Špičková antikorózna ochrana podvozka a dutín karosérie

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

septumko
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 23.07.2014 15:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa septumko »

kedy si chcete poriešiť tú ochranu a o akú ochranu chalani ide ak môžem vedieť?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Výnimka na ktorú sa vzťahuje mlčanlivosť :)

Táto téma už v podstate splnila účel sondáže záujmu o antikoroznú ochranu.Dopadla presne ako som predpokladal,na SVK zdochol pes.Urobili sa celkove 4 autá,ale je to na smiech...jeden rakušan,jedno behá v Dánsku jedno vo Fínsku,no jeden by sa z toho pos..kakal
septumko
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 23.07.2014 15:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa septumko »

a čo by si mi poradil za ochranu prosím ťa na G4 variant? cenovo to neriešim len potrebujem poradiť aký nastrek tam dat a aky zaklad pod to dat.. striekat to budem vo vykurovanej dielni cca 15C° +-..komplet odstrojeny podvozok na pár miestach chytala povrchova hrdza a niekde stary nastrek treba obrusit a nanovo streknut a dve miesta mam vyvarene.. dík za radu
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Noxudol ak dáš pri 15 °C bude schnúť týždeň a ešte bude lepivý.
Ak niekde obnažíš kov tak normálne ho treba nazákladovať.ja by som pokojne použil Resistin car,ten za 2-3 dni odvetrá.Nie je problém na slabo korozívne miesto s povrchovou hrdzou.ale oplatí sa podstreknúť viac riedeným ML -kom,to silne penetruje,po odvetraní zakryť Car-om
To ochráni na dlhé roky,logicky sa kontroluje po roku dvoch a dostrekne sa ak to niekde poškodili kamienky alebo sa doškrabalo.Najdôležityejšie sú spoje a dutiny,všade kde sú prekladané plechy
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

Dodatocna protikorozna ochrana je u dnesnich AUT uplne zbytocna, pokial to nieje burane auto alebo nejaky vzacny veteran tak su to premrhane peniaze. Auta nemaju ziadnu hodnotu ,su to len samohybne plechovice ktore po pouziti treba zreciklovat.
Era Favoritov a Felicii ktore dokazali zhnit uz po prvom dazdi je davno prec.
Vlastnim francuza ktory nikdy nebol parkovany v garazi , ma 12 rokov a na karoserii nieje ziadna vyditelna korozia.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Považujem to za velký omyl.V obehu je ešte množstvo výborných aut z ročníkov pred a okolo r.2000
Tie autá majú motorizácie ktoré sa už nikdy nebudú vyrábať a ktoré sú a ostanú to najlepšie čo sa pod kapoty dostalo.Schopné nabehať milion km pri smiešnych servisných nákladoch.Tie autá položí hrdza,búranie a hlúposť majitela prípadne debil ktorý zavedie šrotovné.Musí asi prísť čas kedy ľudom svitne že si nevážili to čo za niečo stálo,a vlastne to už mali,trebalo sa iba starať.Cesta späť nevedie.Už dnes vidím urputnú snahu mnohých sa ešte dostať ku poriadnemu stroju,ibaže už sú zohnatelné nesmierne ťažko a cena im paradoxne stúpa.Vložiť napr 200 e.- do predĺženia života auta o jedno či viac desaťročí asi bude velmi dobrá investícia.
Tvoj francúz slúži 12 rokov a nosí rodinu.Môj priatel s francúzom čo (kupil/dostal) odomňa pre x rokmi z BX kombíkom postavil desiatky domov,prenosil tony Iporu a hektáre sadrokartonu na streche a jedinú starosť má aby bolo palivo v nádrži.To auto nosí metráky stavebného materiálu denne a nemá reálnu náhradu čo za 0 servisných nákladov pracuje denne ako otrok.Daciu 1300 som kúpil novú v r.82 a natrieskal do nej 4 alebo 5 kg Resistinu deň po kúpe.Žena revala lebo nové auto týždeň vetralo ten typický pach.
Auto som v meste vídal ešte 30 rokov,kúpila to invalidná pani z príspevku od štátu.Známa z práce kúpila také isté auto asi týždeň po mne.Prvý raz jej prahy menili už po 5 rokoch.
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

Slovensko je posledna krajina Kde cena prace je tak nizka ze SA oplati opravovat vsetko, to uz AJ bratia Cesi maju tazsie. Moje prve auto bolo z.r. 1973 bolo to super najlacnejsie AJ na prevadzku avsak opravy som si vykonaval sam. BX pozname do posledne skrutky , otcovy najazdilo viac ako 500 000 km potom ho prebral brät ktory ho este 3 roky mal . Avsak si pametam oko otec vkuse nadaval tam mas nieco pokazene ,tam ti tecie olej a pod.
Uz ma to nebavylo lezat pod tym autom ,raz Motor potom Hydraulikanlage potom Elektronika. Ano to auto bolo super ale IBA AK ma clovek Mechanika v rodine. A korozia TU sme teda neriesili.
Ja pokracujem dalej nadalej u hydropneumatickeho pruzenia, Xa TD , Xa HDI a teraz C5 Hdi bez Fapu.
Koroziu neriesim PRI ziadnom. Servisujen si sam.

Xantia HDI bolo to naj . Avsak preclenie a nizka euronorma by ma draho vysla , viac ako terajsia C5 tak isla do sveta. Tak pohodlny Tichy Diesel s takou spotrebou uz asi nekupim nikdy.

Nie korozia ale Euronormi budu to co posle spolahlive a na udrzbu najlacnejsie auta na srotovyska.
septumko
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 23.07.2014 15:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa septumko »

Ja idem renovovať G4 a ide o dobrý golf so štvorkolou a majitel predtym si asi nevšimol že kdesi chytil podlahu a okolo toho štupla v podlahe to začalo chytať až to bolo už dosť skorodované.. Preto chcem poradiť nech je to čo najlepšie spravené a chcem si nechať poradiť. @mhlavaty napísal by si mi prosím ťa tvoj mail do SS? Ak by si poradil bol by som rád.
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

Aby to TU prachom nezapadlo .
V byvalej Firme sme Dalí nanovo prelakovat stareho Sprintera z r.v.1995 . Tam to zmysel malo kedze SA jednalo o bezporuchove auto ktore na seba denne zaraba a vnutorne vybavenie- pojazdna dielna , na prestavbu do noveho auta by bola velmi nakladna.
Aku protikoroznu upravu pouzili neviem ale zrejme dobru , kedze odolavala alpskej soli bez problemov.
septumko
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 23.07.2014 15:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa septumko »

Nikto mi tu teda nevie poradiť s mojim problémom o ochrane podvozku ako som písal vyššie aby to aj niečo vydržalo nie že za 2 roky môžem ošetrovať nanovo.?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Riešil si už tú G4 ?
vsevetko
Príspevky: 974
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Zaujímalo by ma ako pokračuje tento príbeh? Podarilo sa dostať ten super-tajný prípravok na SVK ?

Pri surfovaní som narazil na článok ako sa ošetrovali vozy Lada v minulosti http://micinka.asgard.sk/prirucka/23.htm , tak ak to niekoho zaujíma odporúčam prečítať. Už v tej dobe sa spomína prípravok Resistin alebo švédsky prípravok Tecktyl.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Podarilo sa jeden galón,a doteraz sa cca 1/4 aj minula,pretože sa denne používa tam kde idú ocelové skrutky do hliníka a na závity žhavičov.Používam aj na ochranu nových aut pretože majú veľa podvozkových vecí úplne bez akejkoľvek ochrany a do roka sú korózne,za tri -štyri odpadáva hrzda v šupinách.Je to fantastické pretože čokolvek na poveternosti ak je holé železo tak ho natrieš ,strekneš proste nababreš hoci prstom,je to akoby stále rovnaké,len to hehrdzavie,môžeš to nechať na daždi snehu,je to stále holé železo,akurát nie je hrzdavé
vsevetko
Príspevky: 974
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je.Pátral som dlho či ho tu v nejakej aplikácii v priemysle nepoužívajú ale čo som zistil je iba to,že je používaný v lietadlách Boeing a vo vojenstve a lodnom priemysle,má certifikácie tých výrobcov ako Boeing.Logiku to má,ak si predstavím že lietadlo je prevádzkované v neustálej zmene teplot často +40 až -40 °C v krátkych časoch,takže musí trpieť vyzrážaním vody vo všetkých dutinách a nedostupných priestoroch.

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 95 neregistrovaných