846 524
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Octavia 2.0 tdi , 103kw - slabý ťah v nízkych otáčkach

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
dandy-1
Založený: 01 november 2019
Príspevky: 4
Nabehané: 1 hod 23 min
Predmet: Skoda Octavia 2.0 tdi , 103kw - slabý ťah v nízkych otáčkach PríspevokZaslal: 05.11.2019 11:55   
Zdravím vospolok, potreboval by som poradiť ohľadne môjho problému ktorým je slabý ťah motora do 2000 otáčok. Skúšal som už vymeniť váhu vzduchu, repas turba, čistenie egr, pozrieť všetky hadice, zameniť elektromagnetický blok a stále nič. Diagnostika nevypisuje žiadnu chybu. Už som z toho celkom zúfali tak sa preto obraciam na vás. Možno sa niekto nájde kto by mi pomohol.
Jedná sa konkrétne o Octaviu 2.0 TDI BKD 103kw.
Prikladám aj log na stiahnutie: http://leteckaposta.cz/4245158.....0UrLIMoR9U
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2403)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20461
Nabehané: 3 mes 28 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 05.11.2019 12:50   
Zbytočné sú úkony a výmeny na slepo.Chybne je zregulovaná variabilita turbíny,má velmi neskorý nástup a vzápätí ho ešte pri cca 2100 prevýši celkom slušne ..ešte kúsok viac a bude padať do núdzáku a zabiješ sa v predbiehaní.Na repasnú turbínu to veľmi nevyzerá,resp turbo je iba scapkané dokopy bez nastavenia
Je tam ešte jedna možnosť,neskorý nástup podtlaku,ale ten by bol spojený z problémom opakovane brzdiť viac ráz po sebe
Citovať
dandy-1
Založený: 01 november 2019
Príspevky: 4
Nabehané: 1 hod 23 min
PríspevokZaslal: 05.11.2019 18:09   
Problém je že to robilo aj s pôvodným turbom ktoré tam bolo dané od výroby. Presne tak isto sa prejavovalo a log bol tiež veľmi podobný. Preto som už zúfalý z toho. A k tomu podtlaku ten sa nestráca ani brzdový pedál nevadne.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2403)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20461
Nabehané: 3 mes 28 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 05.11.2019 20:05   
Aj keby tretie...nemá to výpovednú hodnotu.Tú má jediné,skontrolovať či sú funkcie také aké majú byť,a to sa dá,u turbíny dokonca velmi jednoducho.Tu už sa logy urobili,ok.Ale logu musí predchádzať základná prehliadka,chod regulácie,reakcia na podtlak a jeho správnosť,stav turbíny a vôla radiálna aj axiálna,stav olejovania,protitlak výfukového systému...potom sa ide urobiť log
Ale kedže turbína pracuje vtedy ak má hnacie plyny,zistuje sa aj toto "okolie" Kedže turbína je pracovne závislá na prietoku na váhe je nutné aby bola schopná bleskových reakcií a dávala výstupnú voltáž aká je potrebná.Kým nie,turbína tiež nepôjde pretože RJ tam nenatlačí palivo.Celá regulácia pracuje v slučke,takže treba prejsť celý kruh,zbytočne sa menia turbíny a ešte sa ani nevie či je vôbec problém v nej.Toto nie je zložitý motor,patrí k tým jednoduchým,treba ísť doradu a systémove,je už jasné kde sa problém nachádza
Citovať
dandy-1
Založený: 01 november 2019
Príspevky: 4
Nabehané: 1 hod 23 min
PríspevokZaslal: 06.11.2019 23:35   
A viete mi poskytnúť nejaké rady kde by som mal začať hľadať? Nejaké záchytné body aby som vedel postupovať. Turbo by som z toho vynechal ako píšem je po repase najazdených necelých 3xxx na ňom a originálne turbo robilo to isté už od nejakých 70xxx km až po repas pri 120xxx. skôr mi príde že pri slabom pridávaní plynu ide auto v nízkych otáčkach normálne no pri polovičnom až plnom plyne je tam to výrazne oneskorenie do tých 2000 otáčok.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum