Skoda Octavia RS 2.0 TDI - trhanie motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Tlachy
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.09.2011 20:10
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia RS 2.0 TDI - trhanie motora

Príspevok od používateľa Tlachy »

Zdravim Vas
Viem,ze sa to tu riesilo ale nikde som nenasiel ziaden vysledok k tomu ,len same spekulacie. Mam Octaviu 2 2.0TDI 125kw kod motora BMN je to PD.Po zohriati auta sa pri 3,4,5(6neviem ) prevode pri 3000otackach zacne auto trhat,ako keby ,,chcelo,nechcelo ist" (robi to pri pedali na podlahe,ked pridavam postupne nerobi to )

diagnostika neukazala ziadne chyby ,ak mate niekto s tym skusenost dajte vediet dakujem
martincichy
Príspevky: 5443
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Zmen mechanika.

Najdi si mechanika, ktory Ti urobi diagnostiku vo forme vo logu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Logovanie (nahratie dát počas jazdy v záťaži)je jediná možnosť ako ísť cielenie na odhalenie príčiny a neriskovať spústu výdajov na opravy naslepo.Tu sa krištálová gula môže sakra predražiť.Dupľom ak štatisticky je 90% porúch v maličkostiach,a až nepatričnými zásahmi to začne byť ozaj problémove riešitelné keď už rozbabral ten stroj každý kto má v zadku dieru.Ani nepátraj po skúsenostiach,tebe sú skúsenosti iných akurát na dve veci,cielene hladaj človeka ako poradil Martin nech urobí záťažový log.
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

vygugli tdi pd hesitation under acceleration
je tam mnoho pricin
vif.... :4012:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pre obecný rozhlad sa dá nájsť čítať nekonečno.Ale k riešeniu nemá prečo viesť,všetky nápady čo kto akú poruchu s podobným prejavom mal odskúšať nemôže.To sú úplne najhoršie riešenia keď sa dosť dobre nevie čo sa čím rieši a dokafre sa aj to s čím problém nebol.ja takéto "skúšobne" dogabané mašiny pošlem z princípu preč,a to si myslím že podobný problém zjem ako malinu.Ale práve preto by som podobné Google opravy nedoporučoval,vždy skončia zle.A draho.Je to šetrenie systémom - "za každú cenu"
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

v jednom vlakne som nasiel ze pre tie motory je 50cetan minimum
michald1
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11.04.2020 00:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa michald1 »

Ja mam tiež RS 2 a mne robí to isté a neviem kde je chyba.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

kupis aj taku naftu ktora ma menej nez 50 cetan ? Teraz v zime ? Jaaaj ci uz vlastne nie je zima :)
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

51 je stanovene minimum pokial sa nemylim.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Skúšať vyriešiť podobnú závadu týmto spôsobom u najvýkonnejšieho PD je asi tak zrealizovateľné ako vypočítať z hlavy trajektóriu pre pristátie na Marse.Schválne som si prešiel komplet FCD (diagnostické fórum) či nenájdem tento typ len pre ukážku ako sa riešia tieto veci,ale všetko je tam CR. Mraky meraní,grafov,oscilografov a logov a ešte sa bežne rieši prípad aj týždne.A to sú dostupné všetky merania a medzi sebou konzultujú najlepší diagnostici.
Keď potom pozriem otázku kde niet zmienky doslova o ničom,ani elementárne veci (čo kedy ako odkedy) proste nula celá nula,ani len km nič....to je tak do Roháča alebo iného humorného plátku.
Na otázku - Ja mam tiež RS 2 a mne robí to isté a neviem kde je chyba. by aj najväčší guru akého poznám v diagnostike povedal jedine...ani ja. Ale dajte mi tieto dáta,toto meranie,tento log a tento záznam tohoto a tohoto a môžeme začať premýšlať.
Ešte aj obyčajná otázka typu - mám to opravené (BLS) pozri mi prosím regeneráciu či je to korektné posiela mechanik mechanikovi (je prítomný aj tu na fóre) niečo takéto
[img]https://i.postimg.cc/hf6NBV1Y/a.jpg[/img]

Ako pri všetkej úcte k ľudom riešiť na akomkoľvek fóre veci ktoré svojim rozsahom presiahnu aj Leninove spisy a ešte k tomu nedať ani 0,00001 % potrebných základných informácií je ...radšej to nepomenujme. Ešte 8 vetilový pumpáč sa dal do vysokej miery opraviť cez "priateľa na telefone" ale to bolo posledné Tdi ktoré tak išlo navigovať čo robiť merať atd. 16V pumpáče ako tento a duplom jeho vrcholové modely majú jediné riešenie,super chlapa čo mu rozumie,inak roky nevyriešenia (obdoba 1,8T) alebo kombinácia štastia a banálnej závady ktorá sa náhodou nájde
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

mp3turbo napísal:kupis aj taku naftu ktora ma menej nez 50 cetan ? Teraz v zime ? Jaaaj ci uz vlastne nie je zima :)
Arkticka nafta moze byt s mensim cetanovym cislom.
Ak si spominam dobre, tak napriklad Fini maju u arktickej nafty spodny limit 46. Zrejma je to zapricinene silnou aditivaciou voci zamrzaniu.
Ale taka sa u nas uz nepredava.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ak sa nemylim, zimna nafta u nas je podla STN najmenej 53 cetanova (triedy naft mame pomenovane tusim B, F, D). Ale to uz odbacame...
Tlachy
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.09.2011 20:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Tlachy »

Nepoznate niekto.takeho.mechanika.co.taketo veci ovlada ?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ja :-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

mhlavaty napísal:Pre obecný rozhlad sa dá nájsť čítať nekonečno.Ale k riešeniu nemá prečo viesť,všetky nápady čo kto akú poruchu s podobným prejavom mal odskúšať nemôže.To sú úplne najhoršie riešenia keď sa dosť dobre nevie čo sa čím rieši a dokafre sa aj to s čím problém nebol.ja takéto "skúšobne" dogabané mašiny pošlem z princípu preč,a to si myslím že podobný problém zjem ako malinu.Ale práve preto by som podobné Google opravy nedoporučoval,vždy skončia zle.A draho.Je to šetrenie systémom - "za každú cenu"
clovek prisiel po radu, tak posleme ho odkial prisiel.. naco tu ma chodit. nemyslim si ze situacia sa vyriesi ak budeme robit z komara somara.
vzhladom k tomu ze v obchodoch nam predavauj podradny tovar, na pumpe to veru nebude inak. vid test priemoveho shell, v cz a de.
obycajny shell v de, mal rovnake parametre ako premiovy v cz.... mame tu dalsi problem-biozlozka..

sorry ale vidim tie auta na parkoviskach... majitel je ochotny len tankovat, minimum udrzby..
nerobim si iluzie ze ludia venuju extra prostriedky a cas svojim autam. (ono sa to vrati aj s urokami)
par ludom som doporucil vifovat (tiez drobne problemy s motorom), su to ludia co sa nerozumeju a moc nestaraju. problemy boli vyriesene

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných