Tlak paliva.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Renault

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

salomen30
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48
Zdieľať na Facebook

Tlak paliva.

Príspevok od používateľa salomen30 »

Zdravím.Síce som sa už niekedy nato pýtal ale viete mi niekto poradiť?Meranie tlaku na benzínovom aute bez spatného vedenia paliva do nádrže bez snímaču tlaku v systéme. Pri zapnutí motora do prvej polohy teda bez naštartovania natlačí na 3,5 Baru.Keď naštartujem motor skočí na 4 Bary a drží.Je normálny tento rozdiel v tlakoch keď to čerpadlo je robené na 3,5 Baru. a čím je to sposobené.Vďaka.
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

tak ak bezi motor dobija bateriu a vladze tlacit 4 bary.pol baru naviac.to je co za auto ked nema spatne vedenie.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Rozdiel tlaku paliva a tlaku atmosferického musí byť dodržaný.Je úplne jedno či sa jedná o palivový sústavu z vratnou vetvou alebo iba samotným prívodom,vždy musí súčet tlakov sedieť.Súčet tlaku ak motor nie je v chode,tj v sacom potrubí plus tlak paliva = tlak v sacom a tlak paliva za chodu motora.
Treba iba dva tlaky spočítať..Ale vždy je to rovnaké a rovnaké to aj musí byť.Čiže výsledný tlak voči tlaku v saní je nemenný,teda v poriadku.
Klasický rozdiel čo takmer z železnou pravidelnostou nameriam býva 0,5 baru a je jedno o ktorý systém ide.

Seven mal by si si častejšie sadnúť na pero,lebo vieš zaperliť tak nehoráznou kravinou,že by bolo ozaj na mieste to nešíriť do sveta a aspoň budiť ilúziu že rozmýšlaš prv než to pustíš do sveta
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ake tlaky ty merias.tlak paliva tlak atmosfericky co to je.cerpadlo ma tlacit 3.5 baru jemu tlaci za chodu motora 4 bary.zanedbatelna hodnota.
salomen30
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 28.11.2013 17:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa salomen30 »

Takze dobre som pochopil ze potom je to v poriadku a aj ty nameriavas o 0.5 Baru viac.Lebo tiez som to nepochopil z tym atmosferickym tlakom.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ano je to v poriadku.Skúsim vysvetliť inak.Navýšenie tlaku paliva voči tlaku v sacom musí byť stále konštantné.Preto keď sa po štarte v sacom zmení tlak (logicky) tak sa tomu prispôsobuje aj tlak paliva aby rozdiel ostal nezmenený.Kedže u benzinových strojov sa tlak v saní mení tak sa tomu neustále prispôsobuje aj tlak paliva.Keď motor stojí tak je v saní bežný tlak atmosferický,ale po štarte sa tlak hneď zmení kedže v saní je vložená škrtiaca klapka
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ujo hlavaty to stale napise tak komplikovane aby si chranil svoje vedomosti.preto do vety zamotal ten atmosfericky tlak.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Atmosferický tlak si zvolil výrobca z dôvodu že sa autá pohybujú v rôznych nadmorských výškach a toto garantuje že sa nezmení výkon motora ani vo vyžšej nadmorskej polohe.Ja som to nevymyslel
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

u vozidiel ktore maju vahu vzduchu sa zmeni.u vozidiel ktore meraju len aktualny podtlak v sani nie,tie auta nemaju vahu vzduchu.
Napísať odpoveď

Návrat na "Renault fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných