Start stop a baterka

témy týkajuce sa všetkého a ničoho mimo diskusie o autách

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

FERO 321
Príspevky: 1644
Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa FERO 321 »

Ten štart stop systém rovnaká sprostosť ako denné svietenie.
pidizvi
Príspevky: 3408
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

Fabia z roku 2014 najeto jen 8000 km
hmm a takyto clovek sa cuduje, ze mu bateria straca napatie :d :D
Factor
Príspevky: 328
Dátum registrácie: 08.03.2009 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Factor »

Citácia článku: "S originální autobaterií tedy ujede i 25 km, než musí začít dobíjet a zvyšovat spotřebu paliva,“ vysvětluje s tím, že maximální dobíjecí napětí pak není dříve obvyklých 14,6 V, ale až 16V. Spodní hranici napětí pan Starý neuvádí - my jsme však změřili, že moderní auta nechávají napětí spadnout až na 12,1 V "

Je mi z tých nových áut fakt zle. Myslel som si že, tie elektronické ručné brzdy, štart stop systémy a kadejaké elektro serepetičky sú zlé ale oni sú doslova katastrofálne. To už fakt sa nedá dnes kúpiť normálne auto? Ja nepotrebujem stláčať tlačítka. Dokážem si sám naštartovať, sám preradiť rýchlosť, sám pustiť kúrenie, sám odbrzdiť...

Ale viem kde je chyba. Než by si ľudia radšej prečítali aké katastrofy im môžu nové systémy priniesť tak namiesto toho ich veselo kupujú a ešte sa tým aj chvália aké majú "inteligentné" autá...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ale názor nie je kabát ani platňa,ani sa ho netýka žiadny normatív a už vôbec nikomu nevzniká povinnosť s ním súhlasiť.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

ja na to pozerám tak že je to ...shoutbox,tu mi nevadí nič.je to na vykecávanie,niekto sa zúčastní,niekto nie.
Ak by to niekto strčil do sekcie diagnostiky by to bolo inak.
Darmo budem niekoho posielať aby nabral rozum na špecializovanom fóre kde mimo technických problémov a ich riešení nepadne vedľa ani slovo,ak sa tam jednak nedostane pretože si musí zaplatiť prístup a jednak,ani si necvrkne,je to pre tých čo už vlastne všetko vedia a niečo riešia.Jedno fórum je pre tých ktorý to robia,a neveľmi potrebujú kecanie od tých,ktorým to robia.Ktorým sa robí ostávajú iba takéto všehochute fóra,a kedže diskutujú medzi sebou oni sami,je to ako to je.
Ak aj prídeš z niečím (poznatkom) čo sa môže zísť,dopadne to tak isto,tému rozoberú ľudia čo nemajú potuchy o čom je reč.Tu a za tých podmienok ako sú stanovené,to nemá šancu byť inak.Aj ja čítam všetky tie chlopotiny,v 99% tách to zase zavriem a pokračujem v práci.
Factor
Príspevky: 328
Dátum registrácie: 08.03.2009 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Factor »

Cviro:
1) ja chápem že Váš názor je tu implicitne daný v zmysle: "odpútajte sa od vašich starých črepov pretože v 21 storočí vládnu nové technológie" ale čo mi prinesie to kazítko zvané štart-stop? Predčasne zničenú baterku aj keby ho vypnem? Tomu sa hovorí technologický pokrok?
2) beriem Vás za absolútneho majstra čo sa opráv áut týka (spolu s pár ľudmi tu na fóre), ale pozrite sa nato z mojej strany, zo strany obyčajného človeka ktorý mechanik nieje ale keď sa mu pokazí jeho starý črep a tu mi poradia aby som našiel dielnu čo pracuje s osciloskopom tak v každej jednej ma otočia či dokonca povedia že už sa to nepoužíva lebo sa s tým robili staré škodovky (áno ten mechanik očividne myslel stroboskop a ani netušil čo osciloskop môže byť)
3) Vy opravíte čokoľvek, Vás otázka technickej zložitosti nezaujíma ale vďaka takýmto odkazom budem vedieť (alebo trebárs poradím rodine) že auto so štart-stop systém jednoducho nekupovať prípadne starú baterku nahradiť len určeným typom.
4) táto téma nemala zadanú žiadnu otázku, preto ako pán Hlavatý poznamenal, kto má záujem sa vyjadrí a kto nie tak nie.
5) ja osobne som za toto fórum nesmierne vďačný, napríklad na takej stránke checksum.cz venovanej diagnostike si ani neškrtnem... A vlastne ani nemám možnosť tam získané informácie uplatniť v praxi. No tu píšem viacerým ľudom a nespočetne veľa krát mi poradili v otázkach ktorých bežná autodielňa nechcela či dokonca nevedela poradiť. Takže aj vďaka tomu tu a hlavne vďaka ľudom ktorí sem chodia !!!!! sa mi darí moje autá držať pri živote pretože novodobí mechanici to nevedia.

Ps: názorová platňa sa môže zmeniť ak autá budú naďalej slúžiť ľudom (a trebárs akumulátor vydrží 9 rokov bez potreby vyťahovať ho a priebežne nabíjať - to v nadväznosti na rozoberanú tému ale je toho samozrejme viac) alebo keď mechanici budú aspoň vedieť tie nové autá opravovať. Pretože až na pár výnimiek z tohto fóra som takých nestretol.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Chceš dobre,to sa cení.Ale sú iba dve možnosti,loptu hodiť alebo ju chytiť.Inak...Tému otvoriť pre poučenie druhých,alebo reagovať na existujúce témy.To prvé sa nesmie týkať tém,kde je každý kto má volant majstrom sveta.Ale aj keď objavíš novú definíciu teórie relativity a zavesíš sem vzorec,prvý blb ti to rozseká na maderu nejakou kravinou.Reagovať na problémy je tiež pekne trnitá cesta,pretože sa najprv musíš zmeniť na detektíva,vypátrať niekedy aj takú základnú vec ako o aké auto vôbec ide,potom aký motor,potom aký problém,aké km, potom a potom a potom to zavrieš a povieš že stačilo,nech si ľudia robia...z plastelíny.To je daň za niečo,čo je zadara
Factor
Príspevky: 328
Dátum registrácie: 08.03.2009 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Factor »

Cviro: zásadný problém je že Vy ste tu takpovediac v pozícii radcu. Tým som myslel že nové sa tu asi ťažko niečo dozviete.
Väčšina ľudí (okrem pár spomenutých znalcov) sem chodí po radu. Ja alebo niekto iný kto potrebuje pomôcť Vás asi ťažko niečo nové naučí. Jedine ak sa problém vyrieši a Vás to môže inšpirovať.
Všetci vieme, že aj tak sa tu skoro vždy zaplní téma balastom alebo sa zadávateľ odmlčí a nedozvieme sa ani ako problém vyriešil.
Druhou kapitolou sú odborné témy no otvorene si povedzme koľko ľudí ich tu okrem pána Hlavatého zakladá? (Začo mu samozrejme patrí obrovský obdiv)
Aj ja radšej napíšem súkromnú správu než by som riskoval zničenie témy blbými príspevkami.
No aby som zas nebol prehnane negatívny (koniec koncov prínos tohto fóra som už napísal v predošlom príspevku) tak často stačí odselektovať primitívne príspevky a zamerať sa na tie odborné. Naučil som sa z nich za tie roky dosť :-)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V jednej maličkosti vstúpim do názoru aby sa urobilo jasno.Nech sem príde akýkoľvek guru,ale ozaj akýkoľvek,ak chce odpovedať tak,aby si z neho na ďalší deň neusierali napr. kolegovia,musí si vec jednak ujasniť vo vlastnej hlave,ale často aj si niečo obnoviť,pozrieť,dohladať hodnotu a pod.Kadekto si môže dovoliť trieskať doslova akúkoľvek hlúposť,ale nie človek od remesla ak má vlastné zrkadlo.Opakovanie matka múdrosti,to platí ako nič na svete.prestaneš sa týmto veciam denne venovať,a už aj ideš dole ako na sánkach.Za určitou hranicou už vlak nedobehneš a budeš už iba ďalší šašo v monterkách.Tu človek radí (ak vie a čo vie) ale ja tiež chodím pre nové veci a pre rozum na iné fóra aj za cenu že si platím prístup.Zmysel to má kolosálny,ešte aj tá najmenšia nová informácia zapadne naraz do stovky neukončených vecí kde sa na to čakalo.Čím si ďalej,tým viac ti pomôže každá prkotina,dokonca aj poklznutie jazyka ti veľmi pomôže aby si zložil obraz.Takže,je to viac investícia do seba,zbytok sa s tým vezie.
makrela
Príspevky: 2963
Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
Bydlisko: Ta Blava né
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa makrela »

Napísať odpoveď

Návrat na "Shoutbox - o všetkom"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných