Spravna Montaz Tlmicov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 07.12.2006 15:04 Zdieľať na Facebook
Spravna Montaz Tlmicov
Zdravim ,nasiel som na nete starsi clanok,kde sa opisuje problem ked je auto nebezpecne ,vdaka opotrebovanym tlmicom. Viete sa vyjadrit k tymto vetam ?? : .... Životnost tlumiče však nezkracuje jen špatné zacházení, ale i jeho neodborná montáž. Rozšířená praxe, kdy nepoučený mechanik dá auto na zvedák a tlumič mění s vyvěšenými koly, je zcela chybná. "Tlumič se má měnit pod zatížením, ideální je pohotovostní hmotnost vozu. Pokud není dodržen správný postup při výměně, nejenže to výrazně zkrátí životnost tlumiče, ale změní to i jeho vlastnosti
Dakujem za nazory a prispevky ktore smeruju k vysvetleniu ,aky sposobom sa maju menit tlmice...napr na Skode Octavia 1 ... inak v clanku porovnaju a vysvetluju jazdne vlastnosti Fabie 2
Dakujem za nazory a prispevky ktore smeruju k vysvetleniu ,aky sposobom sa maju menit tlmice...napr na Skode Octavia 1 ... inak v clanku porovnaju a vysvetluju jazdne vlastnosti Fabie 2
-
- Príspevky: 1642
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 04.03.2018 10:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Bolo tu opisované v jednej téme asi pol roka dozadu, ten problém,že keď dotiahli všetky šruby uchytenia toho tlmiča, tak pri jazde to škripalo, alebo niečo v tom zmysle.
ide tu o to,že uchytenie tlmiča by mal byť dotiahnuté v tej polohe v akej bude v pracovnom stave , aby ten tlmič nekrižovalo
Ide hlavne o vrchný šrub uloženia tlmiča, ten by sa mal dotiahnuť potom ako auto sedí na kolesách vlastnou váhou, vtedy je ten tlmič v pracovnej polohe a nebude ho križovať, ako keby sa dotiahol ten spoj v odĺahčenom stave ked je auto na zdvihaku.
Ide len o ten postup dotiahnutia skrutkových spojov, o nič iné , v akej polohe sa nachádza piest tlmiča pri montáži je lautr jedno..
ide tu o to,že uchytenie tlmiča by mal byť dotiahnuté v tej polohe v akej bude v pracovnom stave , aby ten tlmič nekrižovalo
Ide hlavne o vrchný šrub uloženia tlmiča, ten by sa mal dotiahnuť potom ako auto sedí na kolesách vlastnou váhou, vtedy je ten tlmič v pracovnej polohe a nebude ho križovať, ako keby sa dotiahol ten spoj v odĺahčenom stave ked je auto na zdvihaku.
Ide len o ten postup dotiahnutia skrutkových spojov, o nič iné , v akej polohe sa nachádza piest tlmiča pri montáži je lautr jedno..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: martinmihalov27 a 64 neregistrovaných