Skoda Octavia 1.6 , 75kW - neštartuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 13.05.2018 16:30 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia 1.6 , 75kW - neštartuje
Dobrý deň, mám problém so svojou Octaviou.
Je to 2-jková octavia 1.6 75KW rok výroby 2009. Na aute sa nachádza dodatočne montované lpg.
Problém sa prejavuje nasledovne:
Studené štarty - všetko super ako nové,
následne zohrejem motor na prevádzkovú teplotu a vypnem motor...po pol hodine nemožno naštartovať - štartér točí ale motor nechytí.
Prídem na druhý deň k vychladnutému autu - štartuje ako nové.
Sú len dva stavy - bude štartuje dobre alebo neštartuje vôbec.
Ak sa aj náhodou podarí naštartovať, motor sa dusí a zachvílu sa vypne.
Najnovšie sa mi dokonca stalo že idem autom uplne všetko ako má byť a keď už bol motor zohriaty tak sa motor z ničoho nič vypol a pri pokuse o naštartovanie už len točil štartér a motor nechytil.
-Skúšal som výmenu snímača kľukového hriadeľa - bez zmeny.
-Následne som sa dočítal že tento problém môže spôsobovať snímač teploty chladiacej kvapaliny - kontrola údajov cez diagnostiku a snímač chladiacej kvapaliny(G62) ukazuje reálne hodnoty pri studenom, aj pri teplom motore.
-Ďalej som sa dočítal že to môže spôsobovať palivové čerpadlo. Na tom mi nesedí to, že ak sa mi aj náhodou podarí naštartovať a auto prepne na lpg ajtak sa motor vypne.
Chcem podotknúť že diagnostika nevypisuje žiadnu chybu.
Len niekedy vypisuje chybu škrtiacej klapky,.....ale pravdepodobne to nemá súvis s tým že auto neštartuje za tepla, pretože tú chybu vypíše len občas ( tá chyba vzniká pri pootočení klúčika do polohy pred štartom.
17976 - Throttle Actuator (J338)
P1568 - 006 - Mechanical Failure - MIL ON
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Voltage: 11.53 V
Load: 21.2 %
Load: 78.8 %
17966 - Throttle Actuator (G186)
P1558 - 008 - Electrical Malfunction
Freeze Frame:
T.B. Angle: 8.0°
RPM: 0 /min
Temperature: 54.0°C
Voltage: 1
1.53 V
Ďakujem za každú radu,
Je to 2-jková octavia 1.6 75KW rok výroby 2009. Na aute sa nachádza dodatočne montované lpg.
Problém sa prejavuje nasledovne:
Studené štarty - všetko super ako nové,
následne zohrejem motor na prevádzkovú teplotu a vypnem motor...po pol hodine nemožno naštartovať - štartér točí ale motor nechytí.
Prídem na druhý deň k vychladnutému autu - štartuje ako nové.
Sú len dva stavy - bude štartuje dobre alebo neštartuje vôbec.
Ak sa aj náhodou podarí naštartovať, motor sa dusí a zachvílu sa vypne.
Najnovšie sa mi dokonca stalo že idem autom uplne všetko ako má byť a keď už bol motor zohriaty tak sa motor z ničoho nič vypol a pri pokuse o naštartovanie už len točil štartér a motor nechytil.
-Skúšal som výmenu snímača kľukového hriadeľa - bez zmeny.
-Následne som sa dočítal že tento problém môže spôsobovať snímač teploty chladiacej kvapaliny - kontrola údajov cez diagnostiku a snímač chladiacej kvapaliny(G62) ukazuje reálne hodnoty pri studenom, aj pri teplom motore.
-Ďalej som sa dočítal že to môže spôsobovať palivové čerpadlo. Na tom mi nesedí to, že ak sa mi aj náhodou podarí naštartovať a auto prepne na lpg ajtak sa motor vypne.
Chcem podotknúť že diagnostika nevypisuje žiadnu chybu.
Len niekedy vypisuje chybu škrtiacej klapky,.....ale pravdepodobne to nemá súvis s tým že auto neštartuje za tepla, pretože tú chybu vypíše len občas ( tá chyba vzniká pri pootočení klúčika do polohy pred štartom.
17976 - Throttle Actuator (J338)
P1568 - 006 - Mechanical Failure - MIL ON
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Voltage: 11.53 V
Load: 21.2 %
Load: 78.8 %
17966 - Throttle Actuator (G186)
P1558 - 008 - Electrical Malfunction
Freeze Frame:
T.B. Angle: 8.0°
RPM: 0 /min
Temperature: 54.0°C
Voltage: 1
1.53 V
Ďakujem za každú radu,
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Odpoj podtlakovu hadicku zo sania, ktora ide z reduktora LPG..Ak ucitis plyn, daj repasovat reduktor alebo kup novy. Samozrejme, uvedenu skusku treba robit pri nastartovanom motore a prepnuti na LPG.
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 38 neregistrovaných