812 248
inzerátov
Pridať inzerát

Škoda Superb combi rv. 2014 1.8tsi 118kw 7st.Dsg

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum

Kúpiť?
Áno
 20%  6
Nie
 79%  23
Celkom hlasov : 29

Odpovedať Nová téma
12345>
Autor Správa
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
Predmet: Škoda Superb combi rv. 2014 1.8tsi 118kw 7st.Dsg PríspevokZaslal: 18.01.2019 21:45   
Zdravím, uvažujem nad kúpou tohto auta, ale ako tak čítam fóra dosť ma to odrádza. Je to auto naozaj také nespoľahlivé a radšej ho nebrať? Niekto nejaké informácie z vlastnej skúsenosti? Ako je to naozaj s tým olejom a rozvodmi? Pripadne nejaká spoľahlivá alternatíva v cene okolo 12000 eur? Som na aute dosť závislý kvôli práci ale chcem len benzín z určitých dôvodov. Ďakujem za rady. Ps. Potrebujem niečo priestranné kvôli mojím 196cm.
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (222)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 6337
Nabehané: 3 mes 10 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 19.01.2019 00:59   
raz tu pisal jeden clovek co to ma odnovoty.brato liter oleja na 4 ci 5000km a po 80000km dvojnasobok.rozvody to uz je chyba majitelov a servisov.kazdy motor bude tocit km kym je majitel ochotny do toho solit.118 kw?ved boli 132kw.

na aute si zavisly a chces dsg prevodovku uz sa o tom pisalo milionkrat ze jedine nove a investovat do udrzby.

v tej triede mas 3 konkurencne auta passat superb mondeo len nie s powesiftom ten sa kazi pravidelne pri 200000km.oprava je bezne od 3500 euro pretoze sa uz aj meni spojka a ecoboosty su spolahlive len tie 2.5i turbo ak vobec este ich vyrabaju.inac posledne roky neni v europe poriadny benzinak.jedine japonec korejec
Citovať
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 07:28   
Tak čo ja viem tie 132 kW sú už superby novej generácie. A chcel som automat pretože žijem v zahraničí v dosť veľkom meste a často stojím v zapche a auto by som nesoferoval stále len ja ale aj priateľka tak mi to prišlo rozumnejšie. A čo ten superb 3.6 fsi lebo ako tak čítam nezerie omnoho viac benzínu jak slabšie verzie. Ovšem ak sa s ním jazdí kľudne. Ani som nevidel nejaké extra sťažnosti na to. Inak vďaka za odpoveď.
Citovať
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 07:29   
@seven549
Tak čo ja viem tie 132 kW sú už superby novej generácie. A chcel som automat pretože žijem v zahraničí v dosť veľkom meste a často stojím v zapche a auto by som nesoferoval stále len ja ale aj priateľka tak mi to prišlo rozumnejšie. A čo ten superb 3.6 fsi lebo ako tak čítam nezerie omnoho viac benzínu jak slabšie verzie. Ovšem ak sa s ním jazdí kľudne. Ani som nevidel nejaké extra sťažnosti na to. Inak vďaka za odpoveď.
Citovať
CAMLS
Nová tvár - Trabanto (17)
Založený: 23 máj 2009
Príspevky: 267
Nabehané: 1 dní 22 hod 46 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 09:16   
Chomut napísal:
Tak čo ja viem tie 132 kW sú už superby novej generácie. A chcel som automat pretože žijem v zahraničí v dosť veľkom meste a často stojím v zapche a auto by som nesoferoval stále len ja ale aj priateľka tak mi to prišlo rozumnejšie. A čo ten superb 3.6 fsi lebo ako tak čítam nezerie omnoho viac benzínu jak slabšie verzie. Ovšem ak sa s ním jazdí kľudne. Ani som nevidel nejaké extra sťažnosti na to. Inak vďaka za odpoveď.


Žijes vo veľkom meste a často stojíš v zápche... tak to potom 3.6 liter nebude dobrá voľba, v meste bude mať určite o dosť väčšiu spotrebu ako 1.8...skôr by bol pre teba vhodný hybrid, ale to je už mimo tvojej témy...
_________________
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50
Citovať
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 09:23   
@CAMLS no u mňa je to dosť komplikovane. Žijem v centre Haagu ale do prace jazdím diaľnicou.. Keď stojím v zapche tak len na diaľnici pretože mám výjazd z diaľnice asi 300 m od môjho bývania. Diesel nechcem lebo by som musel za neho platiť veľmi veľkú daň. Potrebujem veľké auto to viem isto. Na hybridy som už pozeral napr. Na VW jetta. Ale neviem ako to je so servisom u nás a vydrží batérií. Nikde som sa o tom nedočítal ani čo sa týka spoľahlivosti. Ale tým ze je jetta hybrid ma batériu v kufri takze moc miesta tam neostane. Ďalšie vec je ze chcem auto ktoré môžem dobre predať aj za 3-5 rokov. Takže naozaj som už hotový z toho co kúpiť
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (678)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 11658
Nabehané: 4 mes 18 dní 8 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 19.01.2019 10:01   
si zaseknuty na koncerne, to je zakladny problem
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (91)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1835
Nabehané: 9 dní 22 hod 38 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 10:24   
chces velke auto kvoli tvojej vyske ? pozeral si Mercedes E350 - 200kw benzin automat isto spolahlivejsi ako v tom superbe a myslim ze aj motor da sa spravit aj na plyn,samozrejme trosku musis upustit z rocnika ale taku 2010-11 uz za 12000 eur kupis, su aj 200cgi , alebo volba SUv napr. Honda crv 2.0vtec ?
Citovať
Renova
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 30 november 2010
Príspevky: 54
Nabehané: 11 hod 0 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 10:28   
....ja by som si takéto auto nikdy nekúpil !
...a vieš prečo ?
...lebo ja takéto auto nikdy potrebovať nebudem,a ty ak ho potrebuješ tak si ho kúp....ved výrobca ho vyrobil nato,aby si ho ludia kúpili...a ked sa ti pokazí,tak ho jednoducho dáš opraviť !..... no a aby auto za 12000 euro za 5 rokov nestratilo vela na hodnote...o tom môžeš naozaj len snívať,to by chcel každý
Citovať
vsevetko
Povedomá tvár - Favorito (35)
Založený: 19 marec 2017
Príspevky: 389
Nabehané: 1 dní 14 hod 36 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 10:30   
Inzerát číslo 12406334 - Audi A5

Popis benzínovej audinky:

citácia:
PROBLEM MOTORA:VELKA SPOTREABA OLEJA NA 1000Km je nutne doliat cca MAX.1, 5Litra OLEJA.NUTNA INVESTICIA!!!


Za 3-5 rokov dobre predáš jedine diesel + manuál. Jazdený turbobenzín + automat kúpi len hazardér s vlastnými peniazmi a nervami.
Citovať
george2.5
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 13 jún 2010
Príspevky: 109
Nabehané: 11 hod 24 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 10:54   
No neviem. Každý človek má iné potreby, chúťky, ale mne osobne DSG nejako "nesadlo". Šoféroval som kamarátov Superb II 2.0tdi a keď mi pri spomalení a jazde obcou pri 50-60km/h nechalo zaradenú 6ku pri cca 1100-1200 ot./min a to auto, síce je dosť dobre odhlučnené vzhľadom na VW Group, hoci minimálne ale dunelo, trápilo to DSG motor. A keď som motýlikmi pod volantom preradil do 4 alebo 3, automaticky po cca 10s automat preradil späť do 6ky a trápenie pokračovalo. Možno, keby som zaradil režim S, by DSG bola poddajnejšia a nechala by vyššie stupne, ale to som neskúšal.
Citovať
tonoaaa
Povedomá tvár - Favorito (24)
Založený: 19 január 2009
Príspevky: 537
Nabehané: 3 dní 23 hod 5 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 14:01   
Je vysoka pravdepodobnost, ze typicke problemy s rozvodmi na aute z roku 2014 nebudu. Ale je aj vysoka pravdepodobnost, ze to TSI bude trpiet karbonizaciou, co plati pre kazdy priamovstrekovy benzin s vacsim najazdom. Taktiez moze trpiet vysokou spotrebou oleja. Riesit sa to da za cca 2500 a viac. Zavisi od stavu.
7 st. DSG ma suche spojky, ktore trpia najviac mestkou premavkou a tiez slabsiu mechatroniku. Tie prevodovky sa vela nedozivaju. 6 st. su spolahlivostou daleko dalej a svojim prejavom taktiez. V pripade kombinacie DSG a benzinoveho motora su 6 stupnove len k stvorkolkam, pretoze tam sa ocakava vacsie namahanie. Dokonca je 1.8 TSI priskrteny aby tak nezatazoval suche spojky 7 st. DSG. Ale aj problemy DSG sa daju riesit. No kto si ide kupit jazdene auto, do ktoreho vyvali 5000€ (polovicku trhovej ceny) aby mu odsluzilo aspon 5 rokov?
Pri jazdenom jednoducho treba ratat s vacsimi vydavkami aby to auto bolo naozaj v dobrom stave, ale vsetko ma svoje hranice. Ak niekto tvrdi, ze kupi jazdenku a leje len olej a meni platnicky a auto je v super stave, tak vacsinou len zatvara oci nad 10tkami drobnych poruch, ktore z toho auta robia pomaly ale isto pojazdny srot.
A kupit nepriamovstrekovy benzin v nejakom aziatovi a zazivat problemy so zakladnym ovladacim prvkom auta, vo forme nepredvidatelneho spravania riadenia, moze len samovrah (https://forum.autobazar.eu/hyundai-i4z-z-7-zz-riadenie-t75078.html).
Citovať
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 14:22   
No teraz neviem či mi pomohlo to fórum alebo skôr odradilo od všetkého. A čo sa týka superb 3.6 fsi? Je tu jeden na stránke ktorý má 190000 km nabehane. A este jeden na ne slávnom aaa auto bazári ale to by som radšej asi obišiel. Tiež sú podobné problémy pri tomto type motora? Lebo keď som tak čítal tak ľudia píšu ze to auto vydrží veľa a dá sa s ním jazdiť aj do 10 litrov na 100km co pre mňa není problém lebo teraz jazdím podobne na octavii. Alebo co napríklad octavia 1.4 TSI.? Tiež také isté problémy? Nesom zazeknuty na koncerne ani nič podobné kľudne kúpim hocičo co bude spoľahlivé a bude ako tak vyzerať plus mat výbavu. Lebo nechcem jazdiť autom ktoré sa mi nepáči a nemá výbavu. Každopádne ďakujem všetkým za názory a rady. Nie som nejaký autíčkar len potrebujem nové auto ktoré bude mať aj ako taký výkon aby som z Holandska nemusel cestovať 20 hodín ale mohol si aj pridať v Nemecku na diaľniciach. Zase nemusí to byť nejaká raketa ????.
Citovať
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 14:23   
A nemusí to byť silou mocou automat lebo ako tak čítam není tam nejaká extra spoľahlivosť.
Citovať
tonoaaa
Povedomá tvár - Favorito (24)
Založený: 19 január 2009
Príspevky: 537
Nabehané: 3 dní 23 hod 5 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 14:49   
O 3.6 fsi tu davnejsie pisal jeden co s nim sluzobne tocil s radarom dialnicne kilometre. A v zbore sa im rozpadavali snad vsetky. Je to narocny motor na penazenku.
1.4 tsi s remenom nemusi byt zly, ale karbonizacia hrozi aj tam. Proste treba dat naozaj skobtrolovat auto podrobne v origo servise a nie podla zoznamu ci stierace stieraju a ci je korozia na vyfuku. Oni ked chcu tak pri dobrom osobnom pristupe vedia auto preklepnut totalne. Na auto sa kukaju tak aku naozaj ma realnu cenu, nie ze 8 rocne auto je poklad pre priemerneho slovaka.
Ak chces auto na 4-5 rokov tak kup 2.0tdi po operaku s 120 000 naozaj realnymi kilometrami v zavislosti na vybave a modeli za tych 12-15k, priprav sa na nejaky servis za tisicku a pred 200 000 to predaj kym z toho auta vytazis zvysol dobreho a kym bude drzat dpf, rozvody, spojky v dsg a vsetky veci podliehajuce opotrebeniu (tlmice, naprava, riadenie,...)
Citovať
Odpovedať Nová téma
12345>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum