Spoľahlivý benzinak do 10000€.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 18.06.2009 10:14 Zdieľať na Facebook
Spoľahlivý benzinak do 10000€.
Zdravím páni, chcem kúpiť nejaký spoľahlivý benzinak do 10000€ , do cca 5 rokov, do cca 50000 km, jazdím 80% mesto, 20% okres, nie diaľnice, ročne cca 7000 km. Moja predstava je Škoda Rapid spaceback, Suzuki Baleno, Seat Leon, VW Golf , ak máte lepší typ auta napíšte. P.S. Nejde mi o výbavu, výkon, skôr o spotrebu, najlepšie po 1.majitelovi.
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Re: Spoľahlivý benzinak do 10000€.
Keď pobeháš show roomy tak za takú cenu zjednam predvádzačku. Max rok staré, menšie ale nové.Lubko33 napísal:Zdravím páni, chcem kúpiť nejaký spoľahlivý benzinak do 10000€ , do cca 5 rokov, do cca 50000 km, jazdím 80% mesto, 20% okres, nie diaľnice, ročne cca 7000 km. Moja predstava je Škoda Rapid spaceback, Suzuki Baleno, Seat Leon, VW Golf , ak máte lepší typ auta napíšte. P.S. Nejde mi o výbavu, výkon, skôr o spotrebu, najlepšie po 1.majitelovi.
-
- Príspevky: 118
- Dátum registrácie: 28.12.2012 17:18 Zdieľať na Facebook
Musím reagovať kedže otec riešil túto istú problematiku pred cca. 2 rokmi požiadavky boli jednoduché: benzínové auto ideálne bez turba, nájazd max. 50 tisíc km, stredná výbava (klíma, okna v elektrike, tempomat, dažďový senzor), cena 10 000 € -12000 €. Po behačkách na inzeráty sme skončili v predajni Renault. Predajca nám ponúkol skladový Renault Fluence v dobrej výbave za cenu 10 500€ s motorizáciou 1.6 16v. Odporúčam obehnúť predajcov o opýtať sa na sladové modely, kedže v našom prípade spravil slušnú cenu aby sme boli spokojný
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
Zaujimave, nedavno som cital clanok kde hovorili opak:mhlavaty napísal:Len pozor na Peugeot 1,2 THP motor,netreba do toho šlapnúť...je to ono.Dobrá správa je...dá sa obísť
Kód: Vybrať všetko
http://www.auto.cz/vti-1-0-1-2-puretech-motory-peugeot-citroen-ds-trivalec-ojetina-123376
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
didoop napísal:Zaujimave, nedavno som cital clanok kde hovorili opak:mhlavaty napísal:Len pozor na Peugeot 1,2 THP motor,netreba do toho šlapnúť...je to ono.Dobrá správa je...dá sa obísťKód: Vybrať všetko
http://www.auto.cz/vti-1-0-1-2-puretech-motory-peugeot-citroen-ds-trivalec-ojetina-123376
Ten článok je recenzia ktorá čerpá bohvie z čoho,stačí si pozrieť recenzenta - Tomáš Dusil....nech je to čokoľvek,vie na to napísať recenziu.Ak ale niekto chce vedieť s čím a akým problémom sa (zrejme) stretne,zistuje sa v opravárenskej a diagnostickej sieti.
Tak nevýrazne je to aj v článku,iba si to nik nerozmení na drobné.Kované piestu sú dokonca opatrené z kovovým vencom pre prvý piestny krúžok.Opatrenie zo sféry vysokovýkonných športových agregátov.Toto radšej odcitujem.....
Prvotní příčinou ale byly svíčky, které nevhodně pálily. To následně tepelně zatížilo katalyzátor, u něhož posléze došlo ke zhroucení jeho jádra. Bohužel úlomky vzniklé z něj se sáním dostaly do motoru, kde poškodily kluznou plochu válců.
Ibaže občas tie problémy postihnú nič netušiaceho majiteľa,ktorý po urputnom hladaní (autorizák o tom vie gulové) prečo nepáli jeden valec zistuje,že sviečka má presný uhol otočenia,inak - problémy.Motoru vypadáva zapalovanie skáče ako koza,až dochádza k zlému určeniu poradia a chybový zápis vypíše nesprávny valec !!!
Bolo by čo čítať,práve sa rieši doťahovanie zo súdnym znalcom a predajcom pre motor z opakovaným problémom.Žiaľ prečítať si to môže iba kto si platí FCD.eu (diagnostické fórum) pod názvom - Soudní znalec u opakovaných oprav výpadků jednoho válce
Ale stačí ostať pri recenzii a čítať - Technicky vychází přeplňovaný agregát z většího tříválce 1.2 VTi. Zdvihový objem přeplňované verze je identický s atmosférickou variantou 1.2 VTi, hlava válců je však odlišná, stejně jako písty. Důvodem je uplatnění přímého vstřiku benzínu. Navíc přeplňovaný PureTech používá vyvažovací hřídel vždy a současně také dvouhmotový setrvačník
Ale jemne je naznačené aj tu - To 1.2 PureTech tvoří karbon výrazně méně a to jak na sacích ventilech, tak rovněž ve spalovacích prostorách.
Ja zas výrazne hovorím...sú ľudia ktorým ak povieš že je to h... tak to ochutnajú,ale...nech aspoň zistujú kým to nie je v chalupe
Ten motor bude mať osud motora v Odcite kedysi...rovno ho vymenili,už ani neskúšali tú haraburdu opraviť
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Lubo asi myslíš tento motor tiež som naň našiel pochvalné slová, tu je niečo čo som sa o ňom dočítal, takže určite radšej ako ten 1,2 puretech.Krytý značkou VTilubos zimovcak napísal:Myslel som ten starý,1,6, čo pamätá Máriu Tereziu..., keď je dobrý Turkom..., má podvozok na nespevnene cesty...
Ak si myslíte, že pod kapotou tohto auta bije rovnaké srdce, ako povedzme v aktuálnom Peugeote 308 1.6 VTi, ste ďaleko od pravdy. Na rozdiel od hatchbacku 308 s motorom radu EP, pracuje v sedane 301 starší agregát známy pod skratkou TU (TU5JP4 Euro 5). Ak by ste sa trochu povŕtali v histórii, narazli by ste naň aj v Xsare, Saxe, či Peugeote 307. Namiesto variabilného zdvihu sacích ventilov použitého v motore 1.6 VTi (EP) je pri 1.6 VTi (TU) množstvo nasávaného vzduchu regulované klasickou škrtiacou klapkou, variabilné ovládanie ventilov navyše ostalo len na strane sania. Ďalším rozdielom je použitie klasického rozvodového remeňa s intervalom výmeny 120 000 km (rozvodové reťaze novších motorov EB sa týchto kilometrov paradoxne zväčša ani nedožijú) a nepriameho vstrekovania. Hoci je liatinový agregát modelu 301 staršou konštrukciou, zreje ako víno. S prechodom na emisnú normu Euro 5 mu výrobca vychytal všetky muchy (vrátane mdlého prejavu v nízkych otáčkach) a medzi benzínovými motormi koncernu PSA dnes patrí k najspoľahlivejším (montuje sa v juhoamerickej Argentíne). O jeho mazanie sa stará 3,5 l motorového oleja (turbodiesel 1.6 HDi používa 3,75 l a benzínový trojvalec 1.2 VTi 3,25 l oleja).
-
- Príspevky: 941
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných