Skoda Octavia - tiahlo na obtokovom turbe

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

TDI33
Príspevky: 127
Dátum registrácie: 12.04.2010 20:54
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia - tiahlo na obtokovom turbe

Príspevok od používateľa TDI33 »

Zdravim vsetkych
menil som turbo z dovodu, ze mi piskalo motor mal slaby tah. Mam uz nahodene druhe ale laborujem s tiahlom od banky turba a nie a nie sa dopracovat k vysledku. Problem je ten, ze piska aj ono ale iba ak mensiu zataz, ak mu stupim na plyn viac prestane piskat. Poradte, cim to moze byt? A co sa tiahla tyka, prv bolo nastavene tak, ze tiahlo bolo nezapadalo ani nevychadzalo z banky. Prv som ho nastavil tak, ze som ho 2mm vytiahol z banky a potupne uberal az pokym som neprisiel na doraz ten, ze tiahlo mozno iba kusok vychadza z banky. Zmena vo vykone nenastala ziadna, ani spotreba a ani ziadne nudzoveho rezimy a pod. Cital som na forach ako by malo byt nastavene ale neporozumel som, ci to tiahlo ma byt 2mm vnutri alebo vonku alebo je to ozaj individualne. Takze, kde moze byt chyba ked to turbo nepiska vzdy, iba pri malej zatazi? Bude to samotnym turbom?
Dakujem
gippo
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gippo »

Ak turbo píska,je zle vyvážené,napíš o aké auto sa jedná,je turbo ovládané tlakom,alebo podtlakom?
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ale ved to kazde turbo piska ak odpusta tlak.preco si ho menil.to odkial mas taky shit diel.nahodim turbo zapojim a musi ist.ziadne nastavovacky.
TDI33
Príspevky: 127
Dátum registrácie: 12.04.2010 20:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TDI33 »

Takze znova som vymenil turbo. Predtym kkk teraz garrett. Situacia sa zopakovala. Ale, napadlo ma, ze mam zaslepeny egr ventil. Mechanicky. Tak som tu zaslepku dal prec a teraz sa deje momentalne to, ze turbo piska cim viac mu pridam. Je to skaredy zvuk. Trosku fuka z toho gumoveho tesnenia, kde je ta koliska. A kedze som si strhol zavit a netesni uplne 100% musim zhanat novy. Kazdopadne. Vsimol som si, ze jedna hadicka, z ventilu N239 ak som dobre pozeral, je odstrihnuta. A je to asi ta, co ma ist do vakuovej banky alebo kam. Moze to byt aj tato chyba? Bo sa mi nejak nezda, ze mi tretie turno piska. Co sa tyka osky, je troaku volna ale nepiskalo by stale to turbo? Najviac vlastne tlaci v nizkych otackach?
TDI33
Príspevky: 127
Dátum registrácie: 12.04.2010 20:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TDI33 »

Je to Octavia 1.9TDI AGR, cize obtokove turbo a neviem ako je ovladane. Este som ale nepocul, aby si turbo piskalo ked si odfukne. O turbe by som nemal ani vediet a nie aby mi v intetieri popiskovalo.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Ja jazdím na 2.2tdci a počujem ako si odfukuje turbo v nízkych otáčkach pri jemnom pridavani napr kopec alebo zrýchľovanie.robi to tak roky dodnes nemenene.tie hadičky na podtlaky si skontroluj všetky musia byť ok.daj všetky nové.
sbf
Príspevky: 1356
Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sbf »

najdi si servisnu prirucku - tam mas otvaraci tlak ten treba nastavit (kompresor, presnejsi manometer)
mozno sa trafis aj hadanim cez milimetre ale tak nikdy nebudes vediet ci to mas spravne nastavene
gippo
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gippo »

Teraz tam máš Garett 454 159 pri tlaku 0,76 až 0,83 by sa mala membrána vysunúť o 1mm.Pri K03-015,ktoré si tam mal predtým hodnota nastavenia pri 0,0bar je -2,5mm.Ak Ti stále píska,skontroluj prírubu,ktorá ide k EGR ventilu,býva prehnutá a tesnenie robí píšťalku.Obe turbá sú ovládané tlakom.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0904992257 a 40 neregistrovaných