Skusenosti s chipom?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 01.10.2018 18:18 Zdieľať na Facebook
Skusenosti s chipom?
Ahojte, poslednú dobu špekulujem, rozmýšlam a tak som sa rozhodol že napíšem a možno dostanem nejakú spätnú väzbu od skúsenejších.
Mám VW Passat CC 2009 DSG 125kw a rozmýšlal som nad Chipom na nejakých 150kw. Nejaké skúsenosti, či to robiť či nerobiť, prípadne či ste s tým vymienali aj napr keramické brzdy atd. Dikes
Mám VW Passat CC 2009 DSG 125kw a rozmýšlal som nad Chipom na nejakých 150kw. Nejaké skúsenosti, či to robiť či nerobiť, prípadne či ste s tým vymienali aj napr keramické brzdy atd. Dikes
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24919
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Keby to bola iná generácie motora ale aj iný typ prevodovky tak poviem -no problém. Ale táto dá do smútku aj bez čipu,nie preto žeby bola extra nepodarená,ale až prídu km,prídu aj výdaje a to sa budú panenky obracať.Keď nabehne na tie právne km tak bude každú chvilku niečo do čoho trepať peniaze,a tam je toho teda dosť čo pokazí Vianoce,čip bude iba jedna z ďalších vecí na čo sa jeden servis vyhovorí ak sa "zadarí"
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 01.10.2018 18:18 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24919
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Aj staršia generácia Tdi má od určitých kilometrov problémy z prevodovkami to ešte aj s tými jednoduchými mechanickými.Ani dvojhmota nevie zabrániť aby nepošlo ložisko či nevymlátilo uloženie ložiska v prevodovke.Určite to nie je koniec sveta ale často sa porobí pri zisťovaní kopec chýb a kým konečne niekto začne opravovať to čo ozaj treba,má majiteľ prázdnu kešeńu.DSG tiež nie je koniec sveta,ale problémy s ním sú od určitých km isté,a to aj bez čipu.Prítomnosť čipu vyžaduje posunúť jedinú vec čo tú prevodovku chráni a to je limiter pre zaťaženie prevodov,tj ochrana ktorá nedovolí takú dávku paliva,aby bol prekročený zaťažovací max moment pre prevodové ústrojenstvo a spojku.Čiže tieto veci musia mať výkonovú rezervu, a tu začínajú samé otázky bez odpovedí
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 01.10.2018 18:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 12.10.2018 13:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 01.10.2018 18:18 Zdieľať na Facebook
@majko5 prave to som chcel docielit, dat to do ruky niekomu kto ma skusenosti na to, nasiel som ludi ktorí dokonca maju na to certifikat aby ti to nasledne preslo vsetkymi kontrolami atd, taktiez davaju na to zaruku. Takze presne, rozumne zdvihnut vykon motora a zaroven zlepsit spotrebu. No len stale spekulujem lebo to ma aj minusy, no.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Ja by som sa skôr zaujímal o dôsledky častého využívania výkonu na 40 a viac % Pretože samotné zvýšenie výkonu nemusí nič znamenať ak na 90% jazdím normálne = niekde pod polovicou otáčok max Nm a využívam menej ako polovicu dynamiky motora. Lebo aj keď mám chip a jazdím tempom ako drvivá časť rozumných účastníkov premávky, nie je veľa dôvodov aby mal chip zásadný vplyv na životnosť hnacej línie. Na druhej strane nemusím mať chip no ak takmer stále využívam dynamiku motora, zrýchlujem najviac ako to ide, lebo stáť 1. na červenej ma z nepochopiteľných príčin baví, tak trpí celá hnacia línia. Ja chip mám no skôr pre ten pocit, že ak budem potrebovať, tak to pôjde, inak som skôr eko jazdec aj keď nie zrovna na eko vozidle
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: dedakob, foter, fzubaty, lubos zimovcak, marekvt, mhlavaty, tatkotom, uwa0915457046 a 45 neregistrovaných