Smutná správa pre hydrocitroenistov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Smutná správa pre hydrocitroenistov
http://www.auto.cz/psa-konci-hydropneum ... adum-87633
Takže namiesto toho aby dalej zdokonaľovali svoj systém a rozširovali ho do viacerých modelov, čo robilo tie autá výnimočnými, tak ho prestanú používat!
Toto sa už dalo tušit ked vyšla že vraj luxusná DS5 na obyčajných pružinách s vlečnou zadnou nápravou, no asi v tej fabrike musel niekto pojest bláznivé hríby . Ten podvozok nikdy neumožní tkú plavnú jazdu ako hydraulika.
Odberateľom hydroactívu od francúzskej firmy už bude iba rolls royce, no to nie je naša parketa, takže do budúcna citroen asi nie, kedže sa stane už tuctovým autom.
Takže namiesto toho aby dalej zdokonaľovali svoj systém a rozširovali ho do viacerých modelov, čo robilo tie autá výnimočnými, tak ho prestanú používat!
Toto sa už dalo tušit ked vyšla že vraj luxusná DS5 na obyčajných pružinách s vlečnou zadnou nápravou, no asi v tej fabrike musel niekto pojest bláznivé hríby . Ten podvozok nikdy neumožní tkú plavnú jazdu ako hydraulika.
Odberateľom hydroactívu od francúzskej firmy už bude iba rolls royce, no to nie je naša parketa, takže do budúcna citroen asi nie, kedže sa stane už tuctovým autom.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2963
- Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
- Bydlisko: Ta Blava né Zdieľať na Facebook
Re: Smutná správa pre hydrocitroenistov
No tak si budeme kupovať Rolsymenonque napísal:Odberateľom hydroactívu od francúzskej firmy už bude iba rolls royce, no to nie je naša parketa, takže do budúcna citroen asi nie, kedže sa stane už tuctovým autom.
-
- Príspevky: 329
- Dátum registrácie: 18.09.2008 20:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 167
- Dátum registrácie: 15.11.2012 10:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
seven ak píšeš z vlastnej skúsenosti a najazdil si s tým pár stotisíc km tak to berem, ale ak z počutia tak to nemá žiadnu váhu. V posledných modeloch c5 bol systém dobre prepracovaný a prvý servisný interval je pri 200 000km. Konkrétne môja posledná C5 má 180 000km a okrem pravidelných servisných prehliadok, výmeny brzd a rozvodov ani škrt na nej.
Tak ako píše Acon, ľudia chcú veľa za nič, konkrétne pod tým článkom čo som linkoval je diskusia a tam jeden kupec z česka píše, že pri platení za novú C5 sa hanbil, pretože pýtali len toľko peňazí za ňu a že za octavku by dal viac hoci v komforte cestovania je to neporovneteľné e ešte ich delí jedna trieda.
Bonny 407 moja má sedem gúľ, tak si budem musiet spravit zásobu .
Tak ako píše Acon, ľudia chcú veľa za nič, konkrétne pod tým článkom čo som linkoval je diskusia a tam jeden kupec z česka píše, že pri platení za novú C5 sa hanbil, pretože pýtali len toľko peňazí za ňu a že za octavku by dal viac hoci v komforte cestovania je to neporovneteľné e ešte ich delí jedna trieda.
Bonny 407 moja má sedem gúľ, tak si budem musiet spravit zásobu .
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Sú tri typy C5 podľa roku výroby I,II a C5X7 a každá má svojho fandu alebo naopak, ale to hlavné čo ponúka nie je vidno.VLADY napísal:Svet sa rúti do sračiek..... Dnes cestou z roboty som na križovatke postretol C5 sedan.....hrôza , ja viem dizajn a páčivosť je subjektívna vec ale skrátka tak škaredý zadok nemala ani Thalia kde to na míle kričalo že to tam je dolepené len aby bolo....
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Bol výnimočný vo všetkých ohľadoch.Mal jedinú nevýhodu že tá hydraulika bola a dodnes je pre absolutnúväčšinu mechanikov leda španielska dedina.Na čo siahli to pos..li a tak sa tieto neskutočné autá stali známe neustálym únikom LHM a autá tým neskutočne utrpeli,až sa stali takmer postrachom.Dodnes vidieť tieto veci na nizučkých cenách,pritom tie autá v podstate konkurenciu nemajú,resp ju nechávajú v komforte na kilometre za sebou.A je úplne jedno s čím ich budeme porovnávať
-
- Príspevky: 959
- Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
c5 je mozno špatne auto ale vozenie v tom na paradu.porovnal by som to s citroen XM.paradne vozenie.poruchovost minimalna akurat na BX prehrdzaveli trubky pri zadnej naprave a to malo auto asi aj 10 rokov.boli to neskutocne spolahlive auta aj co sa tyka motoru aj hydrauliky.takto si to pamatam ja.osobne skusenosti mam s nimi len dobre.a nemal som jeden podotykam.super stroje na tu dobu.napr. mal som rocnik 1988 a malo to klimu,tubodiesel motor,servo,abs,el. okna atd...ked to porovnam s favoritom mlada bolka a.s. to bolo troska na inej urovni uy v tej dobe.a jazdia tie auta dodnes.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Luboš nechcem polemizovat, ale v devädesiatych rokoch sme mali peugeot 605 2,1 SRDT, no bolo to pohodlné vozenie, ale tak vznášat sa nedokázalo ako hydra. A niekedy stačí fakt málo ako píše pán Hlavatý, ked príde k tomu blbý mechanik a napr. pred zdvihnutím voza na zdviháky nedá vozidlo do max. výšky, tak sa mu hydraulika "podakuje"a môže to byt hoci aj nová C5. Týmto chcem aj majiteľov upozornit dbajte na to a upozorňujte vždy mechanikov pred zdvíhaním voza na toto, pretože potom budú len krčit plecami že oni nič. Takže Luboš ako sa hovorí komu matka, komu katka, nemôže to vyhovovat každému a tak je to so všetkým.
Tá hmotnost je fakt dost veľká, konkretne moja má pohotovostnú 1769kg a to už má hliníkové ramená náprav, no neviem kde to naberá, ale napriek tomu to brzdí vynikajúco a so 120kw to nie je leňoch. O spotrebe nebudem písat, aby sme zase nesklzli do diskusii že to "žere 2,1234l"ako niektoré autá, ale je fakt vynikajúca a čakal som o 1,5 - 2 litre väčšiu.
Podstatné je že po 800-1000km jazdy človek z toho vystúpi v pohode a všeliaké reči motoristických redaktorov že mäkký povozok=nestabilita sú bláboly či už z nevedomosti alebo zaujatosti. V zákrutách zabraňuje nakláňaniu hydraulika, ktorá okamžite dotláča zataženú stranu a je možné využit aj režim SPORT, ktorý som ja zapol len raz a aj to na skúšku a kľudne by som sa bez neho zaobišiel.
A na záver za tie predaje si môže aj manažment sám, pretože mali dost slabú reklamu na prednosti čo sa týka pohodlia, ale dôvody sa nedozvieme, no možno ako to už inde písali bol to aj zámer, predsa len v rámci koncernu boli dve značky a teraz pribudla aj tretia DS.
Tá hmotnost je fakt dost veľká, konkretne moja má pohotovostnú 1769kg a to už má hliníkové ramená náprav, no neviem kde to naberá, ale napriek tomu to brzdí vynikajúco a so 120kw to nie je leňoch. O spotrebe nebudem písat, aby sme zase nesklzli do diskusii že to "žere 2,1234l"ako niektoré autá, ale je fakt vynikajúca a čakal som o 1,5 - 2 litre väčšiu.
Podstatné je že po 800-1000km jazdy človek z toho vystúpi v pohode a všeliaké reči motoristických redaktorov že mäkký povozok=nestabilita sú bláboly či už z nevedomosti alebo zaujatosti. V zákrutách zabraňuje nakláňaniu hydraulika, ktorá okamžite dotláča zataženú stranu a je možné využit aj režim SPORT, ktorý som ja zapol len raz a aj to na skúšku a kľudne by som sa bez neho zaobišiel.
A na záver za tie predaje si môže aj manažment sám, pretože mali dost slabú reklamu na prednosti čo sa týka pohodlia, ale dôvody sa nedozvieme, no možno ako to už inde písali bol to aj zámer, predsa len v rámci koncernu boli dve značky a teraz pribudla aj tretia DS.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
lubos zimovcak napísal:sedel som a aj keroval úplnu funglovku -predvádzačku, po FL, tuším v roku 2006 bola inovovaná.
Najviac sa mi páčili "budíky", už málokde vidieť toľko údajov na prístrojovke...
ale u mňa je na prvom mieste cit vo volante a v "zadku" no a toho sa mi nejako nedostávalo. ale dnes je taká doba, že pomaly už na žiadnom aute človek nevie, čo sa deje na ceste.
Posledná C5 je úchvatná dizajnom, ale interier je eeeee, ergonomia eeee, sedačky -fantázia, hmotnosť: strašidelná...
aj ked musim uznať, že v sucastnosti asi najhodnotnejsie auto v strednej triede až hriešne marnotratne.
Ono je to tak.Na výsostne odborných fórach som neraz zaregistroval výtky (aj u velmi drahých aut) asi v zmysle takom,že ...riadenie je príliš "strojové" tj preberá na seba toho príliš,čím zoberie niečo zo spojenia vodiča a auta.
Asi mnoho ľudí by vedelo povedať svoje k novým autám z riadením posilovaným elektromotorom.Ja ho mám a pár desať tisíc km bolo riadenie strašné.Nemalo vonkoncom žiadnu vôlu,trebalo síce malou silou,ale stále do potočenia hoci len 1 mm akosi strkať.Proste tam chýbal ten typický 1-2 mm loker volnosti.To sa zle šoféruje.
Ludia sú hlúpy a zhýčkaný do nemoty,a konštruktér im "uľahčuje" čo je často na škodu
Toto odosobnenie väzby je dôsledok snáh aby toho huja za volantom už pomali ani vetrík neofúkol.Bolo to vyčítané ťažkokalibrovým nesmierne drahým autám.Len ono zase,každý číta inú "literatúru" a tak snáď nebudeš vysvetlovať niekomu čo sere peniaze že má z určitého pohladu horšie auto ako ten čo kúpil iba za päťciferné číslo a nie šesť.ludia sú a boli sprostý dávno,teraz a bude sa to ešte zhoršovať.To od množstava peňazí treba príkro oddeliť.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných