1 042 445
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Yeti 2.0 tdi CR - necirkuluje vodu

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
123>
Autor Správa
laco321
Založený: 29 september 2006
Príspevky: 26
Nabehané: 3 hod 35 min
Predmet: Skoda Yeti 2.0 tdi CR - necirkuluje vodu PríspevokZaslal: 02.03.2018 19:21   
Zdravim,mam skoda yeti 2.0tdi 103kw,mam problem stym,ze mi necirkuluje voda.hadice su studene aj voda v nadrzke.z chladica ide von tepla voda no nevracia sa do nadrzky.auto fuka teplo pri malej rychlosti no pri vyssej uz fuka studeny vzduch.teplotu mam na 90,auto sa neprehrieva.
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (200)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5841
Nabehané: 3 mes 6 dní 19 hod
PríspevokZaslal: 03.03.2018 01:04   
keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
Citovať
laco321
Založený: 29 september 2006
Príspevky: 26
Nabehané: 3 hod 35 min
PríspevokZaslal: 03.03.2018 03:28   
No necirkuluje.lebo som odpojil hadicky ktore vracaju vodu do nadrzky a nic nešlo.ked stoji na mieste auto fúka teplo a ked idem cca 80 a viac zacne fúkat zimny vzduch.mam aj sharan tdi tam vsetky hadice teple aj voda v nadrzke.
Citovať
heglasv
Založený: 07 jún 2016
Príspevky: 1
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 03.03.2018 09:10   
Automat ci manual r.v ?
Citovať
undertaker007
Nová tvár - Trabanto (13)
Založený: 01 máj 2013
Príspevky: 115
Nabehané: 1 dní 9 hod 11 min
Bydlisko: Žilina
PríspevokZaslal: 03.03.2018 10:32   
seven549 napísal:
keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.

Pfúú....

Mám Subaru Outback 3.0 H6 (benzín) a Opel Omega 2.5TD (diesel).
Obe majú automatickú klímu a ani jednej sa nechytám. Raz, prvý krát, som to nastavil na 22°C a smer fúkania na AUTO a odvtedy ma to nezaujíma.
Obe autá po naštartovaní nezačnú fúkať nič nikam, kým nevypočítajú, že sú schopné urobiť to, čo žiadam.
Opel (diesel) začne naplno fúkať teplý vzduch dokonca skôr, ako Subaru (benzín). Vykúrené majú zhruba za rovnako dlhú dobu, teda uberú z intenzity fúkania a zväčša aj zmenia smer fúkania vzduchu.
Opel (diesel) má aj pri vonkajšej teplote -10°C po 15-minútovej jazde (15 kilometrov) na dotyk teplé všetky hadice, expanznú nádobku v ktorej dokonca v prípade Opla voda necirkuluje, chladič, vrch motora (veko vačkovej hriadele a celé sacie potrubie).
Samozrejme, pri takejto jazde a takejto teplote nie je motor dokonale celý zohriaty. Už po 30-minútovom státí a znovu naštartovaní motora je ručička teploty vody úplne dole. Vystúpa ale výrazne rýchlejšie.
Citovať
easyridersvk
Nová tvár - Trabanto (14)
Založený: 15 júl 2011
Príspevky: 366
Nabehané: 2 dní 23 hod 25 min
PríspevokZaslal: 03.03.2018 11:49   
ak ma automaticku klimu ma asi aj elektricky predohrev vody. mozno v nom prdly zhavice.
Citovať
laco321
Založený: 29 september 2006
Príspevky: 26
Nabehané: 3 hod 35 min
PríspevokZaslal: 03.03.2018 14:32   
je to manual,klima digitalna aj webasto ma.webasto zapne aj dymi ale nehreje.
Citovať
bjbbobek
Nová tvár - Trabanto (11)
Založený: 03 jún 2012
Príspevky: 382
Nabehané: 3 dní 15 hod 1 min
Bydlisko: Gbely (Mazdof)
PríspevokZaslal: 03.03.2018 14:43   
Diagnostika a overit klapky kurenia.
_________________
Mazda Premacy 2004 DiTD 74 Kw
Fiat Brava 1.2 SX 16V 80 60 Kw
Skoda Fabia 1,2 Htp 47 Kw
Mazda 323F 1999 DiTD 66Kw uz nieje ale motor žije dalej
Citovať
laco321
Založený: 29 september 2006
Príspevky: 26
Nabehané: 3 hod 35 min
PríspevokZaslal: 03.03.2018 14:54   
ale preco mi necirkuluje vodu.a motor CR ma ist v zime na 1000 otacok ale mne ide na 850 ako v lete
Citovať
undertaker007
Nová tvár - Trabanto (13)
Založený: 01 máj 2013
Príspevky: 115
Nabehané: 1 dní 9 hod 11 min
Bydlisko: Žilina
PríspevokZaslal: 03.03.2018 15:07   
Táto téma je od začiatku plná absolútnych blbostí...

Jeden Ford, ktorý je studený aj po 220km dlhej ceste vkuse po diaľnici diaľničnou rýchlosťou a jedna Škoda Ye#eti, ktorá nekúri a je plná zlých záverov...

Odkiaľ si vzal, že motor CR má ísť v zime na 1000 otáčkach?
Opäť príklad na mojich autách.
Opel (diesel) - letný teplý voľnobeh: 650ot./min.
Opel (diesel) - ranný štart v -36°C: 1400ot./min.
Opel (diesel) - voľnobeh po jazde 100km po diaľnici pri teplote -22°C: 650ot./min.
Subaru (benzín) - letný teplý voľnobeh: niekde okolo 600ot./min.
Subaru (benzín) - ranný štart v -18°C: dobrých 60 sekúnd 1600ot./min., postupné klesanie k 1000ot. min. a po jazde zatiaľ neviem ako dlhej 600ot./min.

Ďalej - ako si zistil, že voda necirkuluje? Ak si to naozaj nejak zistil, na aute nejazdi!!! Ak voda necirkuluje, časť motora s najväčším odpadovým teplom sa prehreje, aj keď bude zvyšok studený...

Je expanzná nádobka súčasťou chladiaceho okruhu, že ňou má kvapalina pretekať?
Oplu idú z expanznej nádobky 2 hadice, napriek tomu nádobkou kvapalina nepreteká!

Okruh je určite bez vzduchu? Nevidia snímače HVAC jednotky blbosti?
Mne osobne príde zvláštne, že zo začiatku kúri, potom nie.

Ostatné kvapaliny sú v poriadku? Bez nečistôt, bez vecí čo v nich nemajú byť (vzduch vo vode), nezmiešané, neunikajú?

Toto všetko treba pozisťovať a omnoho viac.

Diagnostika taktiež, samozrejme...

Absolútne nesúhlasím s postupom, čo som mal pokazené ja budeš mať aj ty, ale jedno občas nekúriace auto som riešil, skoro som zošedivel. Tak malá, ale predsa - prasklina v bloku motora. Nič neunikalo, nič neubúdalo, jediné dva prejavy boli občas slabé kúrenie a niekedy, najmä v prudšej zákrute palubák nachvíľku zahlásil málo kvapaliny v chladiacom okruhu. Po okamžitom zastavení a kontrole - kvapaliny bez zmeny stavu.

To len ako príklad - tebe evidentne už WEBASTO nepracuje, takže merať, hľadať

P.S.: # ∈ {b}
Citovať
karool
Povedomá tvár - Favorito (25)
Založený: 13 apríl 2009
Príspevky: 170
Nabehané: 8 hod 48 min
PríspevokZaslal: 03.03.2018 15:17   
seven549 napísal:
keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
na tvojom aute je nieco zle
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (200)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5841
Nabehané: 3 mes 6 dní 19 hod
PríspevokZaslal: 03.03.2018 16:50   
to ano.dizel na rusku zimu neni.do -10 pohoda ale pod -15 to je katastrofa.
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (200)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5841
Nabehané: 3 mes 6 dní 19 hod
PríspevokZaslal: 03.03.2018 16:59   
undertaker007 napísal:

Pfúú....

Mám Subaru Outback 3.0 H6 (benzín) a Opel Omega 2.5TD (diesel).
Obe majú automatickú klímu a ani jednej sa nechytám. Raz, prvý krát, som to nastavil na 22°C a smer fúkania na AUTO a odvtedy ma to nezaujíma.
Obe autá po naštartovaní nezačnú fúkať nič nikam, kým nevypočítajú, že sú schopné urobiť to, čo žiadam.
[/quote]


a prave preto v zime uzivam econ.mne treba aby sa okna nezarosovali a v tedy je ta automatika nanic.jesen zima jaro stale mam zapnuty ofuk celneho.autonmatika jedine leto s klimou.
Citovať
wilz
Vážený člen - Gallardo (247)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 2722
Nabehané: 15 dní 1 hod 13 min
PríspevokZaslal: 03.03.2018 18:39   
seven, ale veď funkciu econ treba v zime používať prednostne hlavne kvôli tomu, že vtedy nebeží kompresor klimy.
Je úplne zbytočne ho v zime drať, keď treba v kabíne teplý vzduch.
Kompresor v zime zapnúť len vtedy, keď treba vysušiť vzduch v kabíne, pri nastavenej vnútornej cirkulácii vzduchu.
Citovať
braga
Známa tvár - Feldo (70)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1479
Nabehané: 7 dní 12 hod 50 min
PríspevokZaslal: 03.03.2018 18:52   
dnes bolo rano -12 st. mercedes 200cdi po jazde caa 16km co mam do prace bol motor zohriaty na 90 st. , nebolo ziadne vytacanie rano prazdne cesty takze nijake zbytocne kolony , 5 dni spat bolo -19 st. taky isty pribeh takze seven opat pise svoje historky a ak ide 200km po dialnici a nezohreje motor nieco nema v poriadku
Citovať
Odpovedať Nová téma
123>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum