Škoda Octavia 1.5 tsi , 110 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

peter481994
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 24.05.2016 17:37
Zdieľať na Facebook

Škoda Octavia 1.5 tsi , 110 kw

Príspevok od používateľa peter481994 »

Zdravím páni ma niekto skúsenosť s tymto motorom octavia 1.5 tsi 110 kw manual 6st prevodovka ďakujem...plánujem kúpu tohoto vozidla
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

je to mlade, je to v zaruke, moc vela skusenosti mimo autoTEROrizovanych servisov este nenajdes pretoze ked sa to niekomu dochnapalo, tak s tym nesiel k ziadnemu Ferovi do garaze.

Preskumaj zarucne podmienky, pytaj sa na moznost rozsirenej zaruky ak sa da, hor' sa do toho. Su to este mlade voziky.

A tak si povieme ako je, po tych sialenych 10 rokov trvajucich prieseroch s TSI a TFSI motormi by tento typ mohol byt prave ten prvy podareny drziak.
Alebo aj nemusel. Ze ?
peter481994
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 24.05.2016 17:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peter481994 »

A špekuloval som ešte kia ceed combi 1.4 gti
martincichy
Príspevky: 5443
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Co tak ist na istotu? Corolla hybrid kombi? Ak chces zivsie auto, je hybrid aj s dvojlitrom a ide to dobre.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ides na to uplne idealne. Priamovstrekove motory ktore sa karbonuju z fyzikalneho principu (semtam trafis design ktory pouziva nepriamy vstrek aby predchadzal tomuto javu), samozrejme turbo k tomu...

gdi, tce, tsi, jedno lepsi vykvet ako druhe. Zober si k srdcu Martinovu radu, hajde do Toyoty bez turba (1.8i, 2.0i) alebo pozri k Honde (2.0i, nedajboze nepredstavitelny objem 2.4i)...
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

1.5 tsi uz nie je cisto priamovstrek. Karbonizacia by uz mala byt eliminovana.
pedro727
Príspevky: 1120
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

1,5tsi ma priame aj nepriame vstrekovanie
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

podla mna ja VW sa uz raz musi podarit motor, otazka je len ci to je tento lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Už ani ta vami ospevovana Toyota nieje to čo voľakedy bolo. Nájdu sa na spoľahlivosti nových chyby a to ešte nehovoriac o kvalite licovania niektorých dielov a hlavne v salóne
sef59
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 15.09.2010 01:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sef59 »

No brat to ma a stale pretrvava problem: cukanie auta ak je studene - pomoze len zmenit rezim napr. "normal" na "sport". A zerie to cca 1l oleja na 10.000 km a to ma nabehanych 20.000 rocnik 2019. Ale spotrebu benzinu to ma lepsiu ako ja na na 2.0 tdi.
peter481994
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 24.05.2016 17:37
Zdieľať na Facebook

sef59

Príspevok od používateľa peter481994 »

A kedy to je vyrobené v ktorom mesiaci 2019 lebo čo som čítal tak že iba tie auta majú stym problem ktoré sú vyrobené máj až júl
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kamo nic v zlom, ale po tolkych kotrmelcoch, co trvaju dekady, ides riesit maj/jun ? vazne ?
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

vyzera to tak klasicky - pan je "predetermined" (teda "prednastaveny") na kupu 15tsi a nevyhovori mu to ani atomova bomba.

Veru tak, problemove su len majove, a to vyrobene pocas splnu na tretej smene kazdy druhy utorok plus navyse pri pase musel byt Jano lebo Fero taketo problemy vo vyrobe nemal a seriove cislo muselo byt neparne. Navyse, farba bledomodra alebo tmavozelena, sedacky priplatkova ancantara a pneumatiky Michelin ktorych bolo velmi malo...

Pozri, ked je raz TSI motor roka, tak to musi byt pecka. On vlastne bol nielen raz, ale DEVATKRAT motorom roka, takze to bude 9nasobna pecka :
https://www.topspeed.sk/motor-1-4-tsi-o ... roka-/7193

uprimne, ani ma nezaujima ako sa citili odporni pardon odborni novinari ktori rozhodli takto ked nastali tie sialene 1.4tsi/1.8tsi/2.0tsi problemy... o konstrukcii vedia absolutne houby, spolahlivost nemaju sancu posudit na zaklade papierovych parametrov a...

karavána šteká, psi idú ďalej.
vsevetko
Príspevky: 971
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Netěsnící pístní kroužky
Aby se snížilo tření, přešli výrobci aut na tenčí pístní kroužky. Ještě nedávno byly tlusté dva milimetry, nyní je to zpravidla o půl milimetru méně. Zmenšily se i kanálky na odvod oleje, který pak zůstává uvnitř válce. A scénář se opakuje: vysoká spotřeba oleje a nebezpečná karbonizace.

Příliš neprospívá ani přímé vstřikování paliva, které míří na stěny válce. Jelikož má na vytvoření směsi málo času, kapky kondenzují přímo na stěnách, což narušuje olejový film a opět dochází ke kontaktu kovu s kovem, navíc se mísí olej s palivem. Některé problémy se z podstaty věci zcela odstranit nedají, ale pomohla by alespoň častější výměna oleje v motoru.
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicu ... -malorazky
metamor
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa metamor »

Panko je zaryty embecker to sa pozna hned podla detailov akymi ohuruje pri akej konstelacii hviezd su tie motory najhorsie.
Vsak aj tak si to kupis tak to budes mat v zaruke co mozes pre to auto spravit ze mu pri 1000km pri 5000 pri 10000 pri 20000 pri 30000 kilometroch budes menit olej s filtrami. Zahrejes olej a potom budes jazdit na taliana aby si vymietol ten karbon. Len to nemozes to auto kupovat na presuvanie sa po tescu skolke a do prace...
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných