Škoda Octavia 1.2 TSI , 77 kW - trha motorom pri starte

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
drevux
Založený: 16 máj 2008
Príspevky: 16
Nabehané: 3 hod 15 min
Predmet: Škoda Octavia 1.2 TSI , 77 kW - trha motorom pri starte PríspevokZaslal: 12.05.2020 19:47   
Zdravím, vie mi niekto poradiť, mam octaviu 2,1. 2 Tsi, 77kw,kod motora cbzb, nechám naštartovane 3aj 5 minút, ale skube mi motorom pri studenom štarte, aj počas jazdy až kým sa nezohreje, je tam namontované aj Lpg. Stáva sa aj to, že pri studenom štarte mi par sekúnd držia otáčky, potom klesnú a zhasne motor, až na 3-4 naštartovanie držia. Co to môže spôsobovať? Za info vopred dakujem
Citovať
vsevetko
Známa tvár - Feldo (57)
Založený: 19 marec 2017
Príspevky: 703
Nabehané: 4 dní 16 hod 18 min
PríspevokZaslal: 13.05.2020 07:57   
Ako starý je benzín v nádrži ? Začal by som natankovaním 100 oktánu E5.
Citovať
YxoYpsilono
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (103)
Založený: 14 august 2008
Príspevky: 3096
Nabehané: 4 dní 17 hod 21 min
PríspevokZaslal: 13.05.2020 08:54   
Zaujimave to LPG v priamovstrekovom motore.
Co je to za system, kto ho montoval a ako dlho je namontovany?
Moj nazor je, ze problem bude sposoboavany prave LPG.

Pokial motor nie je konstruovany na spalovanie LPG - je obrovske riziko ho montovat dodatocne. Benzinove motory su citlivejsie na riadenie ako naftove, a montaz LPG dokaze spolahlivo odpalit akykolvek moderny motor.
Citovať
jaster-83
Známa tvár - Feldo (63)
Založený: 16 september 2010
Príspevky: 945
Nabehané: 15 dní 8 hod 8 min
PríspevokZaslal: 13.05.2020 09:16   
kolko to ma km a ako su na tom rozvody? boli menene? napinak? pri tom studenom starte nehrkoce aj retaz?
_________________
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
Citovať
hjundai
VIP člen - Veyron (278)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 2260
Nabehané: 8 dní 22 hod 46 min
PríspevokZaslal: 13.05.2020 10:20   
aj ja si vymyslim... ak sa vstrekuje kvapalne lpg hned od startu tam bude chyba chod ku plynarom nech to otestuju
Citovať
a566
Povedomá tvár - Favorito (20)
Založený: 06 apríl 2020
Príspevky: 310
Nabehané: 3 dní 8 hod 25 min
PríspevokZaslal: 13.05.2020 10:27   
samy plynovy odbornik zrazu

ake stare, kolko km su tie sviece???
Citovať
mp3turbo
Legenda - Ford T (630)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 18718
Nabehané: 1 mes 9 dní 21 hod
PríspevokZaslal: 13.05.2020 10:45   
moze to sposobovat to, ze do vrstveneho spalovania TSI jednoducho LPG nevie nikto spravit poriadne. A v priebehu XY kilometrov sa to prejavi.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (807)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 13243
Nabehané: 5 mes 8 dní 0 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 13.05.2020 11:49   
s tym by sa dalo este zit, horsie ze ani benzin
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
hjundai
VIP člen - Veyron (278)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 2260
Nabehané: 8 dní 22 hod 46 min
PríspevokZaslal: 13.05.2020 12:32   
a566 napísal:
samy plynovy odbornik zrazu

ake stare, kolko km su tie sviece???



- sviece? preco nie... kable? cievky? neake cidlo? rozvody? filtre plynu? vstreky lpg? karbon? ventily? ake zadanie take odpovede... treba urobit ekg odberu a k doktorovi
Citovať
cobo77
Povedomá tvár - Favorito (22)
Založený: 27 máj 2007
Príspevky: 392
Nabehané: 6 dní 4 hod 5 min
PríspevokZaslal: 13.05.2020 19:29   
Namontovat do tak hnusne zloziteho a nespolahliveho motora s oznacením tsi a dat tam lpg, do motora s vykonom 77 kw a usetrit 3eura na 100km je na nobelovku, ak by tam bol aspon 3.0 v6 benzin nepoviem ani pol slova, to tsi nevedia opravit lebo od vyroby je to sra.. cka, mal som taku jednu 1.4 tsi s 90kw a som rad ze som sa toho zbavil...
Citovať
a566
Povedomá tvár - Favorito (20)
Založený: 06 apríl 2020
Príspevky: 310
Nabehané: 3 dní 8 hod 25 min
PríspevokZaslal: 13.05.2020 21:25   
cobo-

hjundai napísal:
a566 napísal:
samy plynovy odbornik zrazu

ake stare, kolko km su tie sviece???



- sviece? preco nie... kable? cievky? neake cidlo? rozvody? filtre plynu? vstreky lpg? karbon? ventily? ake zadanie take odpovede... treba urobit ekg odberu a k doktorovi

sice mam nepriamy vstrek 1,2vti atmo a tovarensky plyn..
no po 2 rokoch a 25000km za studena prilezitostne cukol na benzin; za tepla bez chyby. aditivujem o zivot..
tak som na serviske vypytal vymenu sviecok....a to su iridia.
samozrejme pomohlo, jako hodinky.
Citovať
hjundai
VIP člen - Veyron (278)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 2260
Nabehané: 8 dní 22 hod 46 min
PríspevokZaslal: 14.05.2020 07:13   
no vidis a mne platinove 60 000 bez cuknutia bez jedinej hlasky... iridia na 25000 to sa vyplati
Citovať
a566
Povedomá tvár - Favorito (20)
Založený: 06 apríl 2020
Príspevky: 310
Nabehané: 3 dní 8 hod 25 min
PríspevokZaslal: 14.05.2020 07:25   
ako som pisal, prilezitostne, otacky volnobehu neboli uplne stabilne. nic brutalneho. mohol som ich nechat este rok.
co by som neurobil pre pokoj duse, teraz tika jak metronom.
no v servisnom plane je aj tak definovane 25000...
taketo ceruzky za >12€ , ina varianta neexistuje....

ale zas to co som nabehal na plyne - cenovy rozdiel, pumpar ich za mna zaplatil
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2586)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 21565
Nabehané: 4 mes 8 dní 5 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 14.05.2020 08:25   
Do stroja z vrstveným spalovaním,kde je celý proces vyrátaný do najmenších detailov,kde spaluje zmes v obrovskom meniacom sa rozsahu bohatosti a záleží na najmenšom detaily,kde začnú už pri najmenšom probléme (u benzínu) obrovské trable a diagnostika je rovno úloha hladať jedného z troch supermanov čo si s ňou poradia ...no to je rovno povedané koledovanie o problém.Aj bez toho plynu.
Aj keď ich sám neopravujem kedže potrebné (nutné) fidlátko (texvik) ešte je iba v programe kupovania,ale mám nesmierne dobrý prehlad o tom,ako sa riešia tieto špecialitky a teda aj čo za podobnými poruchami býva.Tu je OBD v diagnostike tak zhruba na dve veci + ak je treba kodovať alebo robiť prispôsobovačky,na samotnú diagnostiku je to asi ako naslinený prst vo vetre,dá zhruba na rovnako šance.
Do takéhoto stroja ktorý potrápi aj v benzíne tie naj esá v monterkách dať plyn...velmi nešťastný nápad.Sú známe prípady keď sa diagnostické stredisko prie z výrobcom,ktorý nevie zjednať nápravu,a z princípu si nemôže dôvoliť ustúpiť diagnostikom lebo by vyvesil bielu zástavu a uznal problém z výroby (konštrukcie)
Majiteľ zastúpený školiacim strediskom diagnostiky súdne roky doťahuje svoj problém ktorý končí výmenou komplet agregátu,aby výrobca nemusel uznať chybu ktorú sám nevie zdôvodniť a ustúpiť nemôže,dokonca zakáže motor rezoberať vyhrážkou že už nič neuzná.
Z toho si treba zobrať poučenie,to že to existuje neznamená že to treba kúpiť.Ak si ľudia vedia tisíc volovín vyťukať v potravinách,a tak tam kde poriadne načierajú do vrecka to potom neurobia,čo k tomu vôbec ide napísať ?!
Môj vlastný švagor bol taký truhlík,že veď načo sa poradiť z človekom z ktorým sa radí pol SVK,on predsa všetko vie (aj si to kúpil) Zaplať pánboh som mu svoj názor povedal hneď v úvode prvej návštevy (nešiel som to ani pozrieť) a tak sa o tento kráp starať nemusím,dostali ho na krk autorizáky.Väčšina návštev sa preťahovala (auto do autorizáku) na viac dní.Je to super stroj
aj bez plynu.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2586)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 21565
Nabehané: 4 mes 8 dní 5 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 14.05.2020 09:06   
Treba skúsiť vstreky von a čistiť,pomerne pri málo km môžu mať problém viď iný prípad tiež kombi benz/plyn

Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum