Swap motora - Porsche Cayman V8 Chevrolet LS3

Aké sú vaše skúsenosti s tuningom? Aké vozidlá tunovať, rady a odporúčania...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Nech ho postaví na C značky ako domarobený traktor - aj hodnota bude rovnaká :40bd: :40bd: :40bd: Pardon traktor má väčšiu cenu - lebo je z neho nejaký osoh. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
gysot
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 19.01.2017 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gysot »

ivko1 napísal:Stačí si pozrieť tento odkaz http://www.carbuildindex.com/29347/2007 ... gine-swap/

Len blazon by zničil takto auto, vyrezať priečku a porobiť rôzne dalšie úpravy znamená že to auto stratí totálne na hodnote

Ano tuto stranku poznam. Typek ale rezal preto, lebo ulozil motor blizsie k stredu ako sa dava povodny motor. Tam to aj vysvetluje. Ale na blogoch hovori,ze to planuje dat spat. Inak ta converzia bola dokonca robena bez Renegades coversion kitu. Spravil si to sam .

Nech ho postaví na C značky ako domarobený traktor - aj hodnota bude rovnaká Pardon traktor má väčšiu cenu - lebo je z neho nejaký osoh.
Co sa tyka ceny prerobena 996 na ls3 http://www.gasmonkeygarage.com/behind-t ... he-reveal/

Sa predala za 65k USD ;) asi tolko k tomu traktoru
gysot
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 19.01.2017 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gysot »

mp3turbo napísal:>> Par krat sa povozim a zaveziem na aukciu klasickych aut v DE.

pardon, co ma Cayman s motorom Ševrolet spolocne s aukciou KLASICKYCH aut ?

Ja ti hovorim chod do toho. Kvoli sto konom riesit takuto vec je TOTALNA KRAVINA. Keby si do toho chcel nabuchat veliky kompresor a vytiahnut cez 600 poťažmo 700 koni, to uz potom ma ine grady.

Zvysovat vykon Cajmanu o sto koni je prdlajz, zbytocna namaha. To mozes rovno sucasnemu motoru zdvihnut mandle a odstranit jeho problematicke casti. Na motormanagement teda elektroniku som sa upozornoval aj ja pred Čvirom.

Poznam chlapcov ktori nalozenim kompresoru plus upravami originalneho motora vytiahli z Chryslera 300c skoro sedemsto koni. Povodne to ma 250kW, kolko to je, 350 koni alebo tak nejak. Takato vec ma zmysel a je tam furt "originalny motor".

Jo ale otazka znie co ta vyjde drahsie. A co si viac uzijes. Mna uz bude bavit len ta stavba samotna. Nejde len o povezenie sa.. Kupenie caymanu 987 kludne s motorm s 250k kilometrami brzadmi mimo. Lebo aj tak sa vsetko bude menit. Alebo Novy cayman, ktory si nechas len upravit. A proste z celkoveho zazitku budes mat iba to jazdenie, ktore bude porovnatelne :) Mne ide o to si to auto postavit resp. Byt pri tom .

NO prave s tym velkym motorm. Ved to uz by bol mega zasah. Pri tejto LS3 nemusis " nic" rezat.. Keby chcem fakt nieco mega. Tak si tam buchnem Hellcat ale to co by som nosil na streche ? :))))
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

gysot napísal: Co sa tyka ceny prerobena 996 na ls3 http://www.gasmonkeygarage.com/behind-t ... he-reveal/

Sa predala za 65k USD ;) asi tolko k tomu traktoru
Trufnem si povedať , že pre 100% ludí v celom bývalom ČS štáte to nebude mať cenu ani jedného centa , a budeš len na smiech alebo pre pohoršenie. Toto nie je krajina swapov - pre niekoho bohužial, pre iného našťastie. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
gysot
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 19.01.2017 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gysot »

Ty tiež keď kupuješ pre seba auto sa pýtaš celej ulice čo si o tom mysli ??:))
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Pozri sa na to inak, stavalo sa na SK nejedno auto a s prihlásením ku*evský problém... On aj ten K1 Attack, jeden behal na PN značkách a zrejme ešte pár kusov, ale všetky kusy by človek zrátal asi aj na jednej ruke

A to sa bavíme o aute postavenom na kolene, kde nebolo treba schválenia od výrobcu a podobne
To vôbec nie je dobrý nápad do toho ísť v zmysle že to chcem zlegalizovať.
Spoj sa nejak s človekom čo postavili teraz nedávno na SK auto "Brutal" a spýtaj sa ho na veci ohladne papierovačiek.

Možno, opakujem možno - keby si do toho chcel tresknúť motor trebárs z 997 turbo že by to ešte nejak šlo zlegalizovať, ale šlahnúť tam motor iného výrobcu tak to pochybujem a riešiť to cez iné krajiny je totálna kravina...

Na SK by to muselo prejsť cez KO a neviem či by si to niekto zobral na triko

Chceš stavať? Stavaj, ale nie na legálnom aute, lebo sa na nom nebudeš legálne voziť ani za 5 rokov. Stavaj auto s tým že ho budeš voziť na plaťáku
gysot
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 19.01.2017 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gysot »

Hmmmm..to znie celkom fajn dať tam nejaký motor Porsche :) i keď tomnebude american muscle in european body ale toho sa asi na teraz budem musieť vzdať.uvidim cez týždeň si to ešte prezistim zavolám aj do k1 aj brutal a popýtam sa na koľko je to realne zlegalizovať s v8. Ako určite nebudem riskovať jazdiť na tom len tak že supnem niekomu na STK niečo do vacku v prípade nehody by to nebolo cool.
gysot
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 19.01.2017 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gysot »

ivko1 napísal:Pozri sa na to inak, stavalo sa na SK nejedno auto a s prihlásením ku*evský problém... On aj ten K1 Attack, jeden behal na PN značkách a zrejme ešte pár kusov, ale všetky kusy by človek zrátal asi aj na jednej ruke

A to sa bavíme o aute postavenom na kolene, kde nebolo treba schválenia od výrobcu a podobne
To vôbec nie je dobrý nápad do toho ísť v zmysle že to chcem zlegalizovať.
Spoj sa nejak s človekom čo postavili teraz nedávno na SK auto "Brutal" a spýtaj sa ho na veci ohladne papierovačiek.

Možno, opakujem možno - keby si do toho chcel tresknúť motor trebárs z 997 turbo že by to ešte nejak šlo zlegalizovať, ale šlahnúť tam motor iného výrobcu tak to pochybujem a riešiť to cez iné krajiny je totálna kravina...

Na SK by to muselo prejsť cez KO a neviem či by si to niekto zobral na triko

Chceš stavať? Stavaj, ale nie na legálnom aute, lebo sa na nom nebudeš legálne voziť ani za 5 rokov. Stavaj auto s tým že ho budeš voziť na plaťáku
Ako pozeram niekto v ITA to uz aj spravil a ponuka na predaj https://www.reezocar.com/en/voiture-occ ... 36912.html
gysot
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 19.01.2017 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gysot »

Takze dosiel som k nazoru, ze najlepsiu odpoved mi da DEKRA - CZ/SK.

Takze, v priebehu tohto alebo buduceho tyzdna navstivim obe osobne :)

A dam vediet. Ako to vidia oni ci uz V8 Cayman alebo komplexne s inymi swapmi motora ci uz rovnakej znacky alebo nie :)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

no len aby si nebol prekvapeny :d :D , potreba je aj kutilov, nehovorim, sikovnych vsade beru...je Xprikladov ze takto zamestnali velke firmy ludi

ale v CADe to chlapec postavi podstatne rychlesie, ako fesak na dielni, o nakladoch nehovoriac...hrajkat sa mozes s jednym kusom, vrtkat, bruskat, zvarkat a je to vlastne kazdemu jedno co s tym bude, v seriovke sa "trosku" inac k tomu pristupuje ;-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

do....vylepsi :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
gysot
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 19.01.2017 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gysot »

cviro123 napísal:Mam lepsi napad, konstrukterske oddelenie Porsche. Ked pojdete vsetci snad vas tam aj zamestnaju na TPP.

Ako to, ze tam este nie si ? ako vrchny radca toho co vsetko sa neda ;)

Neviem, ja nemam zdaleka taku ambiciu. Mam vystudovanu skolu technickeho smeru. Robil som niekolko rokov Tradera - financnych instrumentov. Nehovorim , ze mam zarobene na cely dochodok, ale davam si pauzu na pol roka az rok , kedze za PC sa neda sediet stale :) ...A kedze mam k autam blizko, prislo ako skvely napad, pri mojej "odvikacej" kure zacat riesit nieco podobne. Nehovorim, ze to spravim vsetko svojpomocne. Rozhodne vsak mam na to zaplatit aj celu prestavbu odbornikom. Avsak chcem sa jej zucastnovat. Co budem vediet v ramci volneho casu zacnem robit sam :)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kazdy nech robi na co ma a kde ho treba, ale jedno som si isty, drobnych zemakov a Traderov - financnych instrumentov keby nebolo, ludstvo by sa rozhodne horsie nemalo :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Dám ti príklad z minulosti - kedysi dávno mal kamoš Fiat Tipo 1.9TD (to staré), stala sa nehoda a auto ostalo na odpis.

Šiel do DE, kúpil tam také isté staré Tipo 1.9TD, akurát Granturismo (malo analogové budíky miesto digitálnych, malo naviac ABS, Airbagy...)

Klasicky chceli urobiť prestavbu karoserie, bolo treba povolenie od výrobcu a to povolenie im výrobca neschválil, pretože sa nezhodovala hmotnosť vozidla, to dovezené malo vdaka ABS, ABG vyššiu hmotnosť čojaviem o 40kg

A ty si myslíš že nejaká DEKRA ti schváli zástavbu motora?
Zabudni!!! Jednoducho ked dostaneš papier od výrobcu, tak až potom riešiš takéto administratívne veci.

Pochop že zmeneou motora sa zmení aj hmotnosť auta a jednoducho na to aby to bolo legálne musí sedieť všetko

Fakt oslov niekoho čo postavil ten K1 Attack a pozistuj si aké patálie s tým mali. To auto mali vyrobené pár rokov, až sa im ho podarilo dostať na SK papiere

Ty si to predstavuješ velmi jednoducho, teda možno ani nie, ale ono je to ešte 5x komplikovanejšie ako tvoj najhorší scenár ohladne legalizácie.
Ale ako som vyššie písal, kludne postav, ale stavím krk na to že s V8 od iného výrobcu to papiere neuvidí nikdy. Ak do toho dáš 997 turbo tam sa možno povozíš za tri roky ofiacialne.

Keby to bolo také jednoduché tak tu také prestavby vznikajú, ale nevznikajú a nevznikajú preto lebo je to doslova nemožné
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Položil by som si otázku , prečo u nás nie je možné dať na papiere ani stavebnice , ktoré majú všetky schválenia a vyrábajú ich rôzne firmy po celom svete??
Pri lietadlách a vrtulníkoch to ale možné je. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Tuning vozidiel"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný