1 014 035
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Octavia 1,2 TSI - chrastenie pri starte

   Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
rt1301@azet.sk
Založený: 18 august 2017
Príspevky: 3
Nabehané: 32 min
Predmet: Skoda Octavia 1,2 TSI - chrastenie pri starte PríspevokZaslal: 18.08.2017 08:08   
Viete mi poradit co to moze byt za problem, pri privom starte mi zacne motor chrastit cca 3 az 5 sek a potom to ustane, opakovany start je uz v poriadku, ak auto ostane stat dlhsiu dobu znova pri strate sa ozve ten zvuk. V skoda Servis bola merana retaz a je v tolerancii a ziadnu zavadu nenasli, ale ten zvuk sa mi nepaci pridavam aj video na ktorom je ten isty problem : https://www.youtube.com/watch?v=pCxntUFyNBM
Citovať
trucker694
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (108)
Založený: 03 december 2005
Príspevky: 1270
Nabehané: 11 dní 21 hod 52 min
Bydlisko: kabína Actros mk4 môj dom na kolesách,inak dedinka v údolí medzi NR a LV
PríspevokZaslal: 18.08.2017 09:33   
Posledné zvonenie pred smrťou
_________________
Nemám záujem podporovať štátom platené výpalnícke organizácie,parlament, sociálnu poisťovňu a vládu, ktoré sú na úrovni feudalizmu chudobným berú a bohatým dávajú
2x medveď,escort cabrio,corsicka
Citovať
bjbbobek
Nová tvár - Trabanto (8)
Založený: 03 jún 2012
Príspevky: 364
Nabehané: 3 dní 13 hod 14 min
Bydlisko: Gbely (Mazdof)
PríspevokZaslal: 18.08.2017 09:48   
Retaz a sponovak jednoznacne. Toto je aj na golfe a ten ma najazdenych 60 000 a uz tretia retaz, 2x autorizak a jedn krat neatorizovany servis.
_________________
Mazda Premacy 2004 DiTD 74 Kw
Fiat Brava 1.2 SX 16V 80 60 Kw
Skoda Fabia 1,2 Htp 47 Kw
Mazda 323F 1999 DiTD 66Kw uz nieje ale motor žije dalej
Citovať
braga
Známa tvár - Feldo (67)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1319
Nabehané: 6 dní 19 hod 16 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 09:49   
inac ten zvuk hrozny mne ide tichsie diesel
Citovať
FERO 321
Povedomá tvár - Favorito (42)
Založený: 27 január 2011
Príspevky: 861
Nabehané: 3 dní 18 hod 39 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 10:00   
V Škoda servise majú v tolerancii, až kým sa neodfajčí motor. Neboj, tí mechanici už toho majú plné zuby.
Citovať
cobo77
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 27 máj 2007
Príspevky: 46
Nabehané: 8 hod 41 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 10:35   
Daj to na internet a predaj to....aký ročník máš tu 1,2 tsi? Mal som 1.4 tsi kúpil som to so 45000 km a predal som to s 55 000km...Po týždni presne to isté. ...zaplatil som výmenu rozvodov a všetkého v origo servise vw a zmena bola možno 2 týždne A zase dookola...nevedel som to predať normálne až som to predal do BBB ,prerobil som asi 1500 eur ale zbavil som sa posrateho vysávača s vw group už nikdy vice....radšej nalejem do auta o 3 litre viac benzínu ale mám čistú hlavu....
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (545)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18352
Nabehané: 2 mes 0 dní 13 hod
PríspevokZaslal: 18.08.2017 10:38   
Ono to ma divny zvuk aj po tych 5 sekundach.
_________________
Moderátor na dôchodku.
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (157)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 2698
Nabehané: 17 dní 1 hod 17 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 11:27   
VYMENIŤ OLEJ ! VYMENIŤ OLEJ ! VYMENIŤ OLEJ !

Samozrejme v motore a nedavať tam LLsračky 5W-30 ale
normálny poctivy 5W-40 olej quality podĺa API SL alebo SM

alebo zmiešať 2litre 10W-40 + 2,5 litra 5W-40
a žiadne chrastenie pri štarte sa nebude ozývať

pričinou chrastenia je pohyb vačkovych hriadeĺov bez tlaku oleja prvé 3 sekundy
Citovať
pepo64
Známa tvár - Feldo (70)
Založený: 16 apríl 2012
Príspevky: 541
Nabehané: 2 dní 18 hod 51 min
PríspevokZaslal: 18.08.2017 14:19   
Das auto!Náskok vďaka technike! Nechápem ako môže "toto" niekto vyrobiť v roku 2013 či kedy sa tieto skvosty vyrábali.
Citovať
jaster-83
Povedomá tvár - Favorito (26)
Založený: 16 september 2010
Príspevky: 473
Nabehané: 8 dní 21 hod 47 min
PríspevokZaslal: 19.08.2017 07:31   
mne tak nechrapcala retaz na almere a ta mala snad cez 600tis km najazdene ale tiez prvych 5 sekund na studeno ju bolo pocut, daj to spravit a predaj to, kup daco ine a bude sa ti lepsie spavat
_________________
1U5 AVU
N15 GA14DE
3BG AVF
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 19.08.2017 08:28   
pepo64 napísal:
Das auto!Náskok vďaka technike! Nechápem ako môže "toto" niekto vyrobiť v roku 2013 či kedy sa tieto skvosty vyrábali.


Čokoľvek čo sa dostane do výroby a ponúkne na trhu je výsledkom požiadaviek trhu a prejde dobrým zvažovaním výrobcu či to bude produkt ktorým sa trafí.Keďže sa všetko z tejto novej generácie predá a cesty sú tým plné,problém bude asi zložitejší a v tom kolobehu medzi peniazmi a produktom by som najväčšieho hlupáka vedel označiť okamžite,a nebol by to výrobca.Navyše,to auto by nikdy neopustilo predajňu ak by sa takto správalo už tam,aj keď tá reťaz bola kolosálna chyba,myslené pre použitie v tomto type motorov.Reťaz vie byť aj dobré riešenie,ale nie v týchto vydráždených prskáčoch.Chyba je napraviteľná dvoma spôsobmi.Najúčinnejší je nekúpiť.Ale ak už,tak nájsť toho čo tomu rozumie,pretože ten motor vie aj ísť normálne.Ale celá táto technika sa buď ani nemala začať vyrábať,alebo mal výrobca zabezpečiť adekvátne vyškolenie svojich opravárov a sakra si dohliadnuť aj na spätnú odozvu.Dnes autorizák nevie čo z vecou,max tak tri razy poprehrávajú soft,pričom ani ani oni samotný nevedia čo sa tým vlastne práve rieši.Ale prvý hlupák v rade je kupec,pretože zistiť si tieto veci popredu nie je problém,ale ťukať od rána do večera do obrazovky a aj tak nič nevedieť,to už si ozaj zaslúži takúto "odmenu"
a cesty sú tým plné...tak kde je problém ??!!
Citovať
cviro123
Legenda - Ford T (606)
Založený: 03 december 2009
Príspevky: 9403
Nabehané: 4 mes 1 dní 5 hod
Bydlisko: Košice
PríspevokZaslal: 19.08.2017 08:51   
S tym prehravanim softveru to je cele zle prezentovane. Lebo je to prezentovane ako oprava a povie sa zakaznikovi ta prehrame novy soft. Cele zle. To nema byt prezentovane ako oprava lebo v tom o nejaku opravu ani nemusi vobec ist.
_________________
"Když je hlava hloupá, pracovitostí se nedá mnoho vynutit."
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1827)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17062
Nabehané: 2 mes 27 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 19.08.2017 09:06   
Ano s tým úplne súhlasím.Ale keď príde zákazník z novým Tsi (môj vlastný švagor) z trhaním auta,a ako jediné urobia že "prehrajú" soft,za čo iné to má považovať ak nie za opravu ??? Z doporučením že - pojazdite,uvidíme.Sami nevedia čo s tým,chlapci tomu nerozumejú a rozumieť nikdy nebudú,pretože jednoducho nemajú možnosť sa v sobotu (alebo aj niekoľko dní) na celý deň v kľude venovať "výzkumu"
Naháňajú ich z jedného auta na druhé,často majú nadriadeného úplného blba
Špičkový ľudia takto nevznikajú,bez možnosti úplne autonómneho rozhodovania a volnej ruky
Citovať
cviro123
Legenda - Ford T (606)
Založený: 03 december 2009
Príspevky: 9403
Nabehané: 4 mes 1 dní 5 hod
Bydlisko: Košice
PríspevokZaslal: 19.08.2017 17:28   
Vsak to je to cele zle. Auto ma problem a nahram softver bez informacie, co vlastne ten softver riesi lebo ten update urcite neriesi to, ze auto strati vykon alebo nieco podobne. Stane sa aj take, ze update opravuje update, lebo update robil v konkretnom motore problem, ktory pred-update nerobil cize vlastne ide o downgrade ale pri konkretnom type viazanom ku konkretnej prevodovke a pre tem motor v inej kombinacii je to v poriadku. alebo sa robi update motorovky na zaklade zmeny hardveru v prevodovke a je doslova nutny aby motorovka komunikovala s novym v prevodovke ale zavada sa neriesi. Ak pripojim bmw z roku 2013 tak je tam update na vsetky jednotky komplet co su v aute, maju to vsetci. Dalsia vec je, ze cely svet v tych updatoch nasiel nejaky konicek alebo zalubu vsetci chcu vsetko updatovat aj ked nie je co :) Update softveru riesit kazdu chvilu je znak, ze nie je vsetko ok a nieco vo vyvoji je problem.
_________________
"Když je hlava hloupá, pracovitostí se nedá mnoho vynutit."
Citovať
pedro25
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 24 december 2014
Príspevky: 63
Nabehané: 11 hod 10 min
PríspevokZaslal: 19.08.2017 22:04   
jednoznačne riešiť teraz, nie keď bude vysekané ozubenie na kľukovke ktoré sa mimochodom nedá opraviť inak ako výmenou kľukovky. Aj po tých pár sekundách je tam počuť zvuk reťaze
ak sa môžem opýtať, koľko to má km ?

k tým vysávačom... Ford 1.0 92kw viem so 2 exemplároch so 120 s 175t km ktoré behajú bez akéhokoľvek zásahu okrem výmen spotrebáku
V malom objeme s turbom problém nieje... problém je v nahovno dizajne motora od VW
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika