Spojka zotrvačník - c5 2.0hdi, 103kw, 140koní, r.v.2009

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Kedy ho vymeniť,na to nie je univerzálna odpoveď.Je to silne individuálne a nesmierne závisí od štýlu prevádzky,rozdiel môže byť priepastný.Prejavuje sa (dvojhmota) hrmotom,akýmsi zvukom ako pohadzovanie zopár kameňov v plechennom kýbli
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To môže byť aj nezavretím zhášacej klapky a motor potom tvrdo "skapína"
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tam niet čo čistiť,tá sa buď zavrie alebo nie
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

to sa snad neda nezbadat, ked odchadza dvojhmota... je to hrmotanie, strkotanie skrutiek, kamienkov v plechovom hrnci, nie len tak trosku pisti,pisti pri zhasinani - je tam aj taky mierne treci mechanizmus, ktory moze zapistat pri zhasnuti, aj to tlmi kmity od motora...hlavne to citia vodici brzda-plyn a tazka noha, lebo dvojhm.zotrvacnik vydrzi ludom, co jazdia plynule, nebrzdia motorom, nemykaju pri radeni celym auto, vzdy dojazd na neutral a pod.... treba to vediet a vtedy vydrzi...
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných