Subaru s vhodným motorom na LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Taký predpoklad asi nenastane, že by niekto mal nové na jednej náprave a na druhej na šalátRenova napísal:.....ked maš na jednej náprave uplne zošlahané gumy a druhej uplne nové tak ten rozdiel v obvode sa stretne v medzinápravovom diferenciali,v ktorom je samosvor.Ten sa začne aktivovať a prehrievať,čo mu skracuje jeho životnosť.....samozrejme preťažovanie v teréne tiež
Ked som dal porovnať dva rozmery, kde je rozdiel na polomer 6mm, tak je to aj tak smiešny rozdiel
Keby som počítal že 205/55r16 sa otočí 100x, tak 195/55R16 sa musí otočiť 101,75x a to sa bavíme o rozdiele 6mm na polomer
Ako som písal väčšinou je to problém u Forestra + sem tam Outbacku. Teda vyslovene problém áut čo jazdia v teréne.
No a potom je ešte dalšia skupina, čo to v zime túruje po parkovisku dokolečka aspon 20min v kuse a snaží sa robiť kolečka. Ideálne na poškodenie pohonu
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ja vychádzam z toho komu tie medzinápraváky odchádzajú, ale neboj ja mám pneu rovnako zjazdené.
A na tých Forestroch neodchádzajú preto že by nemali rovnako zodraté pneu. Hlavná príčina je mýlenie si osobáku s traktorom
Další taký príklad je Freelander, pokapaté visco spojky, zničené IRD prevodovky a tiež asi nie preto že by majitelia jazdili s rozdielne opotrebenými pneu
A na tých Forestroch neodchádzajú preto že by nemali rovnako zodraté pneu. Hlavná príčina je mýlenie si osobáku s traktorom
Další taký príklad je Freelander, pokapaté visco spojky, zničené IRD prevodovky a tiež asi nie preto že by majitelia jazdili s rozdielne opotrebenými pneu
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Nie je všetko zlato čo sa blyští.Liter benzínu 1,20, liter LPG 0,55.
Vozíš bombu za chrbtom, častejšie tankuješ, chodíš na kontroly k plynárom, máš tam navyše veci čo sa môžu a aj sa kazia. A každé jedno auto čo jazdí na plyn má na EK problém s benzínovou časťou.
Po osobných trápeniach som to konzultoval na EK aj u plynárov (overených) a je to tak - EK na 2x. Neviem či to platí aj pri nájazdoch pod 200t km v takom som ešte nesedel.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
Toto je veľmi slabý argument , treba si uvedomiť že motor si plynu potiahne podstatne viac plus aj benzín musíš tankovať ,dolezity údaj ročný nájazd ,kedy sa mi investícia vráti a nielen vráti ale hlavne zarobíjergusko napísal:Liter benzínu 1,20, liter LPG 0,55.Mateusz737 napísal:Zaujímalo by ma či máš rozumný dôvod pchať tam LPG
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4903
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný