Skoda Octavia ll , tdi - nejde vypnúť motor
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 24.08.2007 00:10 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia ll , tdi - nejde vypnúť motor
Dobrý deň.
Dnes sa mi stalo, že z ničoho nič keď som prišiel k autu som si všimol aj keď bolo zamknuté svietili na palubovke kontrolky a blikala kontrolka imobilizéru a kontrolka ručnej brzdy...
Auto som odomkol naštartoval akoby sa nič nestalo išlo pekne bez problémov aj keď kontrolky svietili..
Zistil som po zastavení že keď som vypol kľúč auto stále bežalo... Kľúč bol von zo spínačky a auto stále naštartované...
Stretol sa niekto s podobným problémom ? Naozaj netuším čo sa mohlo stať
Jedná sa o Škodu Octavia II (2005) 1,9TDi 77kW kód motora BJB
Dnes sa mi stalo, že z ničoho nič keď som prišiel k autu som si všimol aj keď bolo zamknuté svietili na palubovke kontrolky a blikala kontrolka imobilizéru a kontrolka ručnej brzdy...
Auto som odomkol naštartoval akoby sa nič nestalo išlo pekne bez problémov aj keď kontrolky svietili..
Zistil som po zastavení že keď som vypol kľúč auto stále bežalo... Kľúč bol von zo spínačky a auto stále naštartované...
Stretol sa niekto s podobným problémom ? Naozaj netuším čo sa mohlo stať
Jedná sa o Škodu Octavia II (2005) 1,9TDi 77kW kód motora BJB
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 24.08.2007 00:10 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3773
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
Pozor, pozor!
Nevravím vyslovenie že nie, ale čo sa stalo jednému, nemusí sa druhému...
So strednej školy spolužiak, Octávia 2, 1.9TDi, BXE, 4×4.
Príznaky postupné.
Sprvu taktiež len nemožnosť vypnúť motor.
Kľúče už držal v ruke a motor si stále brčal.
Postupom času iné elektrické "haluze".
Spomínam si, že do servisu ho dohnal až strach o batériu, lebo mu, síce slabo, ale predsa, ostávalo svietiť brzdové svetlo tretie - v kufrových dverách.
Elektrikár mu našiel do zelena zaoxidované káble kdesi pri nádržke kvapaliny do ostrekovačov.
Káble opravil, všetko sa vrátilo do normálu.
Nevravím vyslovenie že nie, ale čo sa stalo jednému, nemusí sa druhému...
So strednej školy spolužiak, Octávia 2, 1.9TDi, BXE, 4×4.
Príznaky postupné.
Sprvu taktiež len nemožnosť vypnúť motor.
Kľúče už držal v ruke a motor si stále brčal.
Postupom času iné elektrické "haluze".
Spomínam si, že do servisu ho dohnal až strach o batériu, lebo mu, síce slabo, ale predsa, ostávalo svietiť brzdové svetlo tretie - v kufrových dverách.
Elektrikár mu našiel do zelena zaoxidované káble kdesi pri nádržke kvapaliny do ostrekovačov.
Káble opravil, všetko sa vrátilo do normálu.
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 24.08.2007 00:10 Zdieľať na Facebook
Z hodiny na hodinu bolo myslené tak, že na aute som jazdil bez problémov, odparkoval som ho a keď som sa k nemu vrátil po cca 3 hodinách tak prístrojovka bola vysvietená ako vianočný stromček a odvtedy tento problém pretrváva...PROCHY603 napísal:Jak z hodiny na hodinu auto mas rok vyroby 2005!!! A JE ROK 2017!!!!Ziginho10 napísal:Určite ? To sa dá len tak z hodiny na hodinu pokaziť ? Čo treba ? Novú spínačku ?
A TO ESTE NEPISES ANI KOLKO MAS KILOMETROV!!!
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Co chces viac poradit. Do servisu sa ti nepaci ist, bo drahe???
Vymenit diel za 40€ sa ti tiez zda byt vela eur?
Alebo myslis, ze tu ma niekto carovnu gulu???
Cez internet sa taketo zavady nedaju detekovat s jednoznacnym vysledkom, to musi byt jasne aj podpriemerne inteligentnemu cloveku.
Ak mas dake znalosti, kupis si skusacku a mozes si sam premerat spinacku, ci odpojit jej konektor a podobne.
Vymenit diel za 40€ sa ti tiez zda byt vela eur?
Alebo myslis, ze tu ma niekto carovnu gulu???
Cez internet sa taketo zavady nedaju detekovat s jednoznacnym vysledkom, to musi byt jasne aj podpriemerne inteligentnemu cloveku.
Ak mas dake znalosti, kupis si skusacku a mozes si sam premerat spinacku, ci odpojit jej konektor a podobne.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Ono je to tak buď si spravím sám alebo mám kamošov a spravíme spolu alebo to musim dať spraviť dakomu kto sa tým živý. Inej cesty nieto. Veci sa zvyknú pokaziť z večera do rána aj ak auto stojí na parkovisku . Odpojiť baterku vybrať kontaktovú časť spínačky a baterku znova zapojiť a ak závada pretrvá bude zlé dačo iné dakde zatečený konektor zhnité káble a pod. Ale veľakrát je závada a jej prejav aj zhluk viacerých závad že aj to aj ono spolu . Tak ja len aby nebolo sklamanie že nájdeš jedno odstrániš a závada pkračuje a potom sa ešte zistí aj dačo iné.
-
- Príspevky: 1264
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
Ako to ťa malo to auto nejako upozorniť, že pozor ide sa rozpadnúť spínačka?
Pred dvomi rokmi som išiel po dialnici a pri obiehaní kamiona mi zhasol motor, volnobehom som prešiel do odstavného prúdu a už viac nenaštartovalo..volal som odťahovku a v servise zistili že odišlo po 250 000 km palivové čerpadlo..
Ale ani mňa auto predtým na nič neupozornilo, štartovalo normálne, išlo normálne a dokonca aj v ten den prešlo po tej dialnici 30 km
Pred dvomi rokmi som išiel po dialnici a pri obiehaní kamiona mi zhasol motor, volnobehom som prešiel do odstavného prúdu a už viac nenaštartovalo..volal som odťahovku a v servise zistili že odišlo po 250 000 km palivové čerpadlo..
Ale ani mňa auto predtým na nič neupozornilo, štartovalo normálne, išlo normálne a dokonca aj v ten den prešlo po tej dialnici 30 km
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 22.01.2020 15:08 Zdieľať na Facebook
Nejde vypnúť motor
Mám ten istý problém tiež octavia 2 . Auto zamknuté, všetky kontrolky svietia,vrtule sa točia. Ako si vyriešil problém?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných