704 719
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Octavia II BXE - nove turbo vypina

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
slaff
Založený: 01 jún 2015
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 23 min
Predmet: Skoda Octavia II BXE - nove turbo vypina PríspevokZaslal: 24.02.2018 19:31   
Zdravim,
mam problem s vypinanim turba pri cca 3000 -3200 otackach. Turbo je nove, tovarensky repasovane. Je tam novy EGR ventil. Vaha vzduchu je OK.
Skusali sme vymenit blok elektromag. ventilu, ale turbo stale vypina pri spomenutych otackach.

Mechanik, ktory mi ho menil, bol na diagnostike. VRaj turbo tlaci vela vzduch. Tolko zatial viem.

Dnes mi vravel, ze problem je v tom, ze vraj turbo nie je na moj typ motora, ale na bud BKC alebo BLS, teraz neviem. Vravel, ze je potrebne vymenit elektromagn. blok za iny typ a vraj to potom bude ok.
Neviete mi poradit, prosim? Nevodi ma za nos? LEbo uz nevie zrejme co by vymenil....

Pozeral aj hadice a su OK.

Vdaka
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2073)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18682
Nabehané: 3 mes 11 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 24.02.2018 19:55   
BXE BKC a BLS sú rovnaké výkonové varianty,a majú na výkon turbíny rovnakú požiadavku.Ak turbína pri takých otáčkách tlačí príliš veľa,tak to znamená jediné,stále má funkčnú variabilitu.Ak by bola istota že turbína je v poriadku (nemusí byť napriek repasu) tak jediná možnosť je že blok podtlakovej regulácie ostane otvorený a teda variabilita nie je odstavená z činnosti.Tam nejde o iný typ,to nie je zmrzlina,namiesto citronovej jahodová,čo tam má byť to má byť.Celé je to robota šuflikantov od a po z,pretože určiť správnosť variability,hodnoty tlaku alebo prácu bloku je za pár minút a zo 100% istotou.
Tam nič iné netreba,iba si na 5 minút zobrať na kolená diagnostiku.Aj by som ti dal hodnoty pre turbínu alebo EGR alebo pre váhu,ale tebe je to k ničomu,a henten trkvas má v tom španielsku dedinu.
Citovať
slaff
Založený: 01 jún 2015
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 23 min
PríspevokZaslal: 25.02.2018 09:13   
Zdravim,
vdaka za odpoved.
Ak by som Vas poprosil, je mozne aby ste mi dali tie hodnoty pre turbinu?
Budem velmi vdacny.
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (202)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5952
Nabehané: 3 mes 7 dní 7 hod
Predmet: Re: Skoda Octavia II BXE - nove turbo vypina PríspevokZaslal: 25.02.2018 11:12   
slaff napísal:
Turbo je nove, tovarensky repasovane.

Vdaka
tovarensky repas take neexistuje.existuje len nove alebo cina repas.toto je to co mas slovensky repas s odovzdanim stareho dielu.tie udaje asi nedostanes pretoze si to nerobis ty sam.hned ich das tomu mechanikovi ktory bude na tom zarabat.
Citovať
avelmak
Obľúbený člen - Bawo (82)
moderátor fóra
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 1950
Nabehané: 1 mes 11 dní 23 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 25.02.2018 11:21   
seven stale trepes len blbosti.Fabricky repas existuje,nie len cinsky.Uz dlhe roky spokupracujem s jedniu firmou,s ktorou som velmi spokojny,bez reklamacii.
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (202)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5952
Nabehané: 3 mes 7 dní 7 hod
PríspevokZaslal: 25.02.2018 11:44   
dobre.dodavaju tie turba pre fabriku ktora ich montuje do novych aut?asi nie.vsetci beru diely od ciny inac by sa neuzivili.na slovensku je uz taky trend zo smetia spravit origo.
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (615)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 25.02.2018 12:12   
Do novych aut repasovane turba asi sotva.


_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
slaff
Založený: 01 jún 2015
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 23 min
PríspevokZaslal: 17.03.2018 22:59   
Zdravim,
takze nastala mensia zmena a to, ze mechanik tam dal turbo, ktore tam malo ist podla VIN-ka. t.j. GARRET.
ALE!!!
Urobil osm testovaciu jazdu a ... zo zaciatku nic...turbo pracovalo ako malo. ale potom zase v 5. stupni pri cca 2500 ot. padlo do nudzaku. Ale mam taky pocit,ze to ma suvis s teplotou vody. Testoval som auto trikrat tou istou trasou a turbo cuduj sa svete vyplo na priblizne rovnakom mieste.....jedine co mi napada je fakt uz len cidlo teploty vody?
Mohlo by byt? Ale chystam sa aj na diagnostiku.

Prosim PORADTE, uz som fakt zufaly...riesim to turbo, rspe. padanie do nudzaku uz asi dva mesiace. Mozno aj vdaka mojemu "sikovnemu" mechnaikovi.

vdaka
Citovať
ntg
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 31 december 2010
Príspevky: 84
Nabehané: 18 hod 33 min
PríspevokZaslal: 25.03.2018 20:49   
A možná tvoje stare turbo bolo lepsie ako ten repasovany smejd , 1.turbo pre bjb bkc bxe vyzera inak ako pre bls , 2. Repas_ skoda penazi, zvacsa sa jedna o opieskovane a striebrenkou namachleny srot, regulátor je nastaveno od oka atd mozno aj tam je tvoj problem 3.aky bol dovod vymeny turba??
Citovať
slaff
Založený: 01 jún 2015
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 23 min
PríspevokZaslal: 01.04.2018 19:09   
Otazka uz neznie preco som menil turbo. to uz neriesim.

Ide o to, ze stale pada do nudzaku. Naposledy sme zistili,ze tlaci malo namiesto 2100 mbar tlaci len 1800 mbar.

Servisak, ktory to teraz robi mi vravel,ze EGR-ko je zanesene olejom zrejme kvoli tomu, ze turbo, ktore tam bolo kedysi prepustalo olej.
Moze EGR ostat pootvorene? A tym padom mi turbo tlaci malo?
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (615)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 01.04.2018 19:11   
Vymenili sa turbo a nevycistilo sa komplet sanie? To je aka sedlacina.
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
slaff
Založený: 01 jún 2015
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 23 min
PríspevokZaslal: 01.04.2018 19:16   
Nuz? Ano,robil to jeden sedlak. Preto sa ta oprava natahuje uz dost dlho.

Zistilo sa to az pri otvoreni EGR. Ale uz inym automechanikom.
Takze EGR pojde na precistenie ultrazvukom.
Len otazka. Pomoze to? Lebo uz ma to nebavi.
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (615)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 01.04.2018 19:52   
Inak v prvom prispevku si pisal o novom egr...

A egr vycistis dokonale manualne. Ziaden uktrazvuk k tomu nepotrebujes.
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
slaff
Založený: 01 jún 2015
Príspevky: 9
Nabehané: 1 hod 23 min
PríspevokZaslal: 01.04.2018 20:43   
Ano. Teda nove.....ma asi rok. Je mozne aby sa za ten cas zasvinilo olejom tak, aby ho nezatvaralo uplne?
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum