1 036 827
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Octavia II , 1.9 tdi PD BXE - zhasnutie motora

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
danno1771
Založený: 21 január 2018
Príspevky: 1
Nabehané: 1 hod 11 min
Predmet: Skoda Octavia II , 1.9 tdi PD BXE - zhasnutie motora PríspevokZaslal: 21.01.2018 14:21   
Dobrý deň páni, poprosl by som Vás o radu, ide o motor 1.9tdi PD Bxe v octavii 2 bez dpf, počas 2 mesiacov sa mi trikrát stala taka vec že som išiel a zrazu mi zhasol motor, prvý krát sa mi to stalo ked som šiel do kopca a išiel som preradiť a zrazu ticho motor zhasol, druhý krát to bolo keď som zaradil spiatočku tak to iste a treti krat včera keď som odbočil zaradil dvojku a naraz ticho. Problem je však v tom že naštartovať nejde potom. Ked dam kluč do prvej polohy počujem ako čerpadlo pracuje, ale ked dam do druhej polohy na štartovanie tak točí točí a nič. Je to taký zvuk akoby naprázdno točil ako ked je problem s teplým štartom. Potom ked už naštartujem tak ide v pohode. Skušal som to aj tak že ked naskočilo tak som vypol motor a skusil znova naštartovať a vtedy už chytilo na brnk akoby sa nič nestalo. Po každom raze som dal hned na diagnostiku ale žiadnu chybu neukazalo, Skusil som kuknúť vstrekovače po jazde a ze vraj hodnoty su uplne v poriadku. Takže otázka čo tomu može byť máte nejake napady? Zaujimave je že hocikedy ked mam teplý motor vypnem a naštartujem tak naštartuje hneď a nemá žiadne problémy. Ďakujem
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2044)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18448
Nabehané: 3 mes 9 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 21.01.2018 15:02   
Vraj je koľko ? Múdrejšie je napísať hodnotu.Pre problém z palivom (prísunom) tam chybový zápis nebude.Tlak paliva u PD nie je RJ kontrolovaný vôbec a pritom táto porucha je v tejto oblasti tak na 99,99% . Až pri km nad 300 tis sú reálne aj iné príčiny.
Napriek tomu je problém z palivom diagnostikovateľný.Je nutné na tandem pripojiť tlakomer do 8 bar.Po zapnutí zapalovania musí nabehnúť 0,5 baru.A treba nalogovať 0,13 0,15 0,23 počas štartu v čase,keď už sa predpokladá problematický štart.Stačí logovať štart a cca 20 sec volnobehu po štarte.
Citovať
autokomplet
Známa tvár - Feldo (61)
Založený: 16 august 2006
Príspevky: 1498
Nabehané: 4 dní 0 hod 51 min
PríspevokZaslal: 21.01.2018 19:16   
Mimo problemu si vymen preventivne aj ojnicne loziska - su problemy s klukami a ojnicami u BXE tiez ak dobre pamatam ...
_________________
AutoKomplet.sk, Toyota - positiv, Japancars positiv, Renault - negativ, medzitym nula...
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (201)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5899
Nabehané: 3 mes 7 dní 1 hod
PríspevokZaslal: 21.01.2018 23:23   
take vypinanie som riesil na octavii v novembri 77kw bxe 2007 270000km.bol to vstrek.+ to sprevadzalo sem tam aj nahodny nepravidelny volnobeh az nakoniec zdochla a uz nesla vobec natocit.nakoniec to dal majitel spravit polakovi za 400 euro ktory mu tam nahodil vstrek bohvieodkial a povodny mu nedal.nasladne ide octafka o mesiac na predaj svetla modra kombi.cize buducemu majitelovi to neprajem.skoda ze som nesfotil vinko.
Citovať
djdg
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 28 december 2012
Príspevky: 97
Nabehané: 12 hod 41 min
Bydlisko: Žilina
PríspevokZaslal: 22.01.2018 19:39   
Minulý rok som mal ja neplanové výdavky s autom konkrétne Octavia 2. 1.9tdi 77kw BXE, počas parkovania auto zhaslo a koniec nešlo natočiť.... nasledovala výmena palivového čerpadla auto zase malo problém diagnostika bola cistá, keď konečne vyhodila chybu bol to problém na vstreku tak hneď vstreky vonku na kontrolu a hľa jeden mal problém tak následne na repas, vstreky sa nahodili naspäť vymenil som preventívne aj filter a auto išlo na výlet kde nám zase počas jazdy zhaslo, nasledovala kontrola tandemovej pumpy ktorá dopadla s výsledkom že funguje ako má, po hlave v smútku a o 500€ ľahší ale s pretrvávajúcim problémom mi kamarát automechanik s ktorým chodím na kávu navrhol nech s autom k nemu dobehnem pozrie sa mi nato...... napojil diagnostiku od sledoval si hodnoty a problém bol následovný: pri výmene palivového čerpadla sa mechanik ponáhľal a vymenil hadičky čiže čerpadlo tlačilo naftu cez prepad ..... oprava za 10 minút a v cene flašky vína... ale čo som tým chcel povedať mal som podobný problém a mne sa zdalo že čerpadlo po otočení klučika nabehlo ale bolo chybné a treba si nájsť dobrého mechanika :)
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum