Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 16.12.2024 22:06 Zdieľať na Facebook
Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Zdravím potrebujem súrne vašu pomoc 2.0 tdi cega pri 2000 2500 otačkach začne trhať a padnu otačky a vypne motor diagnostika hlasila EGR ventil a škrtiaca klapka vymenila sa a to isté už som zúfalí od aprila ju opravujem robý to od vtedy odkedy som dával obrusiť hlavu a menilo sa tesnenie pod hlavou odvtedy to robý prosím pomoc
- jaroslavelektro
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
zdravím viete urobiť vcds blockmap ?
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 17.04.2025 10:42 Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Zdravím,
je mi ľúto, že máte takéto problémy s vaším 2.0 TDI CEGA. Je frustrujúce, keď sa po oprave objavia nové problémy. Keďže sa to začalo po oprave hlavy valcov a výmene tesnenia, je veľmi pravdepodobné, že príčina bude niekde v súvislosti s touto prácou.
Napriek tomu, že diagnostika hlásila EGR ventil a škrtiacu klapku, a tie boli vymenené, problém pretrváva. To znamená, že buď pôvodná diagnostika nebola presná, alebo problém je niekde inde a prejavuje sa podobnými symptómami.
Tu je niekoľko vecí, na ktoré by ste sa mali zamerať a skontrolovať, vzhľadom na to, že problém sa objavil po oprave hlavy valcov:
Možné príčiny súvisiace s opravou hlavy valcov:
Nesprávne časovanie rozvodov: Toto je jedna z najčastejších príčin problémov po oprave hlavy valcov. Ak neboli rozvody správne nastavené, motor nebude pracovať správne a môže dochádzať k trhaniu, strate výkonu a zhasínaniu. Toto by mala byť vaša priorita číslo jedna na kontrolu. EZ Pass NJ
Netesnosti v sacom systéme: Pri demontáži a montáži hlavy valcov mohlo dôjsť k netesnostiam v sacom potrubí, hadiciach alebo tesneniach. To môže spôsobiť falošný vzduch a problémy so zmesou paliva a vzduchu. Skontrolujte všetky spoje a hadice, či nie sú prasknuté, uvoľnené alebo poškodené.
Netesnosti vo výfukovom systéme pred lambda sondou: Ak je netesnosť pred lambda sondou, môže to ovplyvňovať jej merania a viesť k nesprávnemu dávkovaniu paliva.
Poškodené alebo nesprávne zapojené snímače: Pri manipulácii s hlavou valcov mohli byť poškodené alebo nesprávne zapojené rôzne snímače (napr. snímač otáčok kľukového hriadeľa, snímač polohy vačkového hriadeľa, snímač tlaku paliva). Skontrolujte všetky konektory a káble.
Problémy s palivovým systémom: Aj keď to priamo nesúvisí s opravou hlavy, mohlo dôjsť k náhode. Skontrolujte palivový filter, palivové čerpadlo a vstrekovače.
Problémy s riadiacou jednotkou motora (ECU): Hoci je to menej pravdepodobné, nemôžeme vylúčiť, že počas opravy mohlo dôjsť k nejakému problému s ECU.
je mi ľúto, že máte takéto problémy s vaším 2.0 TDI CEGA. Je frustrujúce, keď sa po oprave objavia nové problémy. Keďže sa to začalo po oprave hlavy valcov a výmene tesnenia, je veľmi pravdepodobné, že príčina bude niekde v súvislosti s touto prácou.
Napriek tomu, že diagnostika hlásila EGR ventil a škrtiacu klapku, a tie boli vymenené, problém pretrváva. To znamená, že buď pôvodná diagnostika nebola presná, alebo problém je niekde inde a prejavuje sa podobnými symptómami.
Tu je niekoľko vecí, na ktoré by ste sa mali zamerať a skontrolovať, vzhľadom na to, že problém sa objavil po oprave hlavy valcov:
Možné príčiny súvisiace s opravou hlavy valcov:
Nesprávne časovanie rozvodov: Toto je jedna z najčastejších príčin problémov po oprave hlavy valcov. Ak neboli rozvody správne nastavené, motor nebude pracovať správne a môže dochádzať k trhaniu, strate výkonu a zhasínaniu. Toto by mala byť vaša priorita číslo jedna na kontrolu. EZ Pass NJ
Netesnosti v sacom systéme: Pri demontáži a montáži hlavy valcov mohlo dôjsť k netesnostiam v sacom potrubí, hadiciach alebo tesneniach. To môže spôsobiť falošný vzduch a problémy so zmesou paliva a vzduchu. Skontrolujte všetky spoje a hadice, či nie sú prasknuté, uvoľnené alebo poškodené.
Netesnosti vo výfukovom systéme pred lambda sondou: Ak je netesnosť pred lambda sondou, môže to ovplyvňovať jej merania a viesť k nesprávnemu dávkovaniu paliva.
Poškodené alebo nesprávne zapojené snímače: Pri manipulácii s hlavou valcov mohli byť poškodené alebo nesprávne zapojené rôzne snímače (napr. snímač otáčok kľukového hriadeľa, snímač polohy vačkového hriadeľa, snímač tlaku paliva). Skontrolujte všetky konektory a káble.
Problémy s palivovým systémom: Aj keď to priamo nesúvisí s opravou hlavy, mohlo dôjsť k náhode. Skontrolujte palivový filter, palivové čerpadlo a vstrekovače.
Problémy s riadiacou jednotkou motora (ECU): Hoci je to menej pravdepodobné, nemôžeme vylúčiť, že počas opravy mohlo dôjsť k nejakému problému s ECU.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 25815
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Umelá inteligencia nepozná dátum a nevidí že zadávateľ sa vyprdol komunikovať a aspoň odpovedať jednému z najlepších diagnostikov na SVK.
Budeme ešte túto pičovinu preklínať
Budeme ešte túto pičovinu preklínať
-
- Príspevky: 685
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Najhoršie je že zákazník príde z odpoveďou ktorú našiel na nete od AI a berie ju naprosto vážne!
Deje sa to na sk ale napríklad v Kanade je to totálna katastrofa .
Deje sa to na sk ale napríklad v Kanade je to totálna katastrofa .
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
-
- opravy & diag
- Príspevky: 25815
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Je to tak.Občas je ťažké rozpoznať že odkiaľ tie premúdrelé rady pochádzajú a to je cesta do pekla.Kým AI nie je schopná komunikovať a požadovať údaje z meraní popri zadaní čo a kde,to znova vyhodnocovať a tak krok po kroku určoveť a zužovať okruh...je to o hovne,nikdy to nenahradí dobrého diagnostika a pripnutú jednotku.VW už podobný systém má,prekutre všetko,a dáva požiadavky...namerať a robiť podľa požiadaviek potrebné úkony.Trvá to občas celkom slušnú dobu (nie zadarmo) ale...dokáže neraz šialené veci na hranici oživovania skapatého.Silne sa dá predpokladať aj tu prítomnosť AI,akúrát je trocha inak a iným nakrmená
Inak je AI celkom humorná, na spochybnenie prvého výroku - naozaj ? no to je niekedy junda.
Treba sa spýtať...čo robí svetlo keď sa zavrie chladnička.Keby AI bola len v dosahu ludí s kladným číslom IQ možno raz by sme ju chválili.
Inak je AI celkom humorná, na spochybnenie prvého výroku - naozaj ? no to je niekedy junda.
Treba sa spýtať...čo robí svetlo keď sa zavrie chladnička.Keby AI bola len v dosahu ludí s kladným číslom IQ možno raz by sme ju chválili.
-
- Príspevky: 2378
- Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Ak je v ktoromkoľvek príspevku AI vsunutý LINK na nejakú p*čovinu, škoda sa ním zapodievať.
No inak by bola sranda dať umelej inteligencii otázku na základe reálne odmeraných dát - aké kraviny by vypotila.
No inak by bola sranda dať umelej inteligencii otázku na základe reálne odmeraných dát - aké kraviny by vypotila.

Dôchodca.
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
-
- opravy & diag
- Príspevky: 25815
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
AI je perfektná na rozprávky...napíš mi rozprávku kde je babka,reďkovka,fajka a jazero...a napíše neskutočnú za zlomok času.Dáte to ešte raz, a bude to úplne iná rozprávka.Proste aj toto je odkukané od ľudí,kde stačí trepať dve na tri je nedobehnuteľná. Je možné predpokladať sa bude zlepšovať aj v diagnostike,nakoniec v medicíne vie byť veľmi prospešná.Lepšia je v kombinatorike a robí menej chýb,dalo by sa povedať že je značne precíznejšia a aj pozornejšia.V tom má človek problém,nulová pamäť,nepozornosť pri vnímaní,neschopnosť rozumieť a vyhodnocovať veci v spojitostiach. To raz bude.Ak jej raz nedôjde trpezlivosť keď zistí že ľudia píšu aj klamstvá a veci v zlom úmysle.Jedno čo asi nikdy nenadobudne je intuícia a pocity niektoré veci rozlišovať...napr sarkazmus kde navonok niet chyby.No a treba dúfať že sa nenaučí byť cynická a zlomyselná,v čom sú ľudia majstry
-
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
mhlavaty, dokonale vystihnuté... Síce sa tomu hovorí "umelá inteligencia", ale reálne je to len rýchly vyhľadávač s - nulovou inteligenciou. Ak niečo dokáže, tak v grafike, tam teda klobúk dole. Stačí zadať aký obrázok a za pár sekúnd ho má - nie vždy dokonalý, ale ak sa vydarí, je na úrovni, že grafik by sa s tým sral pol dňa.
Ak sa na niečo AI hodí, tak iba na tú grafiku a na vyhľadávanie.... Celá "umelá inteligencia" je tak úžasne "inteligentná", že každý vidí po prvej vete, že to nepísal človek, ale tupý stroj. Navyše, stále je to len odraz programátora. Zadal som do vyhľadávača že ma zaujímajú parametre konkrétneho benzínového auta a tá pitomá AI mi napísala elaborát, v ktorom polovicu miesta zabralo porovnanie e elektrickou verziou toho modelu a s výpočtom, v čom všetko je elektrická verzia (o ktorú som sa absolútne nezaujímal) lepšia. Ako inak. Keď som odpísal, že načo mi píše o elektrickej verzii, keď som sa na ňu nepýtal, a že či si myslí, že si ju teraz kúpim, tupý stroj mi odpísal: "I appreciate your frustration...." - a ďalej som to už ani nečítal
Politici a "vizionári", ktorí básnia, ako "AI nahradí polovicu pracujúcich" by si mali uvedomiť, ako často sa stáva, že obyčajný autocorrect nie je schopný opraviť slovo ku prospechu vety. Vždy ho nahradí nejakou do neba volajúcou pitomosťou.
No a ako sa AI skvele osvedčuje pri autonómnych vozidlách, to všetci vieme...
Ak sa na niečo AI hodí, tak iba na tú grafiku a na vyhľadávanie.... Celá "umelá inteligencia" je tak úžasne "inteligentná", že každý vidí po prvej vete, že to nepísal človek, ale tupý stroj. Navyše, stále je to len odraz programátora. Zadal som do vyhľadávača že ma zaujímajú parametre konkrétneho benzínového auta a tá pitomá AI mi napísala elaborát, v ktorom polovicu miesta zabralo porovnanie e elektrickou verziou toho modelu a s výpočtom, v čom všetko je elektrická verzia (o ktorú som sa absolútne nezaujímal) lepšia. Ako inak. Keď som odpísal, že načo mi píše o elektrickej verzii, keď som sa na ňu nepýtal, a že či si myslí, že si ju teraz kúpim, tupý stroj mi odpísal: "I appreciate your frustration...." - a ďalej som to už ani nečítal

Politici a "vizionári", ktorí básnia, ako "AI nahradí polovicu pracujúcich" by si mali uvedomiť, ako často sa stáva, že obyčajný autocorrect nie je schopný opraviť slovo ku prospechu vety. Vždy ho nahradí nejakou do neba volajúcou pitomosťou.
No a ako sa AI skvele osvedčuje pri autonómnych vozidlách, to všetci vieme...
-
- Príspevky: 18420
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Vo fabrike máme cca 40 autonomnych vzv. Pokúšajú sa ich implantovať do výroby už vyše roka. Kua a volako sa im nedarí. Sčasti je to naozaj obraz programatora (smutný) ale to hlavné čo im chýba oproti človeku je - schopnosť improvizacie. Začnú o 8mej o 12 tej je okolo každej mašiny 10 paliet s výrobkami , prázdnymi obalmi, odpadom a pod. Potom o 13tej nabehnú dvaja jašterkári, a do 14tej kedy sa striedajú smeny je čisto. 

som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3870
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Chcem vidieť, ako AI dokáže dať plienky, umyť vajcia a zadok 150 kg ležiacemu klientovi takého hospicu... 

-
- Príspevky: 18420
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Moja otazka znie - prečo by to robila???? pre dnešnú spoločnosť má cenu produkujúci jedinec, všetko po tomto období je odpad.lubos zimovcak napísal: ↑18.04.2025 16:25 Chcem vidieť, ako AI dokáže dať plienky, umyť vajcia a zadok 150 kg ležiacemu klientovi takého hospicu...![]()
V minulosti sa o rodičov (aj nevladnych) starali deti, tú spoločnosť a jej hodnoty sme osúdili ako fuj fuj, nie dostatočne pokrokové - tu je výsledok.
A pre rýpalov : minulosťou nemyslím komunistický režim, minulosťou myslím posledných 1900 rokov od krista bez ohladu na zriadenie a systém.

som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3870
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Oco, osobne si myslím, že nič nedokáže nahradiť človeka v nejakých 70-80 % činnosti.
Ježiško je v tom nevinne
Ježiško je v tom nevinne

-
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 19.09.2011 13:17
- Bydlisko: Jakubov Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Horšie je že silou mocou sa toto snažia presadiť ako je to dobré…
Vidím to denno-denne ( teda skôr videl - v rámci fabriky som už inde kde roboty nemajú čo hladať ) v rámci výroby ako to nefunguje…
A dosť problém je aj to že niesu kvalifikovaní ludia na opravy, programovanie a potom to tak aj vyzerá samozrejme že samotný robot je veľmi komplikovaný.
A keď sa posral úplne odmakal si to aj tak človek ktorého ta kopa káblov a motorov má nahradiť.
Vidím to denno-denne ( teda skôr videl - v rámci fabriky som už inde kde roboty nemajú čo hladať ) v rámci výroby ako to nefunguje…
A dosť problém je aj to že niesu kvalifikovaní ludia na opravy, programovanie a potom to tak aj vyzerá samozrejme že samotný robot je veľmi komplikovaný.
A keď sa posral úplne odmakal si to aj tak človek ktorého ta kopa káblov a motorov má nahradiť.
Honda Accord Tourer 2.4 i-VTEC
-
- Príspevky: 2378
- Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
Re: Skods Octavia II RS , 2.0 tdi cega - trhanie a vypnutie motora pri vyšších otáčkach
Zato nemôže robot ale chybná implementácia a neschopnosť živých.
Samozrejme niekde ľudí nahradia no väčšinu nie - nie že by to teoreticky nebolo možné - nebude prakticky. Robil som desaťročia práce kde sme sa museli na mieste podľa okamžitej situácie a stavu vecí rozhodovať a to AI "nedá".
Samozrejme niekde ľudí nahradia no väčšinu nie - nie že by to teoreticky nebolo možné - nebude prakticky. Robil som desaťročia práce kde sme sa museli na mieste podľa okamžitej situácie a stavu vecí rozhodovať a to AI "nedá".
Dôchodca.
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní