704 532
inzerátov
Pridať inzerát

Suzuki Ignis - vymena retazoveho rozvodu M13A

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Suzuki fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
skino
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 04 február 2009
Príspevky: 47
Nabehané: 6 hod 27 min
Predmet: Suzuki Ignis - vymena retazoveho rozvodu M13A PríspevokZaslal: 15.02.2018 00:08   
Pozdravujem . mam ignisa s motorom M13A, ma najazdene 170000 a mam už aj nove rozvody kúpene. Potrebujem len radu , či sa niekde a ako poistuje motor pri vymene retaze. dakujem za info.
Citovať
Mixy
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 15 február 2014
Príspevky: 122
Nabehané: 3 dní 1 hod 29 min
PríspevokZaslal: 15.02.2018 18:23   
Smiem sa len pre zaujímavosť spýtať, pre aký dôvod sa teraz mení rozvod na tom motore?
Citovať
astines
Založený: 31 október 2014
Príspevky: 2
Nabehané: 13 min
PríspevokZaslal: 15.02.2018 18:50   
To by aj mna zaujimalo. Ignisku sme mali a sice pri predaji mala len 113 000 km, ale je tam kvalitna dozivotna retaz... nepocul som o Igniske pri ktorej by sa retaz menila A to poznam aj s 250-300t km... Su to poctive auta
Citovať
skino
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 04 február 2009
Príspevky: 47
Nabehané: 6 hod 27 min
PríspevokZaslal: 15.02.2018 18:55   
kúpil som ignis a predošly majitel už mal nakupenu retaz , vodnu pumpu . musím dtť dole hlavu lebo sú asi podpálene ventyly. jedem valec ma len 5 barou. tak že ked to bude dole tak to vymenim. a hlavne chcem vedieť či sa niekde istí motor a tak. dakujem
Citovať
jarka1979
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 22 november 2010
Príspevky: 79
Nabehané: 19 hod 9 min
PríspevokZaslal: 15.02.2018 20:21   
kúpil som ignis a predošly majitel už mal nakupenu retaz , vodnu pumpu . musím dtť dole hlavu lebo sú asi podpálene ventyly. jedem valec ma len 5 barou. tak že ked to bude dole tak to vymenim. a hlavne chcem vedieť či sa niekde istí motor a tak. dakujem

Poviem to uprimne. Ty sa nicoho nechytaj a daj to niekomu,kto vie co ma robit. Podpalene ventily su tvoj dojem,ci realita? Auto bolo prevadzkovane na LPG? Lebo ak ano,tak si priprav min 1500Eur na kvalitny repas. Ta vymena retaze bude tvoj najmensi problem. Radsej sa poobzeraj po novom motore z Allegra.
Citovať
skino
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 04 február 2009
Príspevky: 47
Nabehané: 6 hod 27 min
PríspevokZaslal: 15.02.2018 20:32   
Áno ma to lpg. čo tam môže byť ? určite ked bude večší problem pojdem do druheho motoer, nebudem nič repasovať.
Citovať
Mixy
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 15 február 2014
Príspevky: 122
Nabehané: 3 dní 1 hod 29 min
PríspevokZaslal: 15.02.2018 20:48   
Za 200-300e máš druhý motor. Suzuki motory sú proste jedny z najhorších na prevádzku LPG. To môžeš robiť motor každých 60t
Citovať
jarka1979
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 22 november 2010
Príspevky: 79
Nabehané: 19 hod 9 min
PríspevokZaslal: 15.02.2018 20:54   
Za 200-300e máš druhý motor. Suzuki motory sú proste jedny z najhorších na prevádzku LPG. To môžeš robiť motor každých 60t

Spravne. Hladaj rovno novy motor.
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (187)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 3252
Nabehané: 20 dní 3 hod 13 min
PríspevokZaslal: 15.02.2018 20:55   
skino napísal:
kúpil som ignis a predošly majitel už mal nakupenu retaz , vodnu pumpu . musím dať dole hlavu lebo sú asi podpálene ventyly. jedem valec ma len 5 barou. tak že ked to bude dole tak to vymenim. a hlavne chcem vedieť či sa niekde istí motor a tak. dakujem


Treba v prvom rade zmerať vole VYFUKOVYCH VENTILOV ,,na studenom motore

maju byť v rozmedzi zhruba 0,20 - 0,40 bajočko
tipujem,že na tom valci čo stráca kompresiu nemá ani 0,10

je to typicky problem motorov zneužívaných na LPG..
treba tie vole kontrolovať SKOREJ ako nastane podpalenie ventilov
a urobiť korekciu aby ta vola bola vždy min.0,30

teraz už sa asi nič neda robiť a hlava musí isť dole..
Citovať
skino
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 04 február 2009
Príspevky: 47
Nabehané: 6 hod 27 min
PríspevokZaslal: 15.02.2018 21:34   
takže ked budu mať tie ventyly už len tu malu vôľu, da sa to ešte nejak opraviť či to ani nerozoberať a hnet zohnať 2 motor, či dá sa ešte niečo s tým sraviť? dakujem vám za rady. mam doma grande punto a na nom mam 300000 na lpg a šlape v pohode.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (558)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10204
Nabehané: 3 mes 25 dní 2 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 15.02.2018 21:36   
fiat je z krajiny plynu zaslubenej
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (615)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 15.02.2018 21:46   
Vaetko sa da opravit. Otazna je cena.
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (187)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 3252
Nabehané: 20 dní 3 hod 13 min
PríspevokZaslal: 16.02.2018 21:40   
skino napísal:
takže ked budu mať tie ventyly už len tu malu vôľu, da sa to ešte nejak opraviť či to ani nerozoberať a hnet zohnať 2 motor, či dá sa ešte niečo s tým spraviť? dakujem vám za rady. mam doma grande punto a na nom mam 300000 na lpg a šlape v pohode.


Videl si už vymontovaný "podfuknutý" ventil ???

ČO na ňom chceš opraviť ???

Ked tam su diery cez sedlo vypalené ??

Jedine ak by si to zavaril a obrusil...
Citovať
skino
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 04 február 2009
Príspevky: 47
Nabehané: 6 hod 27 min
PríspevokZaslal: 19.02.2018 21:14   
laco1871 napísal:
skino napísal:
kúpil som ignis a predošly majitel už mal nakupenu retaz , vodnu pumpu . musím dať dole hlavu lebo sú asi podpálene ventyly. jedem valec ma len 5 barou. tak že ked to bude dole tak to vymenim. a hlavne chcem vedieť či sa niekde istí motor a tak. dakujem


Treba v prvom rade zmerať vole VYFUKOVYCH VENTILOV ,,na studenom motore

maju byť v rozmedzi zhruba 0,20 - 0,40 bajočko
tipujem,že na tom valci čo stráca kompresiu nemá ani 0,10

je to typicky problem motorov zneužívaných na LPG..
treba tie vole kontrolovať SKOREJ ako nastane podpalenie ventilov
a urobiť korekciu aby ta vola bola vždy min.0,30

teraz už sa asi nič neda robiť a hlava musí isť dole..


no tak som zmeral tu vôlu ventilov , tak zo 16 mi vošla 20 mierka do 2. a su dosť rozhadzane tie vôle. pustil som sa do demontáže hlavy len som to nestihol dokončiť.
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (615)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 19.02.2018 21:23   
Blba otazka, never to v zlom, ale je tu kopec individui.

Pri merani vole si aj tocil motorom a postupne si meral ventily? Uz som zazil jedneho conzhodil veko a doradu pchal mierky bez pootocenia motora....
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Suzuki fórum