814 872
inzerátov
Pridať inzerát

Škoda Octavia II RS TDi 2008 + názory majitelov

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
<123456789>
Autor Správa
cicmanec
Legenda - Ford T (1018)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 25835
Nabehané: 3 mes 17 dní 10 hod
Predmet: _ PríspevokZaslal: 31.07.2011 20:43   
Lebo Euro5?

A 1,6 TDI bude určite alternatíva pre niekoho kto sa pozerá po 170 koňovej eReSe...
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
biker610i
Známa tvár - Feldo (72)
maskot fóra
Založený: 29 máj 2009
Príspevky: 3358
Nabehané: 22 dní 19 hod 53 min
Bydlisko: plechovy hotel
PríspevokZaslal: 31.07.2011 20:55   
Stano a nerozmyslal si teda aj nad motorom 1.9 TDi? je sice o cosi slabsi ako 2.0 TDi ale omnoho spolahlivejsi
_________________
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.0 i.e.
mercedes actros
Citovať
***zmazaný člen***
moderátor fóra
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 19101
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 31.07.2011 21:00   
RS a TDi.

Čo vymyslia na budúce??? Sardinky v pudingu?
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (468)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16201
Nabehané: 25 dní 7 hod 19 min
PríspevokZaslal: 31.07.2011 21:07   
inštantnú vodu. Proste vodu v prášku - zaleješ vodou a máš vodu.


... sportove auto s pohananou prednou napravou. No iste.



biki : pokrok. Vola sa to pokrok. Vies co to slovo znamena ?
Citovať
biker610i
Známa tvár - Feldo (72)
maskot fóra
Založený: 29 máj 2009
Príspevky: 3358
Nabehané: 22 dní 19 hod 53 min
Bydlisko: plechovy hotel
PríspevokZaslal: 31.07.2011 22:41   
hej viem, pokrok ktory stoji za velke h.....
_________________
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.0 i.e.
mercedes actros
Citovať
jajo16
Založený: 01 apríl 2011
Príspevky: 2
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 01.08.2011 20:36   
Takže,prispejem aj ja niečim.
Stále som sníval o Rs. Moja prvá octavia bola 1.8 20v ,celkom slušne vozenie,no bez turba viete o com.Náklady len potrobne pre jazdu.Dal som si tam plyn a jazdil som cca 200000 km.
A potom prislo rozhodnutie Rs2 ,samozrejme modry sedan benzin.Aj som si ju rezervoval v Nemecku. A potom prisla osudova chyba,kupil som 2,0tdi PD. Po vymene vstrekov,co bolo po kamaradskej cene cca 1500 eur uz len trpnem co bude dalej. Bojim sa natankovat obycajnu naftu,takze radsej evo cca 20 centov viac na liter. A ked mi niekto este raz povie ako su naftaky usporne tak ho vysmejem... Toto bol moj posledny diesel a netika sa to len 2,0tdi pd napr. AUDI 3,0 tdi ma tiez FAP a kazdy kto ma tento zazracni filter pevnych castic vie co je to za kuleha. Takze vysoky vykon a male emisie to u diesloch nejde do kopy. A este k vykonu,mam v Rs nacipovanich 200ps a 420Nm krutak ,cize ked sa prizabudnem pri pohynani tak sa zacne chviet az cela palubovka.proste to predna naprava nestiha...
Citovať
Roberbo
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 19 december 2007
Príspevky: 423
Nabehané: 5 dní 18 hod 38 min
PríspevokZaslal: 02.08.2011 20:19   
Je to tak, ako to je.. u RS s motorom BMN maju uz tkz. pokus o modulovany vstrek cez to piezoelektricke ovladanie vstrekovacov a tie tlaky su tam fakt vysoke ...az cez 210Mpa... a na zastaraly PD system je to uz moc..Ono je to vsetko parada, pokial to funguje, len prax ukazuje, ze ohladne tejto technologie je to vsetko v tejto kombinacii uz na hrane svojich moznosti a preto sa to aj kazi.. Kludne to zacne aj na tych dosedacich na plochach na hlave podfukovat atd...a potom je to uz problem nad problem a auto chodi od jedneho servisu k druhemu..a nikto nevie, co s tym autom vlastne je..a zacina kolotoc pre vymienacov dielov., nez sa na to pride, hlava je uz vymlatena, len medzitym je uz okolo motora vsetko vymene a peniaze su v prdeli..
Na DPF som v predchadzajucom prispevku aj zabudol, tiez kapitola sama o sebe, ten prvy rocnik tam ma problem aj s original softom...

Ohladne predchadzajuceho prispevku -motor BKD, len upresnim (kedze som ho uz spomenul), tento motor nema piezo-ovladanie a nema ani DPF, ma rovnaku hlavu, bez vacky a maju spolocne to, ze nemaju tu problemovu 6hrannu hriadelku mazania a vyvazovacie hriadele..
Citovať
bbbr
Povedomá tvár - Favorito (45)
Založený: 06 marec 2008
Príspevky: 3603
Nabehané: 14 dní 5 hod 14 min
PríspevokZaslal: 03.08.2011 07:32   
jajo16 napísal:
Bojim sa natankovat obycajnu naftu,takze radsej evo cca 20 centov viac na liter.

Ak si myslíš, že práve toto tvoj motor vytrhne z biedy, tak to rob aj naďalej.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1018)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 25835
Nabehané: 3 mes 17 dní 10 hod
Predmet: _ PríspevokZaslal: 03.08.2011 07:36   
Viera dokáže robiť zázraky...
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
jajo16
Založený: 01 apríl 2011
Príspevky: 2
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 03.08.2011 20:22   
bbbr napísal:
jajo16 napísal:
Bojim sa natankovat obycajnu naftu,takze radsej evo cca 20 centov viac na liter.

Ak si myslíš, že práve toto tvoj motor vytrhne z biedy, tak to rob aj naďalej.

Nemyslim ze lepsia nafta pomoze motoru ,ale vstrekom urcite.
Cim menej siri tym lepsie, aspon myslim.
Citovať
teebeetibko
Založený: 30 marec 2012
Príspevky: 1
Nabehané: 30 min
Predmet: Aky motor PríspevokZaslal: 30.03.2012 13:59   
Chalani tak aky motor teda do tejto skodesky?bosch ci Cr?
Citovať
bbbr
Povedomá tvár - Favorito (45)
Založený: 06 marec 2008
Príspevky: 3603
Nabehané: 14 dní 5 hod 14 min
PríspevokZaslal: 30.03.2012 14:09   
Prečítal si si celú tému? Ešte stále chceš 2.0 TDI?
Citovať
juraj351
Založený: 23 november 2008
Príspevky: 84
Nabehané: 1 hod 14 min
PríspevokZaslal: 13.04.2012 07:56   
je to sice star tema a citam ju trosku neskoro ale neda mi nereagovat ako tu vsetci odcudzujete diesel a ze 2,0TDI su sroty ano boli to story rv.2005 typ BKD praskali hlavy asi jedina zavada co bola neak zvlast riesena RS TDI ano bral by som osobne typ motoru BMN choroba je ze odchadzaju vstreky co uz siemens to nezvladol menia sa za BOSCH pokial ma auto vedenu servisku v autorizaku bola to uznana vyrobna vada tusim ze maju zaruku na 300tis. km ale to by so trepal neviem na 100% cize ja osobne by som bral TDI spotreba super a tie malickosti okolo toho ako spojka atd. jasne odchadza to ako na kazdom aute niekde skor niekde neskor ked chce niekto auto bez investicie nech su kupi bicykel :) dalsia vec plyn v RS-ke??? ani zadarmo naco kupovat potom RS nie ?? ked benzin a chcem sa vyblaznit tak ano prve modely typ motora BWA poctivy 2liter s vykonom 200PS je pekna palba ale spotreba noo pomlcim 98 ide velmi rychlo z nadrze s takym autom sa neda jazdit pomaly :P viem o com hovorim mesto som pod 9l nedostal ani ked som jazdil s tempomatom na 50-ke. ked benzin tak novy model motor CCZA s EGR-kom a vsetkymi tymi uspornymi srackami ktore brzdia vykon a jazdi na 95-ku :D smiesne co skoda penazi za RS-ku ale zas benzin ma tocak 280Nm a diesel 350Nm co bude asi silnejsie ?? :) no tolko moj nazor ale ako hovorim je to neskoro a dotycny pan uz isto brazdi SK cesty na neakej tej terezke :D
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1018)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 25835
Nabehané: 3 mes 17 dní 10 hod
Predmet: _ PríspevokZaslal: 13.04.2012 09:17   
juraj351 napísal:
dalsia vec plyn v RS-ke??? ani zadarmo naco kupovat potom RS nie ??

ked benzin a chcem sa vyblaznit tak ano prve modely typ motora BWA poctivy 2liter s vykonom 200PS je pekna palba ale spotreba noo pomlcim 98 ide velmi rychlo z nadrze s takym autom sa neda jazdit pomaly

Tak veru, len si ty pekne zostaň pri benzíne a 1,60 za liter... :angry:
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (468)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16201
Nabehané: 25 dní 7 hod 19 min
PríspevokZaslal: 13.04.2012 10:24   
>> rv.2005 typ BKD praskali hlavy asi jedina zavada

Juri, to si toho malo videl na 2.0tdi.





>> benzin ma tocak 280Nm a diesel 350Nm co bude asi silnejsie ??

no, co bude ? Benzin 280Nm na 6000rpm alebo diesel 400Nm na 2100rpm ? Co bude silnejsie a co bude mat vacsiu akceleraciu samozrejme s podmienkou rovnakeho odprevodovania, rovnakeho diferencialu (koncovy prevod v prevodovke), rovnakych kolies, hmotnosti auta, rozlozenia hmotnosti, odporu vzduchu atd ? Cize uplne identicke auto akurat benzin versus diesel s uvedenymi parametrami... samozrejme znaly sofer za volantom.

co bude silnejsie a co bude mat vacsie zrychlenie ?
Citovať
Odpovedať Nová téma
<123456789>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum