Skoda Octavia II , 1,9 tdi - spotreba 8.6l po vymene vacky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

NRmartinNR
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 21.04.2010 11:48
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia II , 1,9 tdi - spotreba 8.6l po vymene vacky

Príspevok od používateľa NRmartinNR »

Ahojte,
mam problem, moja Octavia II 1.9 TDI r.v.2005, ktora je povestna skvelou spotrebou, po vymene vacky hlasi priemernu spotrebu 8.6l/100km.

Dlho som mal priemer 5.6, nasledne som na radu mojho mechanika, ze vraj pocuje buchat vacku, ju dal vymenit.

Po tejto vymene a dvoch nastaveniach a kontrolach cez diagnostiku, ktora vraj nic nehlasi, ziskal otrasne vysoku priem. spotrebu 8.6l! :41c2:

Teraz si neviem rady, nakolko mechanik tvrdi, ze nevie kde je problem, uz vraj vsetko pozrel a je to v poriadku, diagnostika nehlasi ziadne vady.
Auto ma uz 293 000km, ale vsetko ide ako ma. Necitim pokles vykonu, startuje hladko aj v zime, pneumatiky su nove, rozvody boli tiez menene min. rok...jedine co vidim, ze pri studenom motore dymy viac ako zvykol, ale neobzeram ho casto, mozno to bolo aj predtym.

poradite mu co by to mohlo byt, na co sa zamerat?
vopred dakujem za rady
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »