Suzuki Kizashi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.01.2013 21:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
A tým chcel básnik povedať čo ? Každé jedno CVT je ponorené v oleji, na sucho by to asi dlho nejazdilo. Na sucho môže jazdiť tak variator s remenom ktorý sa používa u skútragrizlly1 napísal:Co sa prevodovky tyka,ak niekto pozna funkciu Variatora z retazou ponoreneho v oleji,potom nemam co vysvetlovat!!!
Rozvody su takisto retaz.
Ked má auto 20tkm tak nerieš a ber ked sa ti páči...
PS: tvoje príspevky mi prídu trochu akoby si čerpal informácie z novinárskych príspevkov, kde "novinky" vychvália vždy do nebies, ale realita je často potom úplne odlišná...
Občas sa tu stane že tu niekto onanuje s tým že dané auto bolo autom roka a pritom sa hned môžeme baviť o koncernových TSI
Naposledy upravil/-a ivko1 v 11.04.2015 15:11, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.01.2013 21:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ja som tým myslel že iba to že to vôbec nazaručuje jeho nekonečnú životnosť, pretože ty sám si písal skôr že sú tam bezúdržbové reťaze
A presne tak to je - tá reťaz sa nemení, mení sa celá prevodovka, preto by som v prípade požiadavky vozidla s AT volil radšej niečo s primitívnym hydromeničom, kde repas stojí cca 1500-2000€ čo je furt lepšie ako cena novej CVT prevodovky
Keby mne predajca rozprával o tom ako je to super bezúdržbové riešenie tak by som mu asi naznačil toto
To akokeby ti rozprával že v motore nie je treba meniť olej, že tam je doživotná nápln
A presne tak to je - tá reťaz sa nemení, mení sa celá prevodovka, preto by som v prípade požiadavky vozidla s AT volil radšej niečo s primitívnym hydromeničom, kde repas stojí cca 1500-2000€ čo je furt lepšie ako cena novej CVT prevodovky
Keby mne predajca rozprával o tom ako je to super bezúdržbové riešenie tak by som mu asi naznačil toto
To akokeby ti rozprával že v motore nie je treba meniť olej, že tam je doživotná nápln
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
lenže tá převodovka sa nepokazí tak, že na výmenu. Pokazí sa max. tak elektronika a to sú opravy rádovo v 100kách €. Tieto prevodovky v osobáku prežijú nezmysel. Remeň/reťaz sa prakticky nedá zničiť a tak vážny kolaps hrozí až niekedy keď už samotné auto stráca orgány. A aj elektronika blbla skor v začiatkoch, dnes ide o hodne spolahlivú převodovku. Žial oveľa spolahlivejšiu a lacnejšiu na prevádzku jako aktuálne hydromeničové. O Dvojspojkových sa ani nejdem rozpisovať
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Acon - tvoja odpoved je hodná predajcu áut, ktorého úlohou je v prvom rade predať. Z tvojho príspevku to vyznieva ako keby problém CVT vyriešila oprava v hodnote 50€
Donedávna bol variator prevodovkou ktorá značila riadne patálie v budúcnosti. Istotne sa veci posunuli dalej, ale neverím že až tak že by sa stali nesmrtelné, respektíve by CVT z mechanického hladiska prežila auto...
Na druhú stranu ked zoberiem do úvahy na akú životnosť sú projektované dnešné autá tak máš možno aj pravdu, už naozaj chýba len tá doživotná olejová nápln v motore
Donedávna bol variator prevodovkou ktorá značila riadne patálie v budúcnosti. Istotne sa veci posunuli dalej, ale neverím že až tak že by sa stali nesmrtelné, respektíve by CVT z mechanického hladiska prežila auto...
Na druhú stranu ked zoberiem do úvahy na akú životnosť sú projektované dnešné autá tak máš možno aj pravdu, už naozaj chýba len tá doživotná olejová nápln v motore
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Acon, čo znamená slovíčko "dnes" ??? Bol som na jazdu s Nissan Murano 3,5 benzín CVT. Som povedal predajcovi, že ta prevodovka je trošku preslávená. Tak sklopil hlavu, a predstav si, že do nového nissanu x-trail už takýto typ prevodovky nedávajú !!! Prečo asiAcon napísal:lenže tá převodovka sa nepokazí tak, že na výmenu. Pokazí sa max. tak elektronika a to sú opravy rádovo v 100kách €. Tieto prevodovky v osobáku prežijú nezmysel. Remeň/reťaz sa prakticky nedá zničiť a tak vážny kolaps hrozí až niekedy keď už samotné auto stráca orgány. A aj elektronika blbla skor v začiatkoch, dnes ide o hodne spolahlivú převodovku. Žial oveľa spolahlivejšiu a lacnejšiu na prevádzku jako aktuálne hydromeničové. O Dvojspojkových sa ani nejdem rozpisovať
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Lebo CVT dnes pchajú takmer do každého auta, práve skrz dosiahnutie o chlp lepšej spotreby, pretože tá prevodovka jednoducho dokáže držať optimálne otáčky motora od nízkej rýchlosti až po čojaviem 120km/h a povedzme že nad 120km/h už s rýchlosťou začínajú stúpať aj otáčkyelauato napísal:tak prečo by s tým mali začínať, keď x-trail bol orientovaný úplne inak ako murano;-)
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.01.2013 21:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných