Spoľahlivý benzinak do 10000€.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Lubko33
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 18.06.2009 10:14
Zdieľať na Facebook

Spoľahlivý benzinak do 10000€.

Príspevok od používateľa Lubko33 »

Zdravím páni, chcem kúpiť nejaký spoľahlivý benzinak do 10000€ , do cca 5 rokov, do cca 50000 km, jazdím 80% mesto, 20% okres, nie diaľnice, ročne cca 7000 km. Moja predstava je Škoda Rapid spaceback, Suzuki Baleno, Seat Leon, VW Golf , ak máte lepší typ auta napíšte. P.S. Nejde mi o výbavu, výkon, skôr o spotrebu, najlepšie po 1.majitelovi.
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Uniká mi logika, chceš čo najnovšie, najúspornejšie, máš malý nájazd a ideš vygrcať 10000€

Kúp nejaký Auris do 5000€, urobí takú istú robotu a 5000€ máš vo vačku

Si uvedom aký prepad trhovej hodnoty má zánovné auto. Keby si mu aspoň naložil patričný nájazd tak privriem oči
lauryl
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lauryl »

Ahoj, ked spolahlivy benzin, tak japonec. Toyota, Mazda....
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

Znamy ide kupovat SUV a bude predavat Lancer Sportback 1.6i 2016 s najazdom tusim 25000km. Do 10 by ho hadam aj dal
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Re: Spoľahlivý benzinak do 10000€.

Príspevok od používateľa trucker694 »

Lubko33 napísal:Zdravím páni, chcem kúpiť nejaký spoľahlivý benzinak do 10000€ , do cca 5 rokov, do cca 50000 km, jazdím 80% mesto, 20% okres, nie diaľnice, ročne cca 7000 km. Moja predstava je Škoda Rapid spaceback, Suzuki Baleno, Seat Leon, VW Golf , ak máte lepší typ auta napíšte. P.S. Nejde mi o výbavu, výkon, skôr o spotrebu, najlepšie po 1.majitelovi.
Keď pobeháš show roomy tak za takú cenu zjednam predvádzačku. Max rok staré, menšie ale nové.
djdg
Príspevky: 118
Dátum registrácie: 28.12.2012 17:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa djdg »

Musím reagovať kedže otec riešil túto istú problematiku pred cca. 2 rokmi :) požiadavky boli jednoduché: benzínové auto ideálne bez turba, nájazd max. 50 tisíc km, stredná výbava (klíma, okna v elektrike, tempomat, dažďový senzor), cena 10 000 € -12000 €. Po behačkách na inzeráty sme skončili v predajni Renault. Predajca nám ponúkol skladový Renault Fluence v dobrej výbave za cenu 10 500€ s motorizáciou 1.6 16v. Odporúčam obehnúť predajcov o opýtať sa na sladové modely, kedže v našom prípade spravil slušnú cenu aby sme boli spokojný :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Len pozor na Peugeot 1,2 THP motor,netreba do toho šlapnúť...je to ono.Dobrá správa je...dá sa obísť
didoop
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa didoop »

mhlavaty napísal:Len pozor na Peugeot 1,2 THP motor,netreba do toho šlapnúť...je to ono.Dobrá správa je...dá sa obísť
Zaujimave, nedavno som cital clanok kde hovorili opak:

Kód: Vybrať všetko

http://www.auto.cz/vti-1-0-1-2-puretech-motory-peugeot-citroen-ds-trivalec-ojetina-123376
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

co sa tyka spolahlivosti najlepsi je motor od hondy 1.8Vtec ak by si chcel civica -nie kazdemu sa paci ale co sa tyka spolahlivosti nema konkurenciu a jednoznacne , popripade Accord 2.0 ale do 10 tavznov ho budes hladat tazko
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Posledný dobrý, výkonný, jednoduchý, spoľahlivý TROJVALEC vyrobili v NDR v ROKU 1990 v Eisenachu v továrni Wartburg /Barkas. :4012:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

spolahlivy na 7000 rocne, co ma 50000 najazdene a 5 rokov?, musi byt kazdy jeden motor, v kazdom jednom aute, ten co neni, netreba opravovat, ale na vystrahu zapalit pred fabrikou :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

didoop napísal:
mhlavaty napísal:Len pozor na Peugeot 1,2 THP motor,netreba do toho šlapnúť...je to ono.Dobrá správa je...dá sa obísť
Zaujimave, nedavno som cital clanok kde hovorili opak:

Kód: Vybrať všetko

http://www.auto.cz/vti-1-0-1-2-puretech-motory-peugeot-citroen-ds-trivalec-ojetina-123376


Ten článok je recenzia ktorá čerpá bohvie z čoho,stačí si pozrieť recenzenta - Tomáš Dusil....nech je to čokoľvek,vie na to napísať recenziu.Ak ale niekto chce vedieť s čím a akým problémom sa (zrejme) stretne,zistuje sa v opravárenskej a diagnostickej sieti.
Tak nevýrazne je to aj v článku,iba si to nik nerozmení na drobné.Kované piestu sú dokonca opatrené z kovovým vencom pre prvý piestny krúžok.Opatrenie zo sféry vysokovýkonných športových agregátov.Toto radšej odcitujem.....
Prvotní příčinou ale byly svíčky, které nevhodně pálily. To následně tepelně zatížilo katalyzátor, u něhož posléze došlo ke zhroucení jeho jádra. Bohužel úlomky vzniklé z něj se sáním dostaly do motoru, kde poškodily kluznou plochu válců.
Ibaže občas tie problémy postihnú nič netušiaceho majiteľa,ktorý po urputnom hladaní (autorizák o tom vie gulové) prečo nepáli jeden valec zistuje,že sviečka má presný uhol otočenia,inak - problémy.Motoru vypadáva zapalovanie skáče ako koza,až dochádza k zlému určeniu poradia a chybový zápis vypíše nesprávny valec !!!
Bolo by čo čítať,práve sa rieši doťahovanie zo súdnym znalcom a predajcom pre motor z opakovaným problémom.Žiaľ prečítať si to môže iba kto si platí FCD.eu (diagnostické fórum) pod názvom - Soudní znalec u opakovaných oprav výpadků jednoho válce
Ale stačí ostať pri recenzii a čítať - Technicky vychází přeplňovaný agregát z většího tříválce 1.2 VTi. Zdvihový objem přeplňované verze je identický s atmosférickou variantou 1.2 VTi, hlava válců je však odlišná, stejně jako písty. Důvodem je uplatnění přímého vstřiku benzínu. Navíc přeplňovaný PureTech používá vyvažovací hřídel vždy a současně také dvouhmotový setrvačník
Ale jemne je naznačené aj tu - To 1.2 PureTech tvoří karbon výrazně méně a to jak na sacích ventilech, tak rovněž ve spalovacích prostorách.

Ja zas výrazne hovorím...sú ľudia ktorým ak povieš že je to h... tak to ochutnajú,ale...nech aspoň zistujú kým to nie je v chalupe
Ten motor bude mať osud motora v Odcite kedysi...rovno ho vymenili,už ani neskúšali tú haraburdu opraviť
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

lubos zimovcak napísal:Myslel som ten starý,1,6, čo pamätá Máriu Tereziu..., keď je dobrý Turkom..., má podvozok na nespevnene cesty... lol
Lubo asi myslíš tento motor tiež som naň našiel pochvalné slová, tu je niečo čo som sa o ňom dočítal, takže určite radšej ako ten 1,2 puretech.Krytý značkou VTi
Ak si myslíte, že pod kapotou tohto auta bije rovnaké srdce, ako povedzme v aktuálnom Peugeote 308 1.6 VTi, ste ďaleko od pravdy. Na rozdiel od hatchbacku 308 s motorom radu EP, pracuje v sedane 301 starší agregát známy pod skratkou TU (TU5JP4 Euro 5). Ak by ste sa trochu povŕtali v histórii, narazli by ste naň aj v Xsare, Saxe, či Peugeote 307. Namiesto variabilného zdvihu sacích ventilov použitého v motore 1.6 VTi (EP) je pri 1.6 VTi (TU) množstvo nasávaného vzduchu regulované klasickou škrtiacou klapkou, variabilné ovládanie ventilov navyše ostalo len na strane sania. Ďalším rozdielom je použitie klasického rozvodového remeňa s intervalom výmeny 120 000 km (rozvodové reťaze novších motorov EB sa týchto kilometrov paradoxne zväčša ani nedožijú) a nepriameho vstrekovania. Hoci je liatinový agregát modelu 301 staršou konštrukciou, zreje ako víno. S prechodom na emisnú normu Euro 5 mu výrobca vychytal všetky muchy (vrátane mdlého prejavu v nízkych otáčkach) a medzi benzínovými motormi koncernu PSA dnes patrí k najspoľahlivejším (montuje sa v juhoamerickej Argentíne). O jeho mazanie sa stará 3,5 l motorového oleja (turbodiesel 1.6 HDi používa 3,75 l a benzínový trojvalec 1.2 VTi 3,25 l oleja).
gnagy
Príspevky: 941
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Keď Ti ide o spotrebu, tak kúp Yaris Hybrid, alebo Auris Hybrid a máš o spotrebu postarané.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

ja by som vyberal z auris, lancer, civic .....

Návrat na "Hyundai fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných