809 656
inzerátov
Pridať inzerát

Škoda Superb combi rv. 2014 1.8tsi 118kw 7st.Dsg

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum

Kúpiť?
Áno
 20%  6
Nie
 79%  23
Celkom hlasov : 29

Odpovedať Nová téma
<12345>
Autor Správa
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 14:58   
No len ja by som sa skôr prikláňal k benzínu lebo za diesel v Holandsku by som musel riadne cvakat a tým myslím od 300 eur vyššie za kvartál čiže 1200 eur ➕ ročne.
Citovať
niveaman
Založený: 09 september 2012
Príspevky: 132
Nabehané: 3 dní 19 hod 1 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 15:30   
Mazda 6 benzín automat sa ti nepáči?
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (218)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 6273
Nabehané: 3 mes 9 dní 23 hod
PríspevokZaslal: 19.01.2019 15:52   
Chomut napísal:
No teraz neviem či mi pomohlo to fórum alebo skôr odradilo od všetkého. A čo sa týka superb 3.6 fsi? Je tu jeden na stránke ktorý má 190000 km nabehane. Alebo co napríklad octavia 1.4 TSI.? Tiež také isté problémy?
cize den haag redline.chces spolahlive auto a pozeras auta ktore maju povest ze to nevydrzia.preto take odpovede.

ty pozeras auto co ma 190000km?to kolko chces za auto dat.pretoze s takymi km to nebude ziadne nove auto ale uz auto na opravy.take sa predavaju na sk z dovozu.my sme cakali ze nieco ine.tie 1.4 tsi je dalsie smeti.tam neodchadzali rozvody ale prepalovalo piesty.

moja otazka preco chces auto na holandskych spz.ja som tam bol v roku 2010 vo fabrike na trezory dokopy 1.5 roka jazdil som slovenskymi spz.odtial som potiahol do svicarska a dodnes jazdim sk spz legalne,pretoze vsade su tie poplatky za auta rovnaky system.nase spz a pojistenia su nic oproti napr uz rakusku.ako frajerina mat cudzie spz to nieco stoji.
Citovať
dreeevo
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 21 november 2010
Príspevky: 220
Nabehané: 1 dní 4 hod 59 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 15:58   
tonoaaa napísal:
O 3.6 fsi tu davnejsie pisal jeden co s nim sluzobne tocil s radarom dialnicne kilometre. A v zbore sa im rozpadavali snad vsetky. Je to narocny motor na penazenku.
1.4 tsi s remenom nemusi byt zly, ale karbonizacia hrozi aj tam. Proste treba dat naozaj skobtrolovat auto podrobne v origo servise a nie podla zoznamu ci stierace stieraju a ci je korozia na vyfuku. Oni ked chcu tak pri dobrom osobnom pristupe vedia auto preklepnut totalne. Na auto sa kukaju tak aku naozaj ma realnu cenu, nie ze 8 rocne auto je poklad pre priemerneho slovaka.
Ak chces auto na 4-5 rokov tak kup 2.0tdi po operaku s 120 000 naozaj realnymi kilometrami v zavislosti na vybave a modeli za tych 12-15k, priprav sa na nejaky servis za tisicku a pred 200 000 to predaj kym z toho auta vytazis zvysol dobreho a kym bude drzat dpf, rozvody, spojky v dsg a vsetky veci podliehajuce opotrebeniu (tlmice, naprava, riadenie,...)

A kto rozumný si také auto kúpi ? Auto kde hrozí, že prvý mesiac po kúpe musí dať vymeniť rozvody, druhý mesiac možno umre DPF, další umre prevodovka atď...buď príde kupec čo sa tomu rozumie a povie ti na rovinu že toto, toto a toto je pred smrťou, daj zlavu 2000€ a berem to načo ti vypleštíš oči a pošleš ho kade ľahšie (lebo ty chceš z toho auta vyžmýkať čo najviac a zároveň sa ho rýchlo zbaviť) alebo príde človek, čo to auto vezme a potom sa začne nekonečný kolotoč telefonátov a vyhrážok, že zasa sa niečo na tom super aute za 1000€ pokazilo. Oba prípady som zažil v mojom okolí....v prvom sa auto predáva už druhý rok a v druhom to skončilo vrátením časti kúpnej sumy.
Citovať
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 16:00   
Ja nechcem auto na Holandských ŠPZ. Tiež som tu už štvrtý rok so slovenskými ŠPZ ale od nového roka spúšťajú systém kamier ktorý by mal skenovať ŠPZ.. Už ho mali aj pred tým len teraz ho môžu začať v reále používať a nechcem riskovať mastnú pokutu tak preto by som radšej platil tu daň. Ale vďaka ešte raz všetkým za rady. Pravdepodobne pôjdem do fungel novej toyoty avensis alebo crh hybrid. Aspoň môžem stále dobre predať auto za pár rokov. A to co ušetrím na benzíne môžem dať na splátku auta.
Citovať
Renova
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 30 november 2010
Príspevky: 35
Nabehané: 7 hod 37 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 16:04   
...Honda Accord 2.0.i-vtec.
Priestor, elegancia ,bezpečnosť,športové srdce ale hlavne...spolahlivosť
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (218)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 6273
Nabehané: 3 mes 9 dní 23 hod
PríspevokZaslal: 19.01.2019 16:27   
Chomut napísal:
od nového roka spúšťajú systém kamier ktorý by mal skenovať ŠPZ.. Už ho mali aj pred tým len teraz ho môžu začať v reále používať a nechcem riskovať mastnú pokutu tak Pravdepodobne pôjdem do fungel novej toyoty avensis alebo crh hybrid. Aspoň môžem stále dobre predať auto za pár rokov. A to co ušetrím na benzíne môžem dať na splátku auta.
co sa zmenilo nejaky zakon.dan sa da platit aj na sk spz.treba na urade vzdy povedat europska unia sloboda pohybu.v roku 2010 to pre zahranicnych bolo 100 euro rocne.kupou hybrida co bude cena viac aj o 5000 euro kedy bude navratka po 150 000km???

kup si nejake 4 rocne auto malo jazdene do 50000km.honda 2.0 benzin zerie tiez olej.holandsko je krajina lpg.ak uz ten benzinak.
Citovať
Renova
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 30 november 2010
Príspevky: 35
Nabehané: 7 hod 37 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 16:38   
...do práce a na SK jazdíš dialnicou,tam hybrid nevyužiješ...škoda penazí zaplatených navyše
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (467)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16193
Nabehané: 25 dní 5 hod 56 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 16:44   
3.6fsi ti nikto neopravi lebo s tym nema skusenosti (ano, vratane autorizovanych servisov, ti nemaju skusenosti tiez - navyse vedia len vymienat veci, nie opravovat)...

a pre tvoju vysku takmer dva metre tu stale zazneli totalne nevhodne auta. Bez ohladu na znacku motor atd, SAME SEDANY.

Kaaaamo ty potrebujes uplne iny typ auta ako je sedan aby si sa tam zmestil.
Citovať
Renova
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 30 november 2010
Príspevky: 35
Nabehané: 7 hod 37 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 17:28   
...mp3turbo.
žiadny problém...predné sedadlo vymontuje,a bude šoférovať zo zadného
Citovať
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 17:42   
No v roku 2010 možno ale už máme rok 2019 a západná Európa bojuje proti emisiam. Niektoré nemecké mesta majú zákaz už aj pre emisnu normu euro 5..sam bývam v emisnej zóne ale zatiaľ to je len pre dodávky co bude za chvíľku nikto nevie a musím myslieť aspoň tri roky do budúcna. Za lpg sú tiež vyššie poplatky ako za čisto benzín. Ja idem diaľnicou asi 15 km a potom ďalších 15 mimo okres a každú chvíľu brzdim na kruhaci. Kto bol v Holandsku vie ako to je. Keď musím ostať v práci do štvrtej a dlhšie tak sa tvoria kolóny čiže fakt mám ťažký výber. Preto hľadám nejakú strednú cestu. Rozmýšľam nad tou toyotou crh ale ešte o nej ne mam nič pozistovane. Každopádne nové auto ma akú takú záruku.
Citovať
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 17:43   
No a stále je tu ta moznost sadnúť na zadné sedadlo v nejakom malo aute ako Hightower z policajnej akadémie
Citovať
Chomut
Založený: 18 január 2019
Príspevky: 18
Nabehané: 2 hod 42 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 17:45   
Môžem si kľudne nechať slovenské ŠPZ ale ta Dan je vyššia ako kedysi. Všetko záleží na váhe auta koľko emsisi vypúšťa a ďalších faktoroch. Ale na kvartál to je okolo 200 eur co už je lepšie.
Citovať
tonoaaa
Povedomá tvár - Favorito (24)
Založený: 19 január 2009
Príspevky: 518
Nabehané: 3 dní 17 hod 26 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 17:49   
dreeevo napísal:
tonoaaa napísal:
O 3.6 fsi tu davnejsie pisal jeden co s nim sluzobne tocil s radarom dialnicne kilometre. A v zbore sa im rozpadavali snad vsetky. Je to narocny motor na penazenku.
1.4 tsi s remenom nemusi byt zly, ale karbonizacia hrozi aj tam. Proste treba dat naozaj skobtrolovat auto podrobne v origo servise a nie podla zoznamu ci stierace stieraju a ci je korozia na vyfuku. Oni ked chcu tak pri dobrom osobnom pristupe vedia auto preklepnut totalne. Na auto sa kukaju tak aku naozaj ma realnu cenu, nie ze 8 rocne auto je poklad pre priemerneho slovaka.
Ak chces auto na 4-5 rokov tak kup 2.0tdi po operaku s 120 000 naozaj realnymi kilometrami v zavislosti na vybave a modeli za tych 12-15k, priprav sa na nejaky servis za tisicku a pred 200 000 to predaj kym z toho auta vytazis zvysol dobreho a kym bude drzat dpf, rozvody, spojky v dsg a vsetky veci podliehajuce opotrebeniu (tlmice, naprava, riadenie,...)

A kto rozumný si také auto kúpi ? Auto kde hrozí, že prvý mesiac po kúpe musí dať vymeniť rozvody, druhý mesiac možno umre DPF, další umre prevodovka atď...buď príde kupec čo sa tomu rozumie a povie ti na rovinu že toto, toto a toto je pred smrťou, daj zlavu 2000€ a berem to načo ti vypleštíš oči a pošleš ho kade ľahšie (lebo ty chceš z toho auta vyžmýkať čo najviac a zároveň sa ho rýchlo zbaviť) alebo príde človek, čo to auto vezme a potom sa začne nekonečný kolotoč telefonátov a vyhrážok, že zasa sa niečo na tom super aute za 1000€ pokazilo. Oba prípady som zažil v mojom okolí....v prvom sa auto predáva už druhý rok a v druhom to skončilo vrátením časti kúpnej sumy.


Vsak sa kukni do ponuky. To si myslis ze auta sa predavaju po velkom servise? Ten co sa vyzna vie, ze bude po kupe potrebovat 2000 eur. Ten co nie je naivny, ze kup8 za 10k a len sa bue vozit na stroji co novy stal pomaly 30k eur. Ako som napisal na tie auta sa treba kukat ako sa kukaju poistovne a autorizovane servisy. Nie je to zlaty poklad. To z toho robia naivkovia.
Citovať
pedro727
Známa tvár - Feldo (55)
Založený: 22 marec 2009
Príspevky: 956
Nabehané: 10 dní 21 hod 5 min
PríspevokZaslal: 19.01.2019 18:46   
Plne chapem tvoje poziadavky, mam 198cm a vybrat auto je docela sranda a ta zacina tym ze si donho sadnes. Z vacsiny aut nemam vyhlad hlavne smerom hore. To pri semaforoch je sranda ked by si da musel naklanat alebo zosta 30m pred krizovatkou, co v dnesnej dobe nieje realne.
A to nehovorim o mieste za soferom.
Octavia mi v tomto smere vyhovuje, je to sice len 1.6mpi ale mam ju od nova a zatial som spokojny. Co sa tyka novych benzinov a karbonu tak 1.8tsi 132kw a 1.5tsi by mali mat po 8 vstrekov 4 priamy a 4 nepriamy vstrek cim by sa malo predist tomu karbonu.
Citovať
Odpovedať Nová téma
<12345>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum