SKODA SUPERB 2005/ 2.5 TDI/ 120KW/ BDG motor

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

straka
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 07.12.2014 10:05
Zdieľať na Facebook

SKODA SUPERB 2005/ 2.5 TDI/ 120KW/ BDG motor

Príspevok od používateľa straka »

Dobrý den, mám problém na mojom superb. Už dlhšiu dobu som si všimol take divne štartovanie auta. Chytlo to ale takým traslavým pohybom. No a včera som ledva nastartoval na druhý krát až, mierne dymenie s výfuku ale nie čierne skor take sivé. Ked chytlo šiel som sa previesť a všimol som že pri cca 3000 otačkach to akoby tak trhalo a ptm zas chytilo ťah. Pýtal som sa že može to byť aj palivový filter ale menil som rozvody ani nie pred rokom komplet so všetkými filtrami. A niekto hovorí že štarter, ja si tiež myslím že to bude štarter kedže to nechytí. A dnes len točí točí a nechytí.
Ďakujem za rady[/b]
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Aké sú km ? Kedy boli menené hydroštely ? Točí ako ? Zpomalene alebo ľahko ?
straka
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 07.12.2014 10:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa straka »

271 542 km, to neviem vobec. Co viem ja tak minulý rok v auguste som daval meniť komplet rozvody aj s filtrami, olej som menil teraz v januari. Pred mesiacov cca už začalo blbnuť to startovanie že chytlo ale tak divne ako keby na tri fázy. a teraz len točí, skor mi to príde take normalne len to nechytí
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

U týchto motorov ak zahapruje hydroštel,tak ľahne mostík medzi hydrom a ventilom.V dobrom prípade sa len prestane pracovať jeden ventil,v horšom ho poláme a to väčšinou vie spustiť reťazovú reakciu a poláme tých mostíkov viac.motor potom točí vcelku v pohode dokonca akoby ľahšie.Na túto variantu pri týchto km je asi predčasné myslieť,ale ak je km viac tak tie motory to proste čaká,kedže hornú hydrauliku rieši minimum ľudí pretože iba materiálove obnáša cca tisícku pretože sa to spája zo spústou výmen vecí ako spätné ventily oleja atd atd
U týchto strojov je prvá najčastejšia príčina pre tento scenár padanie paliva cez vracačku.Druhá je problém z čerpadlom a tretia o ktorej som písal.
Odkrytuj horné kryty remeňa na oboch stranách či je napnutý remeň,niekedy urve skrutku šponováka
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných