805 620
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Octavia II RS

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
Loslamos
Založený: 16 január 2020
Príspevky: 5
Nabehané: 3 hod 34 min
Predmet: Skoda Octavia II RS PríspevokZaslal: 16.01.2020 18:40   
Dobrý deň ,
mám 3 problémy jedná sa o auto Octavia 2 RS 125 kw kód motora BMN , prvy je že auto po vypaľovani DPF ma celý čierny výfuk počas jazdy pokial nevypaluje DPF a očistím výfuk je krásny chrómový no po vypaľovani je ako uhlie a auto smrdí ako stará Avia ... Ďalší problém je že po prudkej akcelerácii za autom vyjde čierny dym ... EGR je čističke bolo cistene ...
No a posledný problém je nájsť dobrého mechanika v okoli Partizánskeho nakoľko som sa tam prisťahoval pred nedávnom ... A zatiaľ nemám dobré skúsenosti jeden sa bál ísť do výmeny hadice od turba k intercoleru ďalší mi vymenil predné tlmiče s uložením (Monr*e ) za 800€ a ešte k tomu vydržali neskutočných 3000km a nechcel mi uznať ani reklamáciu ... Ďakujem za rady ...
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2460)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20924
Nabehané: 4 mes 2 dní 9 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 16.01.2020 18:53   
Po vyčistení koncovky a opätovnom zanesení je na svete jedna istá informácia,filter je vadný,má prasklinu,proste je poškodený.Nepoškodený môže robiť sto problémov zo zaplnením a pod,ale nikdy nespôsobí špinavú zasadzenú koncovku. V tom je aj odpoveď na dym.
Aj charakter sparávania diferenčného tlaku vie hypotézu o poškodení potvrdiť,pretože správny filter má aj charakteristické tlaky.
Citovať
jaster-83
Známa tvár - Feldo (59)
Založený: 16 september 2010
Príspevky: 872
Nabehané: 14 dní 9 hod 9 min
PríspevokZaslal: 17.01.2020 06:49   
treba najst dovod preco to dymi a to odstranit ako prve, ak len zalozis druhy filter tak ho znicis, smrt filtrov nebyva pricina ale dosledok nespravnej funcie samotneho motora
_________________
1U5 AVU
6U1 AMH
6Y5 ASY
N15 GA14DE
3B6 AVF
Citovať
george2.5
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 13 jún 2010
Príspevky: 129
Nabehané: 13 hod 56 min
PríspevokZaslal: 17.01.2020 12:07   
Čierny-sivý dym, môže byť málo vzduch viac paliva. Najprv by som skontroloval sanie, čo môžte aj Vy spraviť. Vzduchový filter, hadice, intercooler, separátor, klapka v saní (ak to má Octavia), či niekde tam nebude problém. Mal som prípad sivo po-pofukoval na voľnobehu, pri "podlahe" stále hodil väčší kúdol sivého-čierného. Vyčistilo sa sanie + nový filter a všetko bolo v poriadku. Nehovorím, že to je aj Váš prípad, avšak najprv by som skúsil tie najjednoduchšie veci - kontrola sania, čistoty.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2460)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20924
Nabehané: 4 mes 2 dní 9 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.01.2020 12:32   
To sú potrebné prvé úkony,nepochybne.Ale ostáva v paltnosti že ak sa koncovka zanosí sadzami,znamená to netesný filter.Z princípu svojej konštrukcie filter nemôže prepustiť cez seba žiadnu čiastočku sadze,to proste tak je a treba o tom aj tak uvažovať,je to proste filter.Len preto pri dobre fungujúcich motoroch je koncovka aj pri niekoľko stotisíc km stále čistučká.
Citovať
george2.5
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 13 jún 2010
Príspevky: 129
Nabehané: 13 hod 56 min
PríspevokZaslal: 17.01.2020 12:51   
Pán Hlavatý, áno, určite je to kvôli filtru, Vy ste v tom odborník bez debaty. Ja som len laik, čo to prečítam o princípoch fungovania, či už mechanickej alebo elektronickej časti automobilu, logicky uvažujem a dávam veci do súvisu. Ja som len chcel poukázať na možnú príčinu, ktorého dôsledkom je problém s tým filtrom. Nie že nič netušiaci pán pochodí tak, že si nechá vymeniť filter a vysmiaty ako lečo na tom bude behať 1 rok a po roku tie isté problémy a zase nový filter.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2460)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20924
Nabehané: 4 mes 2 dní 9 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.01.2020 12:56   
Plne s tým súhlasím.Ani výmena filtra nemusí spôsobiť že už od dnes ok. každopádne je filter rukojemníkom fungovania samotného motora.Ja s tým vaším poukazom na problematiku plne súhlasím
Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (94)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1901
Nabehané: 10 dní 11 hod 27 min
Predmet: Re: Skoda Octavia II RS PríspevokZaslal: 17.01.2020 13:26   
Loslamos napísal:
Dobrý deň ,
mám 3 problémy jedná sa o auto Octavia 2 RS 125 kw kód motora BMN , prvy je že auto po vypaľovani DPF ma celý čierny výfuk počas jazdy pokial nevypaluje DPF a očistím výfuk je krásny chrómový no po vypaľovani je ako uhlie a auto smrdí ako stará Avia ... Ďalší problém je že po prudkej akcelerácii za autom vyjde čierny dym ... EGR je čističke bolo cistene ...
No a posledný problém je nájsť dobrého mechanika v okoli Partizánskeho nakoľko som sa tam prisťahoval pred nedávnom ... A zatiaľ nemám dobré skúsenosti jeden sa bál ísť do výmeny hadice od turba k intercoleru ďalší mi vymenil predné tlmiče s uložením (Monr*e ) za 800€ a ešte k tomu vydržali neskutočných 3000km a nechcel mi uznať ani reklamáciu ... Ďakujem za rady ...
k tomu prvem presne taketo veci sa diali na aute sice inej znacky ale to iste pricina prevrtany dpf filter softver povodny takze auto sa dookola snazilo regenerovat a vtedy vzdy smrad ako z avie a vyfuk cely zasraty okrem toho celkova spotreba o 1.5 litra vacsia ako normal -takze uvaha o predieravenom dpf alebo poskodenom je na mieste , k tym tlmicom kus monroe na Rs stoji 62 eur plus zlava pre servis -ale to je vyhoda servisu takze neberien do uvahy a ochrana manzeta 5 eur co cini zaokruhlene 70 eur kus krat 2 je 140 eur takze servis si v podstate vypytal 660 eur za pracu , odhad caa ked prezeniem max. 4 hod. tak hodina viac ako 160 eur na hodinu je viac ako chrapunske tam sa pohybuje mercedes triedy s
Citovať
Loslamos
Založený: 16 január 2020
Príspevky: 5
Nabehané: 3 hod 34 min
PríspevokZaslal: 17.01.2020 14:42   
Okej skúsim dať zmerať tlaky DPF ďakujem za radu ... Našiel prasklinu po celej dĺžke na airboxe zo strany autobatérie snáď to môže robiť aj toto... A k tej cene práveže práca bola ocenená na 100€ ;) tj 5 mh... To ostatné bolo pribite na materiale ... No ale mám skúsenosť a už sa tam neukazem ... Ako auto som potreboval súrne opraviť ... Ale najviac ma mrzelo to že mesiac po montáži a prejdení 3000km mi neuznal reklamáciu..
To auto má už celkovo štve od kúpy čo je snáď pol roka do zadu som do neho vrazil asi 8000€ a stále som si myslel že už bude všetko v poriadku ale stále niečo nové
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2460)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20924
Nabehané: 4 mes 2 dní 9 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.01.2020 16:17   
airbox s tým nemá doslova nič,pretože prasklina je ešte pred bodom kde je váha vzduchu,teda nezasiahne do merania.Naopak tesný a upchatý filter vzduchu ten by dopad mal.
Ako cenu radšej neuvádzaj,pretože za 8 tisíc také auto pozlátim 18 karátovým zlatom.
Zase to vidím na paralelu = žena nerozozná debilného huja ani z 30 cm,ale chlap tiež nevidí že ten monterkový king pred ním je úplný blb
Citovať
Loslamos
Založený: 16 január 2020
Príspevky: 5
Nabehané: 3 hod 34 min
PríspevokZaslal: 17.01.2020 17:51   
Do áut sa vôbec nevyznám ... Chodím na turnusy z Belgicka tie 2 týždne čo som doma väčšinou auto stojí v garáži u nejakého mechanika a ty stále niečo menia... Ja nemám dobré skúsenosti jeden mi menil brzdy zaúčtoval novú kapalinu všetko odvzdusnenie a ten druhý zistil že bol nejaký srub úplne zhnity a musela sa kupovať opravna sada a kapalina tiež samozrejme nebola vymenená ... A ešte k tomu že bol brzdový strmeň úplne povolený čo bol aj dôvod v Belgicku navštíviť servis lebo po ceste som počul pri prejazde nerovnosti akési cinkotanie akoby kľučkami ... Takže ja nemám vôbec dobré skúsenosti v poslednom čase preto aj môj tretí problém bol či niekto pozná seriózneho mechanika ...
Citovať
wilz
VIP člen - Veyron (299)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 3226
Nabehané: 17 dní 21 hod 31 min
PríspevokZaslal: 17.01.2020 19:06   
Trocha od témy uvediem, ale podobne ako si mechanici hovoria že idú k nám peniaze, keď stojí pred bránou servisu nové MB-S alebo A8,
tak rovnako keď ty pristavíš auto do servisu a povieš im že ideš na 2 týždne do Belgicka, tak majú k tebe podobný vzťah.
Jedine že by si natrafil na morálne pevného poctivca, ale žiaľ takých je čím ďalej tým menej.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2460)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20924
Nabehané: 4 mes 2 dní 9 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.01.2020 20:06   
To snáď nie.To by pán čo mi bez problémov zahlási že ide na tri mesiace do Švédska musel dopadnúť dosť zle.Dokonca to funguje v prospech zákazníka,pretože času je velmi velmi dosť,a tak sa pracuje v "pohodových časoch" ,vyplňuje sa čas kedy iná oprava stojí na dieloch a pod.To iba znižuje cenu práce,kedže to práve servisu max vyhovuje robiť to vtedy keď sa hodí
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (1005)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 8728
Nabehané: 4 mes 21 dní 23 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 17.01.2020 20:12   
Milanko nezabúdaj , že nie si prototyp bežného mechanika. Na slovensku si jeden z zopár jednorožcov.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2460)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20924
Nabehané: 4 mes 2 dní 9 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.01.2020 21:27   
Popravde si občas pripadám ako jednorožec z inej planéty,ale to bude polstoročím v remesle,proste taká generácia.Nie celkom sa hodíme do týchto časov
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum