998 375
inzerátov
Pridať inzerát

Toyota Auris Hybrid

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Toyota fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
civicvtec
Založený: 05 apríl 2012
Príspevky: 65
Nabehané: 13 hod 6 min
Predmet: Toyota Auris Hybrid PríspevokZaslal: 20.08.2017 19:58   
Dobrý večer, priatelia,

Prichádzam na toto fórum s prosbou ohľadom Toyoty Auris Touring hybrid 2016-2017, čiže po facelifte.Plánujem to kúpiť ako nové. Mohli by ste mi poradiť niečo ohľadom tohto auta? Čo som našiel informácie, tak nič zlé som na toto auto nenašiel, "že vraj" maximálne primitívne a spoľahlivé auto. Chcel by som sa opýtať, že hybridný systém je 4 generácie ako v Priuse alebo je tam ešte 3 generácie? Viem, že veľa ľudí ho na SK mať nebude, "lebo sa to kazí, baterky odchádzajú". Chcem to aj preto, lebo je to ľahšie pre manželku s manipuláciou (automat, mesto), dobrá spotreba. Celkom dobrá výbava. Takže celkom ma to láka k Toyote. Doteraz som mal len atmosférické benzíny od Hondy a Mazdy, čiže žiadne poruchy, to isté budem očakávať aj od Toyoty. Čo by ste mi poradili? Odporúčali? Pri NCAP testoch som našiel, že aj pasívna bezpečnosť je celkom dobrá, vysoké percentuálne vyjadrenie (neviem či tomu sa dá tak veriť). Prepočítaval som si náklady cca ročné na 30 000km, tak je to oveľa výhodnejšie oproti atmosfére čo mám teraz. Ďakujem za rady a skúsenosti.
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (517)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18078
Nabehané: 1 mes 26 dní 5 hod
PríspevokZaslal: 20.08.2017 20:08   
Auto je to dobre, ale neskutocny krpec vo vnutry.
_________________
Moderátor na dôchodku.
Citovať
MartinkoNR
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 23 jún 2010
Príspevky: 19
Nabehané: 13 hod 41 min
PríspevokZaslal: 20.08.2017 20:35   
mám 1,4d a nemyslím si že by tam bolo málo miesta... presedlal som s octavie gen. 1... vzadu to nie je žiadny luxus ale určite sa 4 ľudia odvezú slušne. Myslím si že budeš spokojný Ja som bol zarytý koncernista len VW,Škoda, Audi... No som veľmi milo prekvapený, u mňa bude hybridná toyota ďalšie auto.
Citovať
hjundai
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (130)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1129
Nabehané: 5 dní 10 hod 50 min
PríspevokZaslal: 20.08.2017 20:45   
Mám I.generáciu teraz cca 155000km, takže ti napíšem len k pohonu: je to v podstate pohon ktorý je v hybridoch od roku 2010 čiže technologia overená, nemá slabinu, prevodovka je v podstate manuálna čiže bez slabín automatov, servisovanie je lacné a jediné načo treba myslieť je sezonne poriešiť brzdy - premazať vodiace trne a rozpohybovať to...
Beterky nemá zmysel rozvádzať lebo to nieje téma....
Za mňa samotný pohon výborný, vyladený... servisné náklady mizivé... k zvyšku auta si pozri na toyotaclub.cz
Citovať
peq
Nová tvár - Trabanto (7)
Založený: 13 jún 2008
Príspevky: 143
Nabehané: 7 hod 34 min
PríspevokZaslal: 20.08.2017 21:00   
Pozri Rasťa Chválu, je tam ovládanie hybridu v praxi a zopár postrehov:
https://www.youtube.com/watch?v=hjwSI4lzVUY
Citovať
havo
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 31 júl 2004
Príspevky: 154
Nabehané: 11 hod 30 min
PríspevokZaslal: 21.08.2017 12:38   
mam 2016 ts hybrid,plusy auta su jednoduche ovladanie/automat je super/nizka spotreba-da sa po meste aj 3,5-3,7l/dobry je aj system pwr ked mu pridas tak ide na rozdiel od moznosti eco ktory je moc letargicky,mam aj TSS tiez dobra vec,dobre svetla,aj navi s TTS celkom v pohode/cuvacia kamera/miesta je dost hadam nejdes vozit 100 kilovu svokru/kufor tiez dostatocny kedze sa don zmesti aj moj bernardin/tempomat sa treba trochu naucit ovladat ale da sa/hybrid sa treba naucit soferovat,na okreskach treba dobit baterku aby si do mesta nedosiel s dvoma palickami-pochopis a vyuzivat Nko tkz.plachtenie/...
k minusom asi tolko ze furt cosi pipa-radio pri otvorenych dverach ked niekde cakas-pipa,cuvas pipa to tiez/okna maju ch*** dorazy ako na wartburgu/nedas za to tazne/

neviem nic viac ma nenapada,ja som spokojny mam predvadzacku za dobre peniaze,za mna gut

hybrid nie je len o spotrebe,hybrid je zivotny styl
Citovať
zaklik
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 25 august 2011
Príspevky: 34
Nabehané: 2 dní 21 hod 46 min
PríspevokZaslal: 21.08.2017 13:19   
*havo* N tam nemáš radiť za jazdy, dopredu vždy zaradené "D"/"B" ... tobôž nie plachtiť, Aurisa HSD mám tiež, ináč so všetkým súhlasím....
Citovať
havo
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 31 júl 2004
Príspevky: 154
Nabehané: 11 hod 30 min
PríspevokZaslal: 21.08.2017 16:59   
no neviem,skusenosti majitelov hsd z toyota forum cz hovoria cosi ine...odkial mas ty info že sa nemá radiť Nko pocas jazdy?
Citovať
hjundai
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (130)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1129
Nabehané: 5 dní 10 hod 50 min
PríspevokZaslal: 21.08.2017 17:52   
U nás naopak sa to využíva ako každé iné auto, nikdy sa nikto nepozerá koľko šťavy je v baterke. Dialnica sa ide 140, ak treba viac tak viac, žiadne plachtenie, ja zastávam názor že netreba šetriť len netreba plytvať. Pred červenou nebudem dupať na plyn, kamion vychádza na cestu noha z plynu, budem zastavovať noha z plynu.... podstata je len tá že časť energie ktorá by sa stratila v teple v brzdách sa vráti a dá sa využiť. U nás sa na spotrebu nikto nepozerá aby som stále sledoval nejaké čísla nato mám život veľmi rád a považujem to za kravinu.
Citovať
zaklik
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 25 august 2011
Príspevky: 34
Nabehané: 2 dní 21 hod 46 min
PríspevokZaslal: 21.08.2017 18:02   
skúsenosti? to si robíš srandu? nerozmýšľal si nad správnym mazaním prevodovky keď je tam zaradené "N" ... volal som aj s mechanikom z toyoty, hovoril že viac špecialistov sa mu chválilo plachtením, prípadne jeden videl ako mu pribúda palivo na paličke/ukazovateli palivomeru , skonštatoval, že nech je veľa plachtičov aspoň bude mať čo robiť ... pepíci sú šetrílkovia, tým sa nedá veriť všetko ... a úryvok z použivateľskej príručky / ■Dobíjanie hybridného (trakčného) akumulátora
Ak je zvolená zaradená poloha N, hybridný (trakčný) akumulátor sa nebude
dobíjať. Aby ste zabránili vybíjaniu akumulátora, nenechávajte dlhšiu dobu
zvolenú zaradenú polohu N. ... otázka znie ako pri "plachtení" chceš získať energiu na ďaľšiu jazdu na baterky? plachtieval môj nebohý starký na Š105 aby deťom urobil radosť koľko zájde na zotrvačnosť ... keď chceš plachtiť, plachti ale koľko ušetríš?
Citovať
havo
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 31 júl 2004
Príspevky: 154
Nabehané: 11 hod 30 min
PríspevokZaslal: 22.08.2017 07:32   
ok,ked to povedal mechanik s toyoty tak to budem respektovat,len par raz sa mi stalo ze som mal bateriu na full a kopec dlhy fest tak davaj nko-lahsie to slo a dalej dojdes/az taky sporilek nie som hybridku vyuzivam uplne ako bezne auto a doteraz som mal len kachle... a hlavne poskulujem po tesle s uvesej zevraj nasi zlodeji uvolnili byrokraciu
Citovať
lorak777
Povedomá tvár - Favorito (47)
Založený: 21 marec 2015
Príspevky: 965
Nabehané: 4 dní 23 hod 14 min
PríspevokZaslal: 22.08.2017 16:05   
kludne kup... ak sa ti nepokazia elektr. okna, zrkadla, alebo sedacky, tak asi nic...na baterky uplne zabudni, ani o nich nebudes vediet... auris nie je yaris, aj ked som sa pred mesiacom vozil v novej yaris a zda sa mi vo vnutri sirsia, a aj viac miesta vzadu - mam priemernu postavu a normalne sme vzadu sedeli dvaja bez problemov, ale aj tak by som radsej bral auris ....do mesta ako stvorene....a zas by som zopakoval, ak si kupujes AP, tak je tam na to, ze sa jej od zaradenia, do zastavenia nebudes dotykat!!!!, nikdy, podotykam nikdy sa za pohybu nemanipuluje s radenim AP!!!.....moze si ktokolvek hovorit cokolvek, je a bude to tak....alebo si rob co chces, ale zivotnost tej prevodovke skratis riadne...
Citovať
bajo777
VIP člen - Veyron (428)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 8674
Nabehané: 2 mes 28 dní 19 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 22.08.2017 17:07   
neviem kde chodite na tie prevodovky v hybride od tojoty
ziadne mechanicke spojenie spalovaku a kolies neni za ucelom pohonu ! preto neni potrebne menit prevody ! ten volic prevodovky, by kludne mohol byt nahradeny tlacitkom na palubovke jedine mechanicke co tam je, je planetovy diferencial, ktory ma za ulohu delit a spajat, prosto smerovat vykon medzi generatorom, spalovakom, elektropohonom a kolesami , ziadne 1,2,3,4... tam nikde nenajdete !!!
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
janyr
Založený: 11 august 2009
Príspevky: 3
Nabehané: 16 min
Predmet: Auris combi hybrid 1.8 PríspevokZaslal: 22.08.2017 17:25   
Mam toto auto ako uplne nove so strednou vybavou a doplnkovou vybavou ma cca 2 roky a 70tis km

Co k tomu dodat .... nic staci sadnut a ist okrem pravidelnych prehliadok nic neriesim nic nebucha neklepe neskripe az na to ticho ... je v nom fakt ticho

Automat riesi vsetko za teba pri prudkej akceleracii prepne hned do benzinu pocujes len start motora a auto celkom slusne akceleruje ...

Nevyhoda interier trosku tesnejsi vsetko presne prisposobene a vsetko ma svoje miesto ...

Kiez by sli s cenami nizsie ... hybrid treba zazit a ak nie si sportovy jazdec rychlo si ho zamilujes
Citovať
bajo777
VIP člen - Veyron (428)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 8674
Nabehané: 2 mes 28 dní 19 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 22.08.2017 17:30   
ohladom ceny, tu vidim namet pre tojotu, ponuknut hybrid s manualom, nevzdavajte sa pytajte si svoje
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Toyota fórum