol. Aktuálne majú zľavy a aj nejaký ten bonus, či už na cene alebo výbave (napr. zimné pneu alebo povinná výbava - síce maličkosť ale aj to poteší). Jediné, z čoho som trochu sklamaný je, že napr. za doplnkovú výbavu - navigáciu - pýta Toyota 660 € ale napr. za metalízu len 520 € :suicide:. A navigácia na ten stredový veľký displej by sa fakt šikla, ako sa naťahovať s mobilom alebo externou navigačkou. Nad tým ešte porozmýšľam, ale prikloním sa k metalíze, keďže základné farby sú len biela a tmavomodrá. Tá biela Auriske svedčí ale pri mojej každodennej jazde po dialnici (hlavne cez leto) by to bolo hneď zadrbané od hmyzu a na bielej je všetko vidieť. Asi sa prikloním k nejakej tej striebornej pripadne hnedej farbe.
Na margo predošlých príspevkov - ku značke VW som si vypestoval takpovediac odpor takže o golfe momentálne nechcem ani počuť :zga27: . Aj keď je pravda že som vychytal možno len stočenku alebo zlý kus :-). V týchto dňoch navštívim Toyotu a objednám si nové auto. Kombík mi je nanič, navyše sa mi nepáči :d :D
Jazdím normálne, aj keď niekedy je treba pridať poriadne plyn a to si myslím, že sa bude v pohode dať na tomto aute.

Vďaka všetkým za pomoc pri výbere. :300f:
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

zájdi este ku Mazde 3 hatchback s 2,0 benzinom a 88 kw..za porovnanie nic nedás...cenovo podobné
pedro727
Príspevky: 1119
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

andy.gee napísal:kedy uz konecne vsetci prestanu s rozpravkami o dieloch? dielov je dost, existuje aj internet a kurier to musi doviezt tak ci tak
Vtedy keď si žily trhajúci japonci,prestanú do "japoncov" montovať nemecko-polské nahrady.
To mám najradšej keď sa dušujú že diely nie sú drahé.
Nemám nič proti japoncom,ale niekedy sa to nedá čítať.
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

uprimne na slovenske fora venovane konkretnym znackam uz velmi nechodim tak to neviem posudit, ale je mi jasne, ze kazdy bude objahovat svoje bez ohladu na znacku

len fakt neviem co je tak vyrazne drahsie, ze by ma to malo odradit od kupy japonskeho auta

ja som sa vzdy som snazil kupovat diely normalnych znaciek co robia aj prvovyrobu a ci kupim napr. brzdy ATE na golf alebo civic, ceny su +/- na rovnakej urovni atd.

chapem, ked rozbijes 15 rocne auto tam mozme polemizovat kolko stoji taky alebo onaky plast .. ale snad nikto nebude na tak stare auto kupovat origo diely aby to poskladal, bud pojde na co najlacnejsiu druhovyrobu alebo zozenie z vrakoviska .. a tu sme zase pri sikovnosti a prehlade
Obrázok Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

a este som chcel, kazia sa vsetky auta, na jednm toto na inom hento .. auto je vzdy viac ci menej stratova zalezitost

z novych aut mam pocit, ze kvalita sla celkovo dole a je to skor o tom vybrat si nieco co nema zname chronicke zavady a mat aj nejake to stastie
Obrázok Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

hjundai napísal:
seven549 napísal:same chvaly na tej auris.ja ti radim ostan radsej pri golfe.drzi cenu diely vsade.u japonca toto nebude.prejde ta to rychlo jazdit za servisom zbytocne km a stracat cas.a chod do dizla.uvidis ten rozdiel na najazde.30 km uz treba dizel.alebo skus focusa.
- jááj ale on už s tým supergolfom skúsenosť má takže neprosí si... a prečo by jazdil do servisu? Si nepočul že s Toyotou tak často nemusí? Tak dobré ránko.... budíček...
dobré ránko tebe on má starého golfa a chce niečo nové.porovnaj starú toyotu ako ten golf 4.tie sú už v hrobe a vw stále jazdí.cize radšej nový golf alebo tu mazdu.
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

Kolega ma Auris HSD v combi, cisto mestský cyklus 5.5 litra. A to su vzdialenosti fakt len par kilometrove. Ked som s nim siel v aute, nejazdi ako dochodca. Tvrdil, ze na okreskach sa da aj za 5 litrov. Auto v strednej triede, automat, cca. 100kw vykon, podľa mna REALNA spotreba viac nez slusna.

Pre ilustráciu: za servisnu prehliadku platil cca 200 eur, vratane kontroly hybdridnej sustavy. To je viac menej dovod, preco autorizak. Garazovy majster si zatial v tom asi neporadi. Jedine, co ho este odpalilo bolo prezutie na novu sadu elektronov, za 4xsenzory kontroly tlaku 140 eur. Sialene.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
misso127
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 05.09.2009 18:21
Zdieľať na Facebook

1.6 Valvematic

Príspevok od používateľa misso127 »

V rodine mame Aurisa s motorom 1.6 Valvematic (rv 2010) Celkovo je motor dynamikou podpriemerny a potrebou nadpriemerny. Udavany vykon 97KW je dostupny az v hornom spektre otacok kedy huci ako ventilator. Na dlhsie cesty absolutne nevhodny motor. Spotreba okolo 6,8L benzinu a to vsetko pri podpriemernej dynamike. Pre kludnych vodicov a pohybovanie sa okolo domu staci, ale pre normalne jazdiacich kedy treba aj obehnut a trosku sa ponahlat vhodny nieje. Je tichy, kultivovany, ale tam koncia asi vsetky jeho vlastnosti. Skor by som si zobral diesel aspon tu 1.4 D4D ak nie aj 2.0D. Ale zalezi od toho na co to clovek potrebuje, ak po meste tak benzin ale v meste mame spotrebu okolo 8.2L. V skratke uzrany a lenivy motor je ten 1.6 Valvematic. Pri plne zatazenom aute po dialnici pri 130km/h som sa dostal so spotrebou na 8.7L a to vsetko nad 3000ot/minutu kedy ten motor je pri tejto rychlosti vyslovene hlucny. Zamna jednoznacne diesel ak to ma byt Auris.
alterego
Príspevky: 288
Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alterego »

Ktorý benzínový motor točí pri 130 km/h menej ako 3 tisíc otáčok?
misso127
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 05.09.2009 18:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misso127 »

Jedine tak 6 valce benziny tocia menej ako 3000 otacok,sam isto vies,tak preco taka otazka. Preto hovorim,ze ten motor na dialnice vhodny nieje ani spotrebou ani jazdnym konfortom (hlucny).
lanken
Príspevky: 1404
Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lanken »

uwa0944710873 napísal:Ktorý benzínový motor točí pri 130 km/h menej ako 3 tisíc otáčok?[/quotetsvan
otcov 1.4tsi sportsvan 92kw 6 kvalt moc nad 3000ot pri 130-ke nejde ak sa dobre pametam
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Mazda 3 s 2,0 a 88kw toci na dialnici pri 130km/h okolo 2600ot/minutu...chcem si kupit nazdu s benzinom a na fore japonec.eu som sa pytal majitelov na toto auto...je v ponuke aj 121 kw verzia a ta paradoxne toci nad 3000ot/min pretoze ma inac sprevodovanu prevodovku....

Návrat na "Toyota fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných