Strata výkonu

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

passat999
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 05.10.2016 18:40
Zdieľať na Facebook

Strata výkonu

Príspevok od používateľa passat999 »

Nazdar, mam taky problem s passat b6 tfsi, chodim s nim denne a vcera ako som nastartoval zrazu motor daval iny zvuk, motor sa pod kapotou trasie aj v aute to je citit.
Auto ma mensi vykon pri hociakych otackach.
Dufam ze rozovdy nebudu preskocene kedze startovanie ide stale plynule.
Siel som s nim asi 200m a az po 100m zacala pomaly blikat kontrolka motora.

Tak sa Vas chcem spytat cim to moze byt a ci si to viem opravit aj sam doma/neaku suciastku vymenit ? dakujem.
martincichy
Príspevky: 5449
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Na zaklade popisu nie je mozne urcit zavadu. Mozu byt skocene rozvody, alebo nejde iskra na valec a kopec dalsich potencionalnych zavad.

Odnes to do servisu. Domaci pokus-omyl je velakrat drahsi ako servis.

Mali sme teraz 1.9 tdi 85 kw na ktorej bolo vymenene vsetko co je okolo motora a furt nestartovala. Pi 10 sekundovej diagnostike, sa rozhodlo, ze vymeneny repasovany starter v skutocnosti nebol repasovany. Po vymene za skutocne repasovany starter cez oficialny distribucny kanal motor okamzite nastartoval. Majitel v snahe usetrit praskol do toho cca 700 eur na zbytocnych vymenach dielov, ktore netrebalo menit (niektore dokonca so startovanim ani nesuviseli) ale urobil si to sam...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Bez akejkoľvek zlomyselnosti...tento motor nie je ani na domácu diagnostiku a už vôbec na domáce bastlenie.Niet nič horšie ako keď príde motor po všakovakých pokusoch.A je to násobne drahšie,pretože už sa ničomu nedá dôverovať a preveruje sa v prvom ade to čo bolo "opravované" .Ten motor zamotá hlavu nejednému servisu,to treba brať ako fakt a ísť radšej rovno do overeného,inak začne púť po krásach slovenska
marek27rbk
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 21.06.2019 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek27rbk »

vedel by mi niekto poradit? svieti mi kontrolka kluca, tiez auto stratilo vykon, zrejme je v nudzovom rezime. pred mesiacom mi menili skrtiacu klapku, tiez svietila kontrola a bol nudzovy rezim. mam podozrenie ze je vela oleja, lebo este mi vyhadzuje hlasku Coolant level a ked som odkrutil vrchnak chladiacej kvapaliny, tak tam bola emulzia. V servise mi povedali ze mnozstvo oleja mam ok. Pri studenom motore mam ale nad MAX rysku 3 mm, ale aj podla navodu sa ma olej merat pri zohriatom motore a pockat 5 min, vtedy je olej medzi MIN a MAX. Co si o tom myslite? Auto je Opel Zafira B A16XER.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tu túto tému vymaž,jednak sem nepatrí,jednak zaniká nádej že si problém Opla niekto prečíta tu.Založ do novej témy ako vlastný problém,a doplň o všetky možné informácie k problému,tak to má väčšiu nádej. Ak myšlienku načneš...vždy ju dokonči
napr. ...pred mesiacom mi menili skrtiacu klapku, tiez svietila kontrola a bol nudzovy rezim
a ďalej ???
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných