1 013 585
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Octavia II 1.9 TDI 77KW - vymenené žhaviče , zlý štart

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
longersvk
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 23 október 2017
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 44 min
Predmet: Skoda Octavia II 1.9 TDI 77KW - vymenené žhaviče , zlý štart PríspevokZaslal: 23.10.2017 09:27   
Zdravím páni a dámy,
mám problém posledné tri týždne, auto strašne ťažko a dlho štartuje sem tam po štarte krátko trhá-skáče. Ale akonáhle potom vypnem motor a idem naštartovať znova už to ide v normále. Čítal som, že by to mohol byt aj zly vstrek alebo softvérová vec fakt neviem už. Mám tu aj video čo som dal na youtube. Žhaviče som už vymenil v diagnostike viac neukazovalo vraj.

https://www.youtube.com/watch?v=T9khjaSPlGU

typ motoru BKC, prevodovka DSG

Octavia II 1.9 tdi 77kw rv 2006
Citovať
patko1
Vážený člen - Gallardo (199)
Založený: 03 december 2007
Príspevky: 5205
Nabehané: 16 dní 1 hod 10 min
PríspevokZaslal: 23.10.2017 17:38   
zhavice vymenene len ci aj zhavia. So softom ti vie kamos pomoct ak nemas daleko do Detvy
Citovať
cviro123
Legenda - Ford T (606)
Založený: 03 december 2009
Príspevky: 9402
Nabehané: 4 mes 1 dní 3 hod
Bydlisko: Košice
PríspevokZaslal: 23.10.2017 17:52   
Softveru sa stalo co, vypadlo z neho riadenie zhavenia? :) Skusali sa cez diagnostiku relatka okolo zhavenia?
_________________
"Když je hlava hloupá, pracovitostí se nedá mnoho vynutit."
Citovať
patko1
Vážený člen - Gallardo (199)
Založený: 03 december 2007
Príspevky: 5205
Nabehané: 16 dní 1 hod 10 min
PríspevokZaslal: 23.10.2017 17:56   
softvaru sa nestalo nic. Len obcas sa jeho upravou da startu pomoct. Samozrejme ze najprv treba kuk ci tie zhavice po vymene ozaj aj zhavia lebo medzi zapnutim klucika a nazhavenim je este par suciastok okrem zhavicov
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1826)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17059
Nabehané: 2 mes 27 dní 19 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 23.10.2017 18:00   
Keď je motor v slušnom stave nepotrebuje nič v softe.Motor z väčším nábehom sa robí úprava teplého štartu,studený je aj pri 800 tis na brnk
Citovať
longersvk
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 23 október 2017
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 44 min
PríspevokZaslal: 24.10.2017 10:22   
No to ma napadlo tá uprava teplého štartu, len dnes ma napadlo ešte zmerať baterku pri štarte a ráno sa hýbala hodnota na 8,5V poobede okolo 9,4V a neviem či by to mohol byť práve ten problém alebo je to len zhoda náhod, že aj baterka odišla rozhodne ju dobijem alebo keď nepomôže vymením.
Citovať
VLADY
Vážený člen - Gallardo (212)
Založený: 11 september 2007
Príspevky: 4950
Nabehané: 29 dní 6 hod 26 min
Bydlisko: najväčšia dedina....BA
PríspevokZaslal: 24.10.2017 10:56   
8,5 dosť málo ak sa meralo priamo na póloch na baterke pretože na štartéri to bude ešte o chlp menej kvôli úbytku na kábloch a spínacích kontaktoch.
_________________
Renault a Suzuki - stelesnenie mojich túžob....
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (545)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18349
Nabehané: 2 mes 0 dní 11 hod
PríspevokZaslal: 24.10.2017 11:00   
Zmeraj dobíjanie!!!!

Baterka má mať 12,5V, všetko menej je zle!
_________________
Moderátor na dôchodku.
Citovať
longersvk
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 23 október 2017
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 44 min
PríspevokZaslal: 24.10.2017 11:22   
Zmerám uvidím aj keď mi niečo hovorí, že baterka to aj tak nebude ale uvidím.
Citovať
pidizvi
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (120)
Založený: 20 september 2011
Príspevky: 2469
Nabehané: 21 dní 9 hod 22 min
Bydlisko: Luzna
PríspevokZaslal: 24.10.2017 11:33   
baterka pravdepodobne vadna, ledva to otaca ten motor. Pri najblizsich mrazoch by uz zrejme neotocila.
Skus z druheho auta natiahnut startovacie kable, ci to pomoze, zrejme ano.
Citovať
bajo777
VIP člen - Veyron (445)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 8919
Nabehané: 3 mes 3 dní 23 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 24.10.2017 12:04   
longersvk napísal:
Zmerám uvidím aj keď mi niečo hovorí, že baterka to aj tak nebude ale uvidím.


, rovno zahod ten multimeter, je ti uplne nanic...resp jak simpazovi notbuk cca
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1826)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17059
Nabehané: 2 mes 27 dní 19 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 24.10.2017 12:08   
Pod určité napätie začínajú RJ končiť svoju prácu,a tam kde býva velký odber je nízke napätie velmi nebezpečná záležitosť pretože paradoxne vie zabiť elektronickú vec vysokým prúdom.Nech to nejaký elektrikár vysvetlí ako k tomu dochádza
Ale aj keby batéria bola iba zoslabená,čo niekedy vyzerá kým nevidíte čísla že točí akože ok,tak ok to nie je,a pre tento dôvod RJ ani nespustí elektronické riadenie vstrekov.Asi prekvapí kadekoho,ale PD púšta do vstrekovača 80V a 20A na otvorenie,potom prepína na udržovacie čo je už nižšie.Ani to že diagnostika ukáže počas štartu dávku v mg neznamená nič,je to vypočítané množstvo ktoré by tam išlo,ak by bol povolený štart,reálne sa vstrekovač neotvára
Citovať
longersvk
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 23 október 2017
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 44 min
PríspevokZaslal: 24.10.2017 12:25   
bajo777 napísal:
longersvk napísal:
Zmerám uvidím aj keď mi niečo hovorí, že baterka to aj tak nebude ale uvidím.


, rovno zahod ten multimeter, je ti uplne nanic...resp jak simpazovi notbuk cca


dôvod? ty si padol najmúdrejší z neba? len sa pýtam normálne veci, ktoré sú reálne a ty si tu hustý namiesto toho aby si povedal normálnu vec.
Citovať
longersvk
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 23 október 2017
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 44 min
PríspevokZaslal: 24.10.2017 12:27   
mhlavaty napísal:
Pod určité napätie začínajú RJ končiť svoju prácu,a tam kde býva velký odber je nízke napätie velmi nebezpečná záležitosť pretože paradoxne vie zabiť elektronickú vec vysokým prúdom.Nech to nejaký elektrikár vysvetlí ako k tomu dochádza
Ale aj keby batéria bola iba zoslabená,čo niekedy vyzerá kým nevidíte čísla že točí akože ok,tak ok to nie je,a pre tento dôvod RJ ani nespustí elektronické riadenie vstrekov.Asi prekvapí kadekoho,ale PD púšta do vstrekovača 80V a 20A na otvorenie,potom prepína na udržovacie čo je už nižšie.Ani to že diagnostika ukáže počas štartu dávku v mg neznamená nič,je to vypočítané množstvo ktoré by tam išlo,ak by bol povolený štart,reálne sa vstrekovač neotvára


Dlho som musel premýšlať ale chápem ťa a chcel by som nájsť nejakého schopného servisaka čo by to takto celé prekotroloval, že to bude elektrika/baterka alebo nejaký snímač proste schopný elektrikár ale namiesto toho počúvam, že su vadné vstreky alebo treba upraviť teplý štart / zvýšit dávku a to tiež som čítal, že nie vždy je najlepšie riešenie pre RJ a mapy.
Citovať
longersvk
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 23 október 2017
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 44 min
PríspevokZaslal: 24.10.2017 12:32   
Keď bude baterka OKA a bude to robiť stále budem múdrejší takto sú to len dohady.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum