spoľahlivý motor V8
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: spoľahlivý motor V8
europske 8 valce su nabite technikou uz od 90 rokov.len take bmw 39 540i toho tam malo az az.2x vaha vzduchu atd a tak isto europske osemvalce maju iny uhol polohy ojnic na klukovom hriadeli ako americke,preto nemaju taky zvuk ako americke V8.Neop napísal:Dobrý deň prajem všetkým,
chcel by som Vás poprosiť o nejaký tip na spoľahlivý 8-valec, vekom tak cca do 10 rokov,
Jedná sa mi hlavne o spoľahlivosť, ale nie len motora, ale celku (prevodovka, elektronika, atď).
8 valec kombik tu zozenies len bmw alebo mercedes.v poslednom case V8 sa davaju uz len bohuzial do SUV alebo sportovych limuzin,coupe.
musis pozerat 6 valce.
alebo si nieco dotiahnut z usa.ak vobec tam robia V8 kombiky.skor su to limuziny.
svajciari su tiez taky ze vozia v zadu v klietke psov a bicykle.8 valce velmi ich nelakaju no ich oblubene auta do terenu su benzinove subaru.{ako u nas octavia tdi}dokoncca aj z legacy kombi vedia jazdit po lesoch no motory maju 3.0i.a potom preferuju VW T bus alebo mercedes vito bus.
-
- Príspevky: 104
- Dátum registrácie: 25.04.2007 16:50 Zdieľať na Facebook
robíte z toho zbytočnú vedu... osobne jazdím vyše 10 rokov na V12 od BMW, síce nie úplne každý deň ale mám to, servisujem, tankujem a som tu a žijem. Nie je to žiadny raketoplán aby sa to nedalo uservisovať. Kamoš má tiež 10 ročnú S211 od Mercedesu s 5.5 V8 a to auto okrem benzínu, oleja a sviečok nepýta nič. Čo sa týka motora. Výhoda V8/V12 je že to normálny človek nezodrie a nezničí a výkonu to má na rozdávanie. Čo sa o bežných motoroch povedať nedá.
-
- Príspevky: 3435
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Ak sa môžem opýtať, koľko km ročne??
Naposledy upravil/-a lubos zimovcak v 22.03.2021 17:26, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 104
- Dátum registrácie: 25.04.2007 16:50 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3435
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Chlapík sa pýta na V8, ktorý niečo vydrží a dozvie sa, že to veľa žerie... Chlapci, nie každý prežíva spotrebu tak intenzívne, aby mu ležalo na srdci, že to vezme 5, alebo 10, alebo 15. Alebo hoci aj tých 20. Ja osobne než by som sa mal voziť v trojvalci, električke, alebo nejakom praštenom hybride, tak to už naozaj radšej v tom V12. Je to úplne iná jazda a nemyslím teraz len zrýchlenie. A maximálku už vonkoncom nie...
Tu ide o to, že niektorí síce majú (alebo máte) auto na prepravu z miesta A do miesta B, ale pre niekoho je rozdiel, či sa presúva v aute alebo v šerbli. Nehovoriac o posadnutosti tou zbožňovanou spotrebou... Pre boha živého, koľko akože zarábajú tí, ktorým ide o každý ušetrený litrík na stovku? Nehovoriac o tom, že spotreba nie je jediná nákladová položka pri prevádzke auta. Zbožňujem tých "šetřílkov", ktorí si kúpia hnusný hybrid za 60 alebo 70 litrov, lebo "má malú spotrebu". To, že za 5 rokov stratí na cene 40 alebo 50 tisíc, to mu už nedôjde, ale hlavne že ušetril 2 litre na 100 kilometrov.
Rovnaké je to aj s električkami. V BMW som si len tak pre srandu zistil cenu baterečiak do i3. To je to prťavé, čo vyzerá ako po havárii. Životnosť je 8 rokov (ak vôbec!) a baterečky stoja chrumkavých 15 000 eur + 1 000 eur výmena. Takže šťastný majiteľ "úspornej a ekologickej" somariny má ročne náklady 2 000 eur LEN NA BATERKY!! K tomu katastrofálna strata hodnoty, ale tú akože teraz nerátajme. Rovnako sa tvárme, že dobíjanie elektriny má zadarmo, aj keď nemá. K tomu ešte treba prirátať nenormálne drahé pneumatiky, ktoré sú uzučká, ale obrovské. No neviem... Ja nedám 2 000 eur ročne na palivo ani do toho V12. A keby aj? Môžem aj tak okašľať celé "úsporné vozidielka". Nikdy si nesadnem do električky, ani do nejakej bezpohlavnej bobule od Googlu bez volantu. Ja sa chcem voziť na AUTE.
A zadávateľ témy zjavne tiež.
Ale aby som aj odpovedal:
Asi najlepší motor V8 na životnosť - okrem spomínaných amerík - bol päťliter od Mercedesu s 306 koňmi. Dávali to asi do všetkého okrem C-čka
Samozrejme, vekovo je už ďaleko nad 10 rokmi. Ak chceš novší, tak čokoľvek s motorom 5,7 HEMI.
Tu ide o to, že niektorí síce majú (alebo máte) auto na prepravu z miesta A do miesta B, ale pre niekoho je rozdiel, či sa presúva v aute alebo v šerbli. Nehovoriac o posadnutosti tou zbožňovanou spotrebou... Pre boha živého, koľko akože zarábajú tí, ktorým ide o každý ušetrený litrík na stovku? Nehovoriac o tom, že spotreba nie je jediná nákladová položka pri prevádzke auta. Zbožňujem tých "šetřílkov", ktorí si kúpia hnusný hybrid za 60 alebo 70 litrov, lebo "má malú spotrebu". To, že za 5 rokov stratí na cene 40 alebo 50 tisíc, to mu už nedôjde, ale hlavne že ušetril 2 litre na 100 kilometrov.
Rovnaké je to aj s električkami. V BMW som si len tak pre srandu zistil cenu baterečiak do i3. To je to prťavé, čo vyzerá ako po havárii. Životnosť je 8 rokov (ak vôbec!) a baterečky stoja chrumkavých 15 000 eur + 1 000 eur výmena. Takže šťastný majiteľ "úspornej a ekologickej" somariny má ročne náklady 2 000 eur LEN NA BATERKY!! K tomu katastrofálna strata hodnoty, ale tú akože teraz nerátajme. Rovnako sa tvárme, že dobíjanie elektriny má zadarmo, aj keď nemá. K tomu ešte treba prirátať nenormálne drahé pneumatiky, ktoré sú uzučká, ale obrovské. No neviem... Ja nedám 2 000 eur ročne na palivo ani do toho V12. A keby aj? Môžem aj tak okašľať celé "úsporné vozidielka". Nikdy si nesadnem do električky, ani do nejakej bezpohlavnej bobule od Googlu bez volantu. Ja sa chcem voziť na AUTE.
A zadávateľ témy zjavne tiež.
Ale aby som aj odpovedal:
Asi najlepší motor V8 na životnosť - okrem spomínaných amerík - bol päťliter od Mercedesu s 306 koňmi. Dávali to asi do všetkého okrem C-čka
Samozrejme, vekovo je už ďaleko nad 10 rokmi. Ak chceš novší, tak čokoľvek s motorom 5,7 HEMI.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Chlapci, skúsme si zadefinovať "bežného" človeka Pretože podla mňa ste dosť mimo
Ja vidím denne v rade pred vrátnicou bežných ludí čo majú 8 stoviek v hrubom na krku dve deti a bývajú v podnájme.
Ešte zvlášť pre Jerguška : je preč doba, keď si kupuješ auto aké chceš. Ide doba aut aké nám dovolí Brusel. Stačí pár vizionarov v mestskej rade a dojdeš do BA a v Rači vystúpi z auta rovnako aj ten v S klasse aj ten v HTP. Gretka nám tak natrhne prdel, že až. V najsamlepšej automotive v NR už nemôžu chodiť kamiony na naftu, musia mať cng. Lebo aktualny generalny je gretka krížená s nagyvodražkom.
Ja vidím denne v rade pred vrátnicou bežných ludí čo majú 8 stoviek v hrubom na krku dve deti a bývajú v podnájme.
Ešte zvlášť pre Jerguška : je preč doba, keď si kupuješ auto aké chceš. Ide doba aut aké nám dovolí Brusel. Stačí pár vizionarov v mestskej rade a dojdeš do BA a v Rači vystúpi z auta rovnako aj ten v S klasse aj ten v HTP. Gretka nám tak natrhne prdel, že až. V najsamlepšej automotive v NR už nemôžu chodiť kamiony na naftu, musia mať cng. Lebo aktualny generalny je gretka krížená s nagyvodražkom.
Naposledy upravil/-a oco13 v 22.03.2021 17:45, upravené celkom 1 krát.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Konečne normálny názor niekoho, kto taký motor aj reálne má. A dlho, a nielen v jednom aute, že áno, poznáme sa z BMW Fanskorrado napísal:robíte z toho zbytočnú vedu... osobne jazdím vyše 10 rokov na V12 od BMW, síce nie úplne každý deň ale mám to, servisujem, tankujem a som tu a žijem. Nie je to žiadny raketoplán aby sa to nedalo uservisovať. Kamoš má tiež 10 ročnú S211 od Mercedesu s 5.5 V8 a to auto okrem benzínu, oleja a sviečok nepýta nič. Čo sa týka motora. Výhoda V8/V12 je že to normálny človek nezodrie a nezničí a výkonu to má na rozdávanie. Čo sa o bežných motoroch povedať nedá.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Ak sa človek za celý život nedostal inde než sem, tak by som mal na to iný výraz, ale nejdem rozdúchavať vášne Viem ale, čo si tým chcel povedať.oco13 napísal:Chlapci, skúsme si zadefinovať "bežného" človeka Pretože podla mňa ste dosť mimo
Ja vidím denne v rade pred vrátnicou bežných ludí čo majú 8 stoviek v hrubom na krku dve deti a bývajú v podnájme.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3435
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 77
- Dátum registrácie: 25.12.2010 14:05 Zdieľať na Facebook
S6 a RS6 má myslím tiptronic nie dvojspojkuNeop napísal:Dobre páni, dobre, ale kolega má Escalade (r.v. 2018), motor super, ale tá kvalita je tak trošku "legová"...
Presadnem do mojej 10-ročnej A6-ty a síce nemám takú výbavu, ale to prevedenie materiálov a lícovanie v Cadillacu je pozadu...
mp3turbo - áno, o spoľahlivosti motorov FSI som už tiež počul, preto žiaľ vypadáva z výberu S6/RS6, ešte k tomu používajú dvojspojku, čo pre mňa nie je zrovna etalon spoľahlivosti...
BMW som mal vybraté jedno, ale s motorom N63 a to je vraj tiež katastrofa...
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 05.06.2012 20:10 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 79 neregistrovaných