Škoda Superb I 1.9 tdi , 96kw automat
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Preboho živého to nebol dobrý nápad,tento doživotný motor je teraz prd platný,limitovať ťa bude ten posr..ý automat.
Ešte aj pre klasickú prevodovku platí že klakne skôr ako motor,ten tvrdý chod motora a velký krúťák robí svoje.Lenže klasiku poriešiš z drobných,automat si odkázaný na tých pár máličko dielní čo tu sú.A tie vďaka návalu automatov nestihnú nič,budú si vyberať čo prinesie na kuchyňu viac.Už teraz za 5 minút sledovania predaja zistíš že automaty od 250-300 tis km nekúpy ani nikto,vidím ich pol roka v inzercii len cena sa znižuje.Všetky by boli dávno predané nebyť automatu.Superba z automatom nekúpim ani ja ani keby bol za 500,- lebo načo mať problémy ktoré netreba
Ešte aj pre klasickú prevodovku platí že klakne skôr ako motor,ten tvrdý chod motora a velký krúťák robí svoje.Lenže klasiku poriešiš z drobných,automat si odkázaný na tých pár máličko dielní čo tu sú.A tie vďaka návalu automatov nestihnú nič,budú si vyberať čo prinesie na kuchyňu viac.Už teraz za 5 minút sledovania predaja zistíš že automaty od 250-300 tis km nekúpy ani nikto,vidím ich pol roka v inzercii len cena sa znižuje.Všetky by boli dávno predané nebyť automatu.Superba z automatom nekúpim ani ja ani keby bol za 500,- lebo načo mať problémy ktoré netreba
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 289
- Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 289
- Dátum registrácie: 02.10.2016 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kde je nutný,ok nech je.Ale kto má zdravú ruku a vie si stiahnuť gate bez googla by mal klasiku zvládnuť presne tak ako cúvať alebo parkovať bez tých hlúpostí.Odmena zato je taká,že inak auto má všetko nato aby obehlo 20x zemegulu a čím menej času trávilo po dielňach a čím menej peňazí rodinného rozpočtu na dopravu išlo.
Ludia dnes objavujú ameriku,ja to vidím na množstve ľudí čo na poslednú chvílu ulovia niečo z toho normálneho aj keď už pomaly desaťročného a viac vozového parku.Pozorný to zbadá,novšia generácia klesá na cene a pomaly sa stretne z tou predošlou ktorá stojí resp pomaly aj stúpa.Ale kto ju má,sa jej drží nechtami zubami,načo to posr..ť automatom.Toho sa ani len zbaviť nedá.
Ludia dnes objavujú ameriku,ja to vidím na množstve ľudí čo na poslednú chvílu ulovia niečo z toho normálneho aj keď už pomaly desaťročného a viac vozového parku.Pozorný to zbadá,novšia generácia klesá na cene a pomaly sa stretne z tou predošlou ktorá stojí resp pomaly aj stúpa.Ale kto ju má,sa jej drží nechtami zubami,načo to posr..ť automatom.Toho sa ani len zbaviť nedá.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
mhlavaty napísal:Kde je nutný,ok nech je.Ale kto má zdravú ruku a vie si stiahnuť gate bez googla by mal klasiku zvládnuť presne tak ako cúvať alebo parkovať bez tých hlúpostí.Odmena zato je taká,že inak auto má všetko nato aby obehlo 20x zemegulu a čím menej času trávilo po dielňach a čím menej peňazí rodinného rozpočtu na dopravu išlo.
Ludia dnes objavujú ameriku,ja to vidím na množstve ľudí čo na poslednú chvílu ulovia niečo z toho normálneho aj keď už pomaly desaťročného a viac vozového parku.Pozorný to zbadá,novšia generácia klesá na cene a pomaly sa stretne z tou predošlou ktorá stojí resp pomaly aj stúpa.Ale kto ju má,sa jej drží nechtami zubami,načo to posr..ť automatom.Toho sa ani len zbaviť nedá.
- jááj to je zase od veci... ja mám zdravú ruku dokonca obe a po Košiciach čo ani nie je veľké mesto v ranných kolonach už manuál NIKDY. A ak chce niečo spoľahlivé nebude hľadať vydojenú šunku ktorá už 10x obehla zemeguľu a na servis sa nedala koruna.
Je jasné že to treba rozmyslieť ale áut je ako hoven len sa netreba zubami nechtami lakomiť na dymiacu šunku.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Janota Rudo, automat ktorý potrebuje opravu, to je mega pruser. Pruserom sa dá často krát predísť obyčajným dodržiavaním servisných intervalov! U nás sa napríklad menia dôležité súčiastky podľa predpisov výrobcu, také brzdové platničky, kotúče. Radšej doma o mesiac skôr, ako na ceste dva dni po termíne.
Dúfam, že si pochopil o čom miešam guláš.
Dúfam, že si pochopil o čom miešam guláš.
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
s tým cúvaním by som povinne dal do autoskoly dodávku do 3,5 tony..majú super spatné zrkadla lomené ,kto je lavy ako šabľa na klasickom osobáku tam by sa to naučil...takto som to naučil svoju kedysi frajerku lebo cúvanie bola pre ňu španielska dedina ...v dodávke nemáš možnosť sa otočiť a cúvať cez rameno...dnes maju cuvacie kamery a aj tak su z toho zeny sialene lebo volant dolava toci a auto ide doprava
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Cuvam na dcerinom aftáku na kameru, ako Bulhar, kua podľa kamery treba vľavo, ale boha jeho veď treba vpravo. Kokos, tak jak chlapi píšu ešte na koniec návesu vidím cez zrkadlá, tak aj na tom krpcovi na zrkadlá, aaaajj oco13, ja vodičák som robil šesť krát. M, A, T, B, C, E.
Lebo som bol netrpezlivý, tak v máji B, v júni C hneď dva dni po maturite. Na starej Škode 706 stvormiestna kabina, krátky vyklapac, trilex kolesá, klasický starý trambus z roku 1965,všetko na vzduch, ktorého bolo straaaasne malo, keď som točil volantom, nedalo sa stlačiť brzdu, alebo spojku. Všade fučal, ale to bola škola, dnes ma neprekvapuje sorry tento velkovykrm ošípaných. Tak to aj na cestách vyzerá.
Bez posilovaca, bez ABS, ESP, klímy a neviem akých k8kitin sa ani do aftáku neposadia.
Polovicu veci by som vyhádzal, a prežili by sme.
Lebo som bol netrpezlivý, tak v máji B, v júni C hneď dva dni po maturite. Na starej Škode 706 stvormiestna kabina, krátky vyklapac, trilex kolesá, klasický starý trambus z roku 1965,všetko na vzduch, ktorého bolo straaaasne malo, keď som točil volantom, nedalo sa stlačiť brzdu, alebo spojku. Všade fučal, ale to bola škola, dnes ma neprekvapuje sorry tento velkovykrm ošípaných. Tak to aj na cestách vyzerá.
Bez posilovaca, bez ABS, ESP, klímy a neviem akých k8kitin sa ani do aftáku neposadia.
Polovicu veci by som vyhádzal, a prežili by sme.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Oco, na automatických prevodovkach jazdí celá moja rodina od 1998,Ford Scorpio 2,9 ghia, aktuálne MB ML 270cdi,w163 dcéra MB ML 320cdi w164, a môj dom na kolesách Actros MP 4,rv*2016/03 najazdené 2700000.
Ale s pravidelným servisom a výmenou oleja aj v automate. Inak prst v nose, horalka medzi zubami.
Ale s pravidelným servisom a výmenou oleja aj v automate. Inak prst v nose, horalka medzi zubami.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Janota Rudo napísal:Nikdy som nemal automat a ani po ňom netuzim,lebo vždy keď čítam problémy s ním tak to zaváňa poriadnou faktúrou...Samozrejme hovorím o jazdením aute nie novom.Na Slovensku je možno tipnem si dvesto tisíc áut s automatickou prevodovkou ale ľudí ktorí ti vedia opraviť možno 20 tak aká je pravdepodobnosť že mi s opravou automatu niekto pomôže.Ja osobne auto iba s manuálom.
Presne o toto ide,veď to skôr neskôr ľudia pochopia.Je to proste o jednu starosť viac,pretože ten posr.tý prevod je ďaleko vážnejší problém ako motor.Opravárov (a ešte kvalitných) je minimum.Od určitých km je také auto proste nepredajné,a má to svoj dôvod.Sú to plus starosti,plus nahrávanie mať problémy,a nie bezvýznamnú rolu hrá že také auto žiadna dielňa zrovna rada nevidí,pretože je to samý problém a zdržovačka od chvíle,kedy to ide postaviť medzi stĺpy zdviháka.prítomnosť automatu značne obmedzuje v práci (v každej) pridáva čas a teda predražuje opravu,zahusťuje zástavbu všetkého,komplikuje alebo minimálne pridáva na problematike diagnostiky.Kto ho má,nech ho má,aut je veľa,práce ešte viac,ja sa z autom pre jeho automat rozčulovať určite na dielni nemienim a ma vôbec nezaujíma že sa problém týka inej veci,práce je dosť a prečo by som sa rozčuloval ak nemusím
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25 Zdieľať na Facebook
Mas obavy, tak si radsej nekupis auto s automatom a 4x4? A mas auto s turbom, klimou, abs,esp... atd? Lebo aj to sa moze pokazit....ja presne z toho dovodu ako ty napriklad nechcem uz turbo diesel, je na nom omnoho viacej veci co sa na nom moze pokazit oproti atmosferickemu nepriamovstrekovemu benzinu...ale automat mam a aj 4x4...nastastie je este par typov automatov a 4x4 na vyber co sa tyka lepsej spolahlivosti...ale jasne co nie je na aute sa nemoze pokazit...preto sa ale nevratim k felicii ale budem pozorne vyberat spolahlive auto a az potom podla dizajnu...
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
340 000km
LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Už autá s atmosférou v nafte bez turba sú v podstate dospelé autá, na začiatku kategórie veterán. Je mi ľúto, ale doba napreduje, sme zhýčkaní, nevieme sa bez asistentov ničoho schopný, potrebujeme výkon, pohodlie. Kedysi sme precestovali vlakom, s bicyklami kus republiky, dnes do supermarketu vo vedľajšej ulici na diesely comonrail trojlter, automat po päť rohlikov. Pokiaľ tam prídem, zaparkujem, tak pešo som už doma. Ale to je mimo témy, manuál mám v LR FREELANDER I, ale predošlý majitelia lajdaci, takže ma čaká go prevodky, nová spojka. Lebo v manuálnej netreba meniť olej. Áno, keď tam olej je, ale keď nie je GALIBA!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných