slaby vykon a dlhe teple starty

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Najskor by som problem riesil cez diagnostiku.Podla popisu tych problemov kludne moze byt aj viac,no kazdopadne tazko takto poradit :41c2:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Hodnoty sú slabšie jedine u váhy vzduchu.Ale to nemusí byť jediná príčina a ja by som predpokladal že tam bude zavzdušnené palivo.Každopádne by som skušobne obišiel filter paliva a palivo bral priamo a bez bublín
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tam zbytočne odvzdušňuješ,nový a nový vzduch to neberie na T-čku.Nepíšeš ani slovkom či vzduch v priesvitnej hadičke prebehuje alebo nie.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Môže,stačí že sú nižšie otáčky štartu,ale tak isto predvstrek.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Presnú hodnotu teraz pozrieť neviem,ale bude zrejme v poriadku hodnota okolo 55 bude ok
Nemá cenu takto hádať,tieto veci sa riešia ľahko a pomerne rýchlo ak sa ide systematicky,pozrú sa hodnoty v diagnostike,otvorí víko ventilov a zhodí sanie,skontroluje sa doradu všetko od rozvodov,podla stavu poriešia hydroštely,vyčistí sanie,skontroluje čo je skontrolovateľné a mašina musí ísť na brnk aj keby mala 800 tis km.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak začneš naslepo vymieňať veci,už sa iba zamotáš
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Toto už cez klávesnicu nejde riešiť,niečo tam uniká pozornosti.Základné veci sa dajú usmerňovať ale taký manuál aby každý prípad doviedol do zdarného konca neexistuje.Teda bez toho aby človek videl mašinu
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To je čidlo tlaku preplňovania a to je tlak v 011 tretia hodnota
Napísať odpoveď

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných