Spravna Montaz Tlmicov

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď
VULKAN
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 07.12.2006 15:04
Zdieľať na Facebook

Spravna Montaz Tlmicov

Príspevok od používateľa VULKAN »

Zdravim ,nasiel som na nete starsi clanok,kde sa opisuje problem ked je auto nebezpecne ,vdaka opotrebovanym tlmicom. Viete sa vyjadrit k tymto vetam ?? : .... Životnost tlumiče však nezkracuje jen špatné zacházení, ale i jeho neodborná montáž. Rozšířená praxe, kdy nepoučený mechanik dá auto na zvedák a tlumič mění s vyvěšenými koly, je zcela chybná. "Tlumič se má měnit pod zatížením, ideální je pohotovostní hmotnost vozu. Pokud není dodržen správný postup při výměně, nejenže to výrazně zkrátí životnost tlumiče, ale změní to i jeho vlastnosti
Dakujem za nazory a prispevky ktore smeruju k vysvetleniu ,aky sposobom sa maju menit tlmice...napr na Skode Octavia 1 ... inak v clanku porovnaju a vysvetluju jazdne vlastnosti Fabie 2
christiane
Príspevky: 1642
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa christiane »

Tlmic mas bud vytiahnuty alebo stlaceny.Co znamena pre tlmic pojem zatazeny?Proste sa vymeni v stave ako to vyhovuje.Akoby ti niekto poradil ze pri vymene kolesa pri defekte musi koleso stat a nemoze sa tocit.
partizansk
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 04.03.2018 10:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa partizansk »

Hm, pre všetky názory je mať potrebné argument, niečo čím sa tento názor dá potvrdiť. Zaujímal by ma teda argument tvorcu tohto článku, že prečo vlastne? :D
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Bolo tu opisované v jednej téme asi pol roka dozadu, ten problém,že keď dotiahli všetky šruby uchytenia toho tlmiča, tak pri jazde to škripalo, alebo niečo v tom zmysle.

ide tu o to,že uchytenie tlmiča by mal byť dotiahnuté v tej polohe v akej bude v pracovnom stave , aby ten tlmič nekrižovalo

Ide hlavne o vrchný šrub uloženia tlmiča, ten by sa mal dotiahnuť potom ako auto sedí na kolesách vlastnou váhou, vtedy je ten tlmič v pracovnej polohe a nebude ho križovať, ako keby sa dotiahol ten spoj v odĺahčenom stave ked je auto na zdvihaku.

Ide len o ten postup dotiahnutia skrutkových spojov, o nič iné , v akej polohe sa nachádza piest tlmiča pri montáži je lautr jedno..
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: martinmihalov27 a 64 neregistrovaných