1 012 277
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Octavia II, 1.9 TDI 77kw - nestartuje

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
patqohe
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 14 marec 2009
Príspevky: 53
Nabehané: 4 dní 5 hod 40 min
Predmet: Skoda Octavia II, 1.9 TDI 77kw - nestartuje PríspevokZaslal: 16.02.2017 18:57   
zdravim chalani, kamosovi dnes nastal problem s jeho autom... vraj bol len na nakup v kauflande a z tamad isiel domov cca 3 km .. cestou tam vsetko v poriadku ako sa vracial naspat tak po nastartovani auto bolo hned leniva a skoro nereagovalo na plynovy pedal tak ho hned odstavil na najblizsom parkovisku a tam auto aj samo zdochlo.. po nastartovani auto sice naskoci ale len na nejaku sekundu a hned akoby sa zadusilo .. nestopne hned akoby clovek vypol klucik ale tak pomaly sa dusi a zdochne.. tak sme to skusili napojit na VAG a vyhodilo chybu
001026 - Exhaust Gas Recirculation (EGR): Excessive Flow ...
001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

pozerali sme ci egr klapka neni nejak privreta alebo podobne ci prave ona nedusi ten motor ale je uplne otvorena .. vedel by niekto poradit na co sa zamerat? popripade ktory z tychto dovch by to mohlo robit? inac ta prva chyba bola zaznamenana uz skor a auto fungovalo ale ta druha chyba bola podla VAG zaznamenana prave v tej chvili ked to auto stoplo ... da sa ten snimac G450 nejak otestovat vo VAGu ? vopred dakujem za kazdu radu .. jedna sa o skodu octaviu II 2007 1.9 TDI 77kw BLS
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1822)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17026
Nabehané: 2 mes 27 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 16.02.2017 20:08   
Sú dve možnosti,porúčal sa senzor tlaku,alebo druhá možnosť je že senzor reaguje na úplne upchatý filter častíc.
Treba zdiagnostikovať ktoré je pravda,pri samotnom zapalovaní kým nebeží motor musí senzor tlaku vykazovať tlak aký práve je, tj nie je žiadny !
Ak by to bol senzor,ten po výmene treba prispôsobiť cez Coding II a následne urobiť regeneráciu filtra
Citovať
patqohe
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 14 marec 2009
Príspevky: 53
Nabehané: 4 dní 5 hod 40 min
PríspevokZaslal: 16.02.2017 21:23   
Dakujem za odpoved, viete mi povedat v ktorej skupine najdem ten snimac aby som vedel skontrolovat? Popripade spravim screen a poslem to sem .. ano docital som sa ze treba spravit coding II po vymene snimaca ..
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1822)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17026
Nabehané: 2 mes 27 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 16.02.2017 21:41   
Malo by byť na 067
1 Teplota pred turbom
2 Teplota vo filtry
3 Tlak rozdielový tento hladáš
4 Offset rozdielu tlaku po vypnutí (môže chýbať)

Na 070 (3 hodnota) je počet neúspešných regenerácií,oplatí sa kontrolovať aj 068 (1 hodnota) percento zaplnenia a (2 hodnota) váha popolčeka
tam je toho plný zadok celkove aj desať kanálov po štyri hodnoty,všetky statusy atd len o DPF
Citovať
patqohe
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 14 marec 2009
Príspevky: 53
Nabehané: 4 dní 5 hod 40 min
PríspevokZaslal: 17.02.2017 18:48   
no takže dostali sme sa k tomu až teraz večer spravil som screen tych hodnot ktore ste mi pisali aby som pozeral ..



tu je aj link keby bolo zle vidno

http://www.upnito.sk/0/wunb5sc.....x54jpf.jpg
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1822)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17026
Nabehané: 2 mes 27 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.02.2017 20:11   
Z takéhoto statického pohladu sa dá povedať jediné,sú tam nelogické veci,teploty,rozdielový tlak ale aj velké zaplnenie,naproti tomu napr žiadna zaznamenaná neúspešná regenerácia.Všetko čo nesedí treba skúmať kde je pes zakopaný,z tohoto takto nejde nič určiť.
Regenerácie sa týka ešte kopec ďalších hodnôt časových tepelných a emisných (lambda) to všetko treba preskúmať a konfrontovať,ak je potreba si potvrdiť iným meraním.
Citovať
patqohe
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 14 marec 2009
Príspevky: 53
Nabehané: 4 dní 5 hod 40 min
PríspevokZaslal: 19.02.2017 09:38   
takze auto sa dalo do znameho do servisu a povedal, ze je to DPF filter ktory je uplne zaplneny ... vraj ked ho odpojil tak auto bez problemov nastartovalo.. je to mozne? preco potom diagnostika pise 15% zaplnenie alebo tomu netreba nejak verit? auto ma urcite cez 300 000 .. a inac co presne znamena ta vaha popolceka?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1822)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17026
Nabehané: 2 mes 27 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 19.02.2017 09:51   
Váha popolčeka je to,po spálení sadzí ostane,proste popol ktorým sa to postupne pomaličky a neuprosne zaplňuje až dosiahne hranicu kedy už prestane filter pracovať preto,že nemá volné kanáliky lebo sú už plné popolčeka.
Percento popolčeka často spôsobí chytrák ktorý nevie čo robí a tak napr po percento vynuluje,ale sú aj kadejaké iné "scenáre" ako stočenie odometra
Jedna z prirodzených príčin pre blbú hodnotu percenta zaplnenia je ak nejaký koumák filter "upraví" alebo vyvapkuje a vložka následne praskne čo úplne poruší tlakové pomery.Otvorenie DPF asi dá všetky potrebné odpovede a vec dostane logiku
Videl som dosť videí na YouTube a malo by sa to snáď aj zakázať.To čo vidieť že vytečie ako čierny sajrajt,je to,čo by sa spálilo bez väčšieho problému.To čo by filter opustiť malo je krémovej farby
Citovať
cviro123
Legenda - Ford T (606)
Založený: 03 december 2009
Príspevky: 9394
Nabehané: 4 mes 0 dní 13 hod
Bydlisko: Košice
PríspevokZaslal: 19.02.2017 10:24   
Otazka je na zamyslenie ci sa niekto nehral so softverom RJ a ci nebolo nieco riesene upravou pre DPF a DPF tam ostal len ho zanieslo na komplet.

Ma to auto od nova alebo kupovane jazdene? Lebo hodnoty okolo zaplnenia filtra by mala jednotka vidiet na realny okamzity stav aky je a uz vlastne dopredu upozornovat na problem kym filter este sa da riesit vlastnou regeneraciou ked sa zacina plnit a regeneracie nie su uspesne. Nema ho pustit do uplneho zanesenia s tym, ze o tom nevie a neupozornuje nato. Priklad problem stav zanesenia 28 percent uspesna regeneracia okamzity stav 11 percent a zmenene vsetky hodnoty, ktore su v realnom case ohladom diferencnych tlakov atd.
Citovať
patqohe
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 14 marec 2009
Príspevky: 53
Nabehané: 4 dní 5 hod 40 min
PríspevokZaslal: 19.02.2017 13:37   
tak od nova to auto nema, tazko povedat kolko to ma km lebo ked to kupil tak to malo asi nejakych 180 000 a bolo to samozrjeme dovezene, co vieme co to u nas znamena na svk ... auto ma teraz nejaky 230 000 asi pred pol rokom menena spojka kde sa zistilo ze tam uz bola raz menena ... takze ani srnky netusia aky je skutocny stav km.. tak isto asi 4 mesiace bolo menene turbo za repas vtedy po vymene mu auto hadzalo dost casto za zimna nudzovy rezim teda vypinalo mu turbo a za ten cas sa mu asi 5 krat rozsvietila kontrolka DPF filtra stale sa to islo hned vypalit mimo mesta a kontrolka zhasla .. potom to turbo dal nastavit druhemu mechanikovi a hned mu aj povedal ze ma zlu vahu vzduchu .. lebo zhodou okolnosti mal take iste auto a dal mu svoju vahu a auto islo o poznanie inac .. tak objednal novu original vahu .. lenze uz ju nestihol ani vymenit lebo stalo sa mu to den pred tym ako mu ta vaha prisla ... skusala sa vymenit potom aj ta nova vaha ci nahodou ale samozrejme ziadna zmena ... tak sa auto odtiahlo tomu mechanikovi ktory mu nastavil to turbo aj diagnostikoval vahu vzduchu a povedal ze je to DPF, ze je uplne zatrepane a po odpojeni auto nastartuje riadne.. to auto jazdi 90% mesto
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum