Skoda Superb 2,0 tdi 125 kw cbbb Dsg

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

osor
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 03.01.2010 15:50
Zdieľať na Facebook

Skoda Superb 2,0 tdi 125 kw cbbb Dsg

Príspevok od používateľa osor »

Auto taha pekne plynule na 1 2 aj tretom stupni...
Akonahle preradi do 4 ky auto uz nema taky tah plyn na podlahe a a auto zrychluje ako keby bolo pridusene...
Otacky aj rychlost idu kontinualne nahor...
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

kazdy ti poradi -ze najskor diagnostika ?
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

prilis malo info si dal na to aku chces radu
osor
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 03.01.2010 15:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa osor »

Sobota,02,B�ezen,2019,00:45:51:00001
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator B�� na Windows 7 x64
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.vag-com.com




Addresa 01: Motor (03L 906 022 QJ)

00:45:43 Skupina 001: vstrikovane mnozstvi
782 /min Otacky motoru (G28)
6.3 mg/str vstrikovane mnozstvi
264.0 bar vysoky tlak paliva (aktualni)
89.1*C teplota chlazeni (G62)

00:45:43 Skupina 002: volnobezne otacky
782 /min Otacky motoru (G28)
0.0 % snimac pedalu akcelerace 1 (G79)
0 01 0 opervani stav
89.1*C teplota chlazeni (G62)

00:45:43 Skupina 011: rizeni plniciho tlaku
782 /min Otacky motoru (G28)
1040.4 mbar plnici tlak (pozadovano)
948.6 mbar plnici tlak (aktualni)
100.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus
Sobota,02,B�ezen,2019,01:05:35:00001
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator B�� na Windows 7 x64
VCDS verze: SVO 17.1.3.0
Verze dat: 20170505 DS267.9
www.vag-com.com





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (03L 906 022 QJ)

01:05:27 Skupina 001: vstrikovane mnozstvi
782 /min Otacky motoru (G28)
6.3 mg/str vstrikovane mnozstvi
272.0 bar vysoky tlak paliva (aktualni)
91.8*C teplota chlazeni (G62)

01:05:27 Skupina 010: rizeni plniciho tlaku
270.0 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
948.6 mbar atmosfericky tlak
948.6 mbar plnici tlak (aktualni)
0.0 % snimac pedalu akcelerace 1 (G79)

01:05:27 Skupina 011: rizeni plniciho tlaku
782 /min Otacky motoru (G28)
1040.4 mbar plnici tlak (pozadovano)
948.6 mbar plnici tlak (aktualni)
100.0 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (03L 906 022 QJ)

01:09:12 Skupina 001: vstrikovane mnozstvi
2070 /min Otacky motoru (G28)
15.4 mg/str vstrikovane mnozstvi
1016.0 bar vysoky tlak paliva (aktualni)
83.7*C teplota chlazeni (G62)

01:09:12 Skupina 010: rizeni plniciho tlaku
530.0 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
958.8 mbar atmosfericky tlak
1234.2 mbar plnici tlak (aktualni)
38.8 % snimac pedalu akcelerace 1 (G79)

01:09:12 Skupina 011: rizeni plniciho tlaku
2093 /min Otacky motoru (G28)
1193.4 mbar plnici tlak (pozadovano)
1234.2 mbar plnici tlak (aktualni)
80.4 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (03L 906 022 QJ)

01:09:14 Skupina 001: vstrikovane mnozstvi
1725 /min Otacky motoru (G28)
34.0 mg/str vstrikovane mnozstvi
1160.0 bar vysoky tlak paliva (aktualni)
83.7*C teplota chlazeni (G62)

01:09:14 Skupina 010: rizeni plniciho tlaku
685.0 mg/str hmotnost vzduchu (aktualni)
958.8 mbar atmosfericky tlak
1387.2 mbar plnici tlak (aktualni)
56.5 % snimac pedalu akcelerace 1 (G79)

01:09:14 Skupina 011: rizeni plniciho tlaku
1817 /min Otacky motoru (G28)
1764.6 mbar plnici tlak (pozadovano)
1417.8 mbar plnici tlak (aktualni)
98.8 % rizeni plniciho tlaku funkcni cyklus
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Takto zosnímaný stav nie je vyhodnotiteľný pre účel ktorý sa teraz žiada preto lebo ide o jedno načítanie. Je to ako jeden snímok kde nevieš či niečo na fotke padá hore alebo dole a čo sa vzápätí stane.
Nutné je logovanie úseku,a aby to malo očakávaný priebeh ktorý nesmie byť iný,je nutné urobiť klasické logovanie v záťaži...návod nájdeš tu v sekcii diagnostika
osor
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 03.01.2010 15:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa osor »

Spravim novy...
Ten vrchny vymazte az to niekoho nemili..
ide o DSG tak to aj v manualnom rezime podbije do 3jky tak neviem ci to bude mat daku vypovednu lehotu...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

S DSG bude log zhruba tak o ničom,namiesto zaťaženia motora preradí a potom vidieť leda prd,motor bez záťaže ide na malých hodnotách.
osor
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 03.01.2010 15:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa osor »

ako teda spravit ten log..
milok
Príspevky: 56
Dátum registrácie: 20.04.2012 22:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milok »

Da sa to aj s DSG len nesmies pritlacit plynovy pedal prilis silno na podlahu ale len sa jemne dotknut dorazu. Totizto pod pedalom je spinac, ktory ked zatlacis, prepne prevodovku do S rezimu a podradi bez tvojho zasahu. Kludne si to skus pri vypnutom motore, ze ak ho poriadne zatlacis, budes citit, ze stlacis ten spinac. A popripade ked budes mat napichnutu diagnistiku a kanal snimaca plynoveho pedala, tak uvidis, ze sa staci jemne s plynom dotknut podlahy a bude ukazovat 100%.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
osor
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 03.01.2010 15:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa osor »

Aha len som nechapal preco podbije v manualnom rezime ...
Teda ze ma este pedal na doraze daky dalsi spinac...
Ok..
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných