Startuje na druhykrat

zapaľovanie, škrtiaca klapka, chladenie atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Volkswagen77
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 01.09.2016 23:06
Zdieľať na Facebook

Startuje na druhykrat

Príspevok od používateľa Volkswagen77 »

Caute prosil by som o radu mal som autonehodu a auto sa prevratilo na bok (suzuki sx4 1.6 benzin 88kw)este bezalo 3sekundy a od vtedy to startuje na druhy krat ked dlhsie postoji..myslim si ze moze byt zavzdusneni palivovy system lebo ked pred startom otocim dvakrat klucom tak chyti aj na prvykrat..tak neviem...poradte ako sa to odvzdusnuje
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je veľmi pravdepodobné že čas naplnenia palivom ktorý predchádza štartu a začne otočením kľúča je krátky a nevytvorí potrebný tlak systému pre prvý štart.Ten systém menežmentu nepoznám,ale na 100% by som problém odhalil meraním tlaku palivu na vstrekovacej lište.Logicky ostáve ešte nájsť pachateľa ktorý spôsobuje problém a ten môže a bude najskôr vec ktorá sa môže pri podobnej nehode zmeniť.Prejsť celé trasovanie paliva,skontrolovať okolie rampy,regulátora tlaku na rampe (ak ho Suzuki má tj má vracačku paliva).Treba zistiť ako sa má vlastne prvé plnenie paliva pred štartom správať.Množstvo aut spúšta palivové čerpadlo už otvorením dverí,nedávno som robil auto kde stačilo pohnúť kolesom (čidlo ABS začne dávať impulz) a okamžite sa ozval zvuk čerpadielka,preto je dobrá znalosť menežmentu Suzuki už polovica úspechu ale väčšinou ide človek hneď na vinníka.Treba to poznať.
Volkswagen77
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 01.09.2016 23:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Volkswagen77 »

Pozeral som na rozdelovac paliva a nevidel som tam regulator tlaku paliva len privodnu hadicku tak neviem..
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

že vraj stačí otvoriť dvere alebo pohnuť volantom a spustí sa palivové čerpadlo ... to su mi veci..
keby som nečítal veľa príspevkov od p.Hlavateho pomyslel by som si o tom svoje...

Na mojom Chevrolete počuť zvuk palivového čerpadla ,len po otočení kľučika do pohotovostnej polohy pre štartovanie
a tlačí statočne viac ako 5 sec.

A tiež teraz v lete pri dlhšej jazde na LPG a pri voĺnobehu na LPG ..asi tlačí benzín "do prepadu" ked ho motor nespotrebuje
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Volkswagen77 napísal:Pozeral som na rozdelovac paliva a nevidel som tam regulator tlaku paliva len privodnu hadicku tak neviem..

Kde je iba prívod a bez vracačky,tam je regulátor buď v telese filtra,tj ten má tri vývody a môže byť vzadu pri nádrži,alebo je už priamo v čerpadle vnútry nádrže.Ale tu by som rozhodne išiel cestou pripojenia merania tlaku na rampu,to je Alfa/Omega čo je tam,okašlané je všetko ak je to tu dobré

lacko...dávno mal C5 spúštanie čerpadla hydrauliky otvorením dverí.Týchto vecí (vychytávok) je nesmierne veľa,teraz je boom blbín pretože tie veci sú prakticky výrobne zadarmo a prečo si ich nedať draho zaplatiť ak sa ešte navyše gazda teší aké super veci v aute má.
Volkswagen77
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 01.09.2016 23:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Volkswagen77 »

Vyriešene!na privod paliva do rampy som dal spätny ventil a uz ide ako ma
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ako núdzové riešenie Ok,ale príčina sa tým neodstránila,platí presne to čo píše laki,nutné nájsť netesnosť a odstrániť
Volkswagen77
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 01.09.2016 23:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Volkswagen77 »

Maly ste pravdu dneska vecer my to nechcelo naskocit...startoval som aspon 10 krat a nic tlak malo lebo som odpojil hadicku a vystreklo to fest a po zapojeni naspät naskocilo na supu..tak ja neviem co s tym je... a doplnam temu o novy poznatok...vzdy my ukazuje ze je plna nadrža uz som nabehal 200km a nic...a auto nebolo zlisovane aby ste si nemysleli ze sa nejaka hadicka precvakla iba sa vyvratilo na bok
Volkswagen77
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 01.09.2016 23:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Volkswagen77 »

Vyriesene na 100% cerpadlo v nadrzi bolo rozbite a plavak spadnuty v nadrzi
marikapu
Príspevky: 144
Dátum registrácie: 29.11.2011 12:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marikapu »

Ahojte, ja musím teraz keď je pod 10°C štartovať na dva krát pretože prvý krát zhasne pri studenom motore po 5.sek, ak ma to napadne a stihnem pridať na 1200-1400ot tak nezhasne, strašne to obťažuje pretože vždy sa pohnem meter z parkovísk a stojím a ostatní na mňa čakajú :41c2: neviete pomôcť? Trafic 2,0 benzín, vďaka
Napísať odpoveď

Návrat na "Bežné poruchy benzínových aut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný