Space Star 1.3 60kw code P0170

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mitsubishi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

martinhudec547
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 10.06.2023 11:19
Zdieľať na Facebook

Space Star 1.3 60kw code P0170

Príspevok od používateľa martinhudec547 »

Zdravím, už som samozrejme použil Google aj som mal poradené od mechanika ale chybu sa stále nepodarilo odstrániť. Nerád by som to robil metódou pokus omyl.

Na aute som nedávno vymenil sviečky, Lamda sondu za katalyzátorom, a keďže malo ísť o problém so vstrekmi tak boli prečistené (nové už nie je možné zohnať, len na alixprese).


Tu sú možnosťi ktoré môžu zaviniť codeP0170 fuel trim malfunction
Failed fuel supply system
Failed oxygen sensor (front)
Failed intake air temperature sensor
Failed engine coolant temperature sensor
Failed manifold absolute pressure sensor
Air drawn in from inlet hose and inlet manifold
Exhaust leak from exhaust manifold
Contamination of throttle body (throttle valve portion)
Failed injector
Failed purge control solenoid valve
Failed fuel pressure
Failed engine-ECU

Čo sa týka nasávania vzduchu nie je poškodené, filter je čistý. Prečistil som aj škrtiacu klapku. Únik výfukových plynov - nie,

Pomer STFT a LTFT je miestami v norme (Max 10%) no po pár km sú hodnoty vysoko nad 10%

Má niekto skúsenosť na čo sa zamerať najskôr?

Ďakujem
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Re: Space Star 1.3 60kw code P0170

Príspevok od používateľa jaster-83 »

A tie moznosti co si vypisal si uz skontroloval vsetky teda? Co mas konkretne za problem? Bohatu zmes ci chudobnu zmes? Nas problem pri jazde alebo ti len svieti kontrolka a auto ide zdanlivo normalne? Pises po par km, to bude asi tym ze pri studenom starte rj berie ine hodnoty ako pri teplom a niektore si natvrdo dosadi (napr. lambda, kym sa ohreje)
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
martinhudec547
Príspevky: 7