Tlak paliva.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48 Zdieľať na Facebook
Tlak paliva.
Zdravím.Síce som sa už niekedy nato pýtal ale viete mi niekto poradiť?Meranie tlaku na benzínovom aute bez spatného vedenia paliva do nádrže bez snímaču tlaku v systéme. Pri zapnutí motora do prvej polohy teda bez naštartovania natlačí na 3,5 Baru.Keď naštartujem motor skočí na 4 Bary a drží.Je normálny tento rozdiel v tlakoch keď to čerpadlo je robené na 3,5 Baru. a čím je to sposobené.Vďaka.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Rozdiel tlaku paliva a tlaku atmosferického musí byť dodržaný.Je úplne jedno či sa jedná o palivový sústavu z vratnou vetvou alebo iba samotným prívodom,vždy musí súčet tlakov sedieť.Súčet tlaku ak motor nie je v chode,tj v sacom potrubí plus tlak paliva = tlak v sacom a tlak paliva za chodu motora.
Treba iba dva tlaky spočítať..Ale vždy je to rovnaké a rovnaké to aj musí byť.Čiže výsledný tlak voči tlaku v saní je nemenný,teda v poriadku.
Klasický rozdiel čo takmer z železnou pravidelnostou nameriam býva 0,5 baru a je jedno o ktorý systém ide.
Seven mal by si si častejšie sadnúť na pero,lebo vieš zaperliť tak nehoráznou kravinou,že by bolo ozaj na mieste to nešíriť do sveta a aspoň budiť ilúziu že rozmýšlaš prv než to pustíš do sveta
Treba iba dva tlaky spočítať..Ale vždy je to rovnaké a rovnaké to aj musí byť.Čiže výsledný tlak voči tlaku v saní je nemenný,teda v poriadku.
Klasický rozdiel čo takmer z železnou pravidelnostou nameriam býva 0,5 baru a je jedno o ktorý systém ide.
Seven mal by si si častejšie sadnúť na pero,lebo vieš zaperliť tak nehoráznou kravinou,že by bolo ozaj na mieste to nešíriť do sveta a aspoň budiť ilúziu že rozmýšlaš prv než to pustíš do sveta
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ano je to v poriadku.Skúsim vysvetliť inak.Navýšenie tlaku paliva voči tlaku v sacom musí byť stále konštantné.Preto keď sa po štarte v sacom zmení tlak (logicky) tak sa tomu prispôsobuje aj tlak paliva aby rozdiel ostal nezmenený.Kedže u benzinových strojov sa tlak v saní mení tak sa tomu neustále prispôsobuje aj tlak paliva.Keď motor stojí tak je v saní bežný tlak atmosferický,ale po štarte sa tlak hneď zmení kedže v saní je vložená škrtiaca klapka
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných