811 845
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Octavia 2.0 tdi RS , 2007 - rele palivoveho cerpadla

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
topautobazar
Založený: 06 august 2018
Príspevky: 6
Nabehané: 55 min
Predmet: Skoda Octavia 2.0 tdi RS , 2007 - rele palivoveho cerpadla PríspevokZaslal: 12.06.2019 20:10   
Poprosim o pomoc v predmete spominane auto mi na VAG pise chybu P1541-009-prerusenie(J17) rele som vymenil a nepomohlo, elektrika do relatka ide, cerpadlo v nadrzi je tiez nove a po zapojeni napriamo tiez ide a aj ked prepojim silove kontakty na relatku 87 a 30 tak bezi... kontakty pri motore pri baterke som tiez vsetky vycistil a premeral funguju, do relatka idu este 2 tensie kabliky a tie by mali dat signal na zopnutie relatka, no nedaju, nejde ani spustenie palivoveho cerpadla na 30 sekund cez diagnostiku, dalej uz neviem...
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2335)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20114
Nabehané: 3 mes 24 dní 23 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 12.06.2019 20:52   
Dôležité veci už preverené sú.Dva tenké kábliky sú čierno žltý zakostrenie a čierno hnedý ide priamo na RJ priamo bez medzikonektora
Citovať
m...
Nová tvár - Trabanto (12)
Založený: 25 máj 2009
Príspevky: 225
Nabehané: 6 dní 14 hod 41 min
PríspevokZaslal: 13.06.2019 08:22   
ako dlho vlastnis auto? stalo sa uz ze predavajuci zabudol povedat novemu majitelovi o namontovanom tajnom vypinaci. pri cisteni interieru alebo uplnou nahodou nevedomky prepol
Citovať
topautobazar
Založený: 06 august 2018
Príspevky: 6
Nabehané: 55 min
PríspevokZaslal: 13.06.2019 09:46   
Auto mam 2tyzdne, normalne islo, tak vypinac tam zrejme nebude, aj ked nikdy nevies... islo aj aktivovanie ovzdusnenia na 30s. cez VAG, lebo som to spustal po vymene cerpadla s plavakom v nadrzi...
podla mna nejde pokyn od riadiacky, lebo ak na ten hnedy i zlto cierny dovediem plus aj minus z externeho zdroja, tak to pekne zopne, ale ked pouzijem + z auta od baterky tak to nezopne, aj ked skusam doviest kostru tiez to nezopne, jednoducho ani tak, ani naopak, myslel som, ze to dam napriamo, ze to jednoducho odcvaknem a dopojim to od poistiek, ale neviem, lebo aj tak stale pise chybu a rozsviecuje kontrolku motora a tiez sa bojim, aby som tym nepokazil este viac veci...
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2335)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20114
Nabehané: 3 mes 24 dní 23 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.06.2019 11:50   
Niekde robíš chybu.Pre cievku relátka k tomu aby zoplo je šumafuk či je zdroj vlastný alebo externý,je to iba cievka.Z vlastnej baterky +a- je to isté ako +a- z externej.Ak na vlastný zdroj nejde,tak je problém že na privedených káblikoch niečo chýba.Tej cievke je to zajedno. Ibaže pozor na pokríženie napätí
Citovať
topautobazar
Založený: 06 august 2018
Príspevky: 6
Nabehané: 55 min
PríspevokZaslal: 13.06.2019 12:14   
ved prave to, ze kde robim chybu..., ci to mam na tvrdo stiknut a dopojit, lebo ano bude tam asi to pokrizenie napatia, nechcel som to stikat, lebo ked to nespravim, uz to nebude chciet robit nikto, lebo povie, ze som do toho babral... ako pisem, skusal som dopajat ci + ci - ale stale to bolo prepojene povodne, len som sa dotkol kablikom na konektor, bude asi potrebne to odstiknuk aj ciernohnedy aj ciernozlty... este dotaz, ked meram tak tam mam len nejakych 3.9V myslim medzi tymi dvoma kablikmi, nemalo by tam byt na zopnutie 12V?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2335)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20114
Nabehané: 3 mes 24 dní 23 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.06.2019 12:42   
Ano malo by byť palubné. Pre stopercentnú prácu by to chcelo prepískať tie dve vedenia medzi relé a RJ.Ibaže to nerieši možnosť dotyku z iným vodičom v káblovom zväzku a to už hrozí celkom slušným priekakom.Sám riešim čidlo vačky na Oct II kde je mieto 5v nejakých 7,26 a na kostre je vyše 12 v.Auto paradoxne je po oprave schopné štartu bez toho čidla za menej ako sekundu,keby nesvietilo MIL tak majiteľ ani nevie.Silné rezonancie spôsobujú predratie káblikových izolácií a to je potom lotéria a disco v jednom čo sa stane a kedy
Ja to vidím radšej na prácu pre elektrikára...skús zadať polohu možno tu dákeho v okolí nájdeme.Pokus vlastnou silou niekdy skončí hlavybôlom
Citovať
m...
Nová tvár - Trabanto (12)
Založený: 25 máj 2009
Príspevky: 225
Nabehané: 6 dní 14 hod 41 min
PríspevokZaslal: 13.06.2019 12:43   
skusim tak zjednodusene. musíš zistit na ktory kabel ide to co ma ist a na ktory nie. zober skusacku na 12 voltov za dve eura s kablikom a krokodilkou. kupis aj na pumpe. vytiahni rele zapni zapalovanie a na pinoch meraj. na jeden hruby silovy ti podla vsetkeho privodny plus ide. na druhom hrubom je vystup na cerpadlo. na jeden tenky musi ist plus (krokodilka na minusovom pole na baterke), na druhom tenkom musi byt minus -kostra (krokodilka na plusovom pole na baterke).

takto pre zaciatok zistis priblizne kde je problem. napr ak bude chybat na tenkom kostra, a ta bude spolocna pre viacere rele tak nepojde, nezopne viac veci ako len cerpadlo.

spravil by som si 10 centimetrove prepojovacie kabliky so samcami a samicami ako medzikusy medzi svorkovnicou a relatkom aby som nemusel cvakat kable. tri kable prepojis a stvrty ktory je mrtvy das externe z baterky. pre istotu este cez poistku 15-20 amperovu. na nastartovanie a zistenie ci vsetko ostatne funguje
Citovať
topautobazar
Založený: 06 august 2018
Príspevky: 6
Nabehané: 55 min
PríspevokZaslal: 13.06.2019 12:50   
dakujem, idem to takto ako pises este vyskusat...
napisem ako to dopadlo...
som z Kezmarku...
Citovať
m...
Nová tvár - Trabanto (12)
Založený: 25 máj 2009
Príspevky: 225
Nabehané: 6 dní 14 hod 41 min
PríspevokZaslal: 13.06.2019 12:52   
treba davat pozor na prepolovanie ako pisal aj mhlavaty. ak ti nieco nebude jasne, radsej vyhladaj elektrikara
Citovať
topautobazar
Založený: 06 august 2018
Príspevky: 6
Nabehané: 55 min
PríspevokZaslal: 13.06.2019 13:51   
nedava ani + a ani - do tych kablikov, robil som to ako si pisal, vcera som to tiez tak robil, ale miesto ziarovky som mal merak a ten mi nameral len 3,9V a nie 12V...
nemozu byt naraz predsa mrtve oba kabliky, islo to..., poistky som kontroloval 1000x, moze byt chyba v RJ motora?
Citovať
m...
Nová tvár - Trabanto (12)
Založený: 25 máj 2009
Príspevky: 225
Nabehané: 6 dní 14 hod 41 min
PríspevokZaslal: 13.06.2019 14:25   
skus este raz ale tak ze najskor napichni skusacku a potom zapni kluc a zaroven pozeraj ci nezasvieti na sekundu. pripadne skus startovat a vtedy pozeraj ci svieti
Citovať
topautobazar
Založený: 06 august 2018
Príspevky: 6
Nabehané: 55 min
PríspevokZaslal: 13.06.2019 15:03   
napojil som aj pocitac a dal som aktivovat cerpadlo, lebo ma tiez napadlo, ze to nemusi ist, lebo rampa je natlakovana, ale neslo to ani cez pocitac..., rozobral som stierace, ze idem pozriet RJ ukostrenie a precistit kontakty, ale ozval sa mi medzitym elektrikar, ze to pozrie, tak som to odniesol, uvidime co na to odbornik, dam vediet... dakujem pani...
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum