998 299
inzerátov
Pridať inzerát

Startuje na druhykrat

   Obsah fóra Auto-moto fórum Bežné poruchy benzínových aut
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
Volkswagen77
Založený: 01 september 2016
Príspevky: 22
Nabehané: 4 hod 6 min
Predmet: Startuje na druhykrat PríspevokZaslal: 17.08.2017 23:30   
Caute prosil by som o radu mal som autonehodu a auto sa prevratilo na bok (suzuki sx4 1.6 benzin 88kw)este bezalo 3sekundy a od vtedy to startuje na druhy krat ked dlhsie postoji..myslim si ze moze byt zavzdusneni palivovy system lebo ked pred startom otocim dvakrat klucom tak chyti aj na prvykrat..tak neviem...poradte ako sa to odvzdusnuje
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1749)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 16650
Nabehané: 2 mes 23 dní 22 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 18.08.2017 07:48   
Je veľmi pravdepodobné že čas naplnenia palivom ktorý predchádza štartu a začne otočením kľúča je krátky a nevytvorí potrebný tlak systému pre prvý štart.Ten systém menežmentu nepoznám,ale na 100% by som problém odhalil meraním tlaku palivu na vstrekovacej lište.Logicky ostáve ešte nájsť pachateľa ktorý spôsobuje problém a ten môže a bude najskôr vec ktorá sa môže pri podobnej nehode zmeniť.Prejsť celé trasovanie paliva,skontrolovať okolie rampy,regulátora tlaku na rampe (ak ho Suzuki má tj má vracačku paliva).Treba zistiť ako sa má vlastne prvé plnenie paliva pred štartom správať.Množstvo aut spúšta palivové čerpadlo už otvorením dverí,nedávno som robil auto kde stačilo pohnúť kolesom (čidlo ABS začne dávať impulz) a okamžite sa ozval zvuk čerpadielka,preto je dobrá znalosť menežmentu Suzuki už polovica úspechu ale väčšinou ide človek hneď na vinníka.Treba to poznať.
Citovať
Volkswagen77
Založený: 01 september 2016
Príspevky: 22
Nabehané: 4 hod 6 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 09:11   
Pozeral som na rozdelovac paliva a nevidel som tam regulator tlaku paliva len privodnu hadicku tak neviem..
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (517)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18078
Nabehané: 1 mes 26 dní 5 hod
PríspevokZaslal: 18.08.2017 10:25   
Regulátor môže byť aj v nádrži priamo v čerpadle.
_________________
Moderátor na dôchodku.
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (156)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 2623
Nabehané: 16 dní 12 hod 0 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 11:33   
že vraj stačí otvoriť dvere alebo pohnuť volantom a spustí sa palivové čerpadlo ... to su mi veci..
keby som nečítal veľa príspevkov od p.Hlavateho pomyslel by som si o tom svoje...

Na mojom Chevrolete počuť zvuk palivového čerpadla ,len po otočení kľučika do pohotovostnej polohy pre štartovanie
a tlačí statočne viac ako 5 sec.

A tiež teraz v lete pri dlhšej jazde na LPG a pri voĺnobehu na LPG ..asi tlačí benzín "do prepadu" ked ho motor nespotrebuje
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1749)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 16650
Nabehané: 2 mes 23 dní 22 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 18.08.2017 12:35   
Volkswagen77 napísal:
Pozeral som na rozdelovac paliva a nevidel som tam regulator tlaku paliva len privodnu hadicku tak neviem..



Kde je iba prívod a bez vracačky,tam je regulátor buď v telese filtra,tj ten má tri vývody a môže byť vzadu pri nádrži,alebo je už priamo v čerpadle vnútry nádrže.Ale tu by som rozhodne išiel cestou pripojenia merania tlaku na rampu,to je Alfa/Omega čo je tam,okašlané je všetko ak je to tu dobré

lacko...dávno mal C5 spúštanie čerpadla hydrauliky otvorením dverí.Týchto vecí (vychytávok) je nesmierne veľa,teraz je boom blbín pretože tie veci sú prakticky výrobne zadarmo a prečo si ich nedať draho zaplatiť ak sa ešte navyše gazda teší aké super veci v aute má.
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (517)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18078
Nabehané: 1 mes 26 dní 5 hod
PríspevokZaslal: 18.08.2017 13:12   
Odomknem auto, zavrci cerpadlo, zampne zhavenie, zacne startovat palubny pocitac a este aj na chvilu zavrci cerpadielko ad blue alebo co....

PO zamknuti zas nieco zabzuci od zadu a potom nieco v motory.
_________________
Moderátor na dôchodku.
Citovať
Volkswagen77
Založený: 01 september 2016
Príspevky: 22
Nabehané: 4 hod 6 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 16:04   
Vyriešene!na privod paliva do rampy som dal spätny ventil a uz ide ako ma
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (517)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18078
Nabehané: 1 mes 26 dní 5 hod
PríspevokZaslal: 18.08.2017 17:34   
Ja by som sa netesil. Kvoly niecomu to nefunguje ako ma. Niekde je netesnost. A ak nevyriesis pricinu a budes riesit ako to oklamat moze ti to do buducna sposobit problemy.
_________________
Moderátor na dôchodku.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1749)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 16650
Nabehané: 2 mes 23 dní 22 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 18.08.2017 20:02   
Ako núdzové riešenie Ok,ale príčina sa tým neodstránila,platí presne to čo píše laki,nutné nájsť netesnosť a odstrániť
Citovať
Volkswagen77
Založený: 01 september 2016
Príspevky: 22
Nabehané: 4 hod 6 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 21:46   
Maly ste pravdu dneska vecer my to nechcelo naskocit...startoval som aspon 10 krat a nic tlak malo lebo som odpojil hadicku a vystreklo to fest a po zapojeni naspät naskocilo na supu..tak ja neviem co s tym je... a doplnam temu o novy poznatok...vzdy my ukazuje ze je plna nadrža uz som nabehal 200km a nic...a auto nebolo zlisovane aby ste si nemysleli ze sa nejaka hadicka precvakla iba sa vyvratilo na bok
Citovať
Volkswagen77
Založený: 01 september 2016
Príspevky: 22
Nabehané: 4 hod 6 min
PríspevokZaslal: 19.08.2017 23:47   
Vyriesene na 100% cerpadlo v nadrzi bolo rozbite a plavak spadnuty v nadrzi
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Bežné poruchy benzínových aut