Skoda Octavia 1.2 TSI + lpg - slabe kurenie

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
drevux
Založený: 16 máj 2008
Príspevky: 16
Nabehané: 3 hod 15 min
Predmet: Skoda Octavia 1.2 TSI + lpg - slabe kurenie PríspevokZaslal: 06.12.2019 20:33   
Dobry den,potrebujem poradit,mam skodu octavia 1.2 tsi 77Kw,rok vyroby 2012,je v nej namontovane Lpg znacky BRC.Strasne slabo mi ide kurenie,vie mi niekto poradit.Za informacie vopred dakujem
Citovať
tempo 1O
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 22 január 2007
Príspevky: 239
Nabehané: 19 dní 1 hod 2 min
PríspevokZaslal: 06.12.2019 21:42   
treba uviesť či paralelne alebo do serie je zapojany reduktor.
Citovať
wilz
VIP člen - Veyron (319)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 3365
Nabehané: 19 dní 6 hod 26 min
PríspevokZaslal: 06.12.2019 22:34   
Myslím že ťažko ti tu niekto zodpovedne poradí, všeobecné múdra ti moc nepomôžu a bez toho že by to človek konkrétne videl, je ťažko radiť.
Nepíšeš či je to prvá zimná sezóna s namontovaným LPG, ak je tam dlhšie, tak ako to v minulých rokoch kúrilo ?
Je to malý motor, neprodukuje zase až tak moc tepla, LPG si nutne časť tepla zoberie, preto je treba s tým rátať pri zapojení reduktora do chladiaceho okruhu motora. Zrejme teda v tvojom prípade pri montáži LPG nebolo s tým do dôsledku uvažované.
Zašiel by som na tvojom mieste do nejakej renomovanej dielne čo montuje LPG, nech sa na to dôkladne pozrú a navrhnú čo treba upraviť.
Citovať
mastik29
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (144)
Založený: 07 apríl 2010
Príspevky: 2707
Nabehané: 18 dní 11 hod 11 min
PríspevokZaslal: 06.12.2019 23:24   
Inak, TSI a LPG…
A vlastne aj tak je to jedno…
Jedina rozumna rada je, ist s tym do servisu.
A neverim, ze by reduktor dokazal u toho motora spotrebovat take mnozstvo tepla, aby neostavalo pre kabinu, teda, aby bol motor stale hlboko pod prevadzkovou teplotou.
Uz len treba predpokladat, ze zadavatel temy nepise o probleme s kurenim a jeho trasy su dlhsie, nez 3km…
Citovať
wilz
VIP člen - Veyron (319)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 3365
Nabehané: 19 dní 6 hod 26 min
PríspevokZaslal: 07.12.2019 09:28   
Keď nie je reduktor vhodne pripojený, tak na motore až tak nezáleží.
Moje prvé auto na LPG bol pred 20 rokmi Voyager s 3-litrovým motorom, ten určite vyrábal dosť tepla. Zapájal mi to zaučený amatér, to som teda zistil až neskôr a v zime som šoféroval v kožuchu a čiapke.
Vyriešil som to vtedy tak, že som do hadice k reduktoru vložil guľový ventil a ten som postupne nastavil do takého prietoku že reduktor ešte nezamŕzal a ostatná teplá voda išla do radiatora kúrenia. A tuším som tiež vymenil termostat za nový s vyššou teplotou otvárania.
Citovať
ondrik363
Nová tvár - Trabanto (7)
Založený: 31 marec 2012
Príspevky: 116
Nabehané: 1 dní 5 hod 20 min
Bydlisko: NMnV
PríspevokZaslal: 08.12.2019 19:30   
Ak nemas diagnostiku,tak najdi niekoho kto ma, chodte sa previest a sledujte v live data teplotu chladiacej kvapaliny. Tymto meranim dostanete skutocny obraz prace termostatu..Kedy sa otvara a aku teplotu udrzuje. Potom sa da od niecoho odrazit.


Presne tento problem som teraz riesil na mojom motore 1.4 tjet, pretoze ako sa ochladilo, kurenie nestiha.. a to este poriadne nemrzlo.

Tiez mam lpg, cize reduktor kradne nejake teplo a aj turbo je chladene vodou, cize velka potreba tepla z maleho motora..

Ja som vymienal termostat cez leto, pretoze sa odporucal a otvaracia teplota noveho mala byt 80 stupnov.Bohuzial live data odhalili, ze sa otvara uz pri 77 stupnov, realna teplota v premavke v tomto obdobi - 74 az 78 stupnov. Zalostne malo....

Idem to riesit vymenou termostatu s otvaracou teplotou 88 stupnov.

Nedaj sa pomylit ukazovatelom teploty na pristrojovke. Mne osobne sa drzi rucicka v strede presne od 70 az do 115 stupnov..Tak to nakonfiguroval vyrobca..
_________________
Opel OMEGA 2.5i V6, Opel OMEGA 3.2i V6,Fiat STILO 1.6 LPG, Fiat CROMA 1.9 mJET,Chrysler Pt CRUISER 2.0i, LPG. Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (807)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 13251
Nabehané: 5 mes 8 dní 2 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 08.12.2019 20:12   
presne tak to je, ked je unavena pruzina , len ten moturek od majstrov svetla od grupy uz nema uplne jednoduchy termomanazment jak tjet, oni chlapci preskocili zase kona , kto mu to da dokopy az do toho vrtal este plynar ? nuz drzime palce
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
oco13
Legenda - Ford T (1119)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 10009
Nabehané: 5 mes 7 dní 18 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 08.12.2019 20:18   
Bajo - je to robota na 5 minút.
1 -prepnem do benzínu
2 -zavriem ventil na nadrži LPG
3 -vytiahnem tie dve hadice čo idú do reduktora a spojím ich kúskom trubky. Behnem do mesta na nákup, a viem či je to vplyvom LPG alebo nie. Podla toho vyberám komu to otrieskam o hlavu
Ak sa mýlim tak mi povedzte v čom.
_________________
Moje príspevky sa netýkajú aut ,ale zadávatelov.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (807)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 13251
Nabehané: 5 mes 8 dní 2 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 08.12.2019 20:24   
nemyslis sa samozrejme , len ja tak nejako podozrievam ze problem bude mimo plynu a ten to iba zhorsil
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum