Skoda Octavia II 1.9 TDI 77KW - vymenené žhaviče , zlý štart
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 23.10.2017 09:09 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia II 1.9 TDI 77KW - vymenené žhaviče , zlý štart
Zdravím páni a dámy,
mám problém posledné tri týždne, auto strašne ťažko a dlho štartuje sem tam po štarte krátko trhá-skáče. Ale akonáhle potom vypnem motor a idem naštartovať znova už to ide v normále. Čítal som, že by to mohol byt aj zly vstrek alebo softvérová vec fakt neviem už. Mám tu aj video čo som dal na youtube. Žhaviče som už vymenil v diagnostike viac neukazovalo vraj.
https://www.youtube.com/watch?v=T9khjaSPlGU
typ motoru BKC, prevodovka DSG
Octavia II 1.9 tdi 77kw rv 2006
mám problém posledné tri týždne, auto strašne ťažko a dlho štartuje sem tam po štarte krátko trhá-skáče. Ale akonáhle potom vypnem motor a idem naštartovať znova už to ide v normále. Čítal som, že by to mohol byt aj zly vstrek alebo softvérová vec fakt neviem už. Mám tu aj video čo som dal na youtube. Žhaviče som už vymenil v diagnostike viac neukazovalo vraj.
https://www.youtube.com/watch?v=T9khjaSPlGU
typ motoru BKC, prevodovka DSG
Octavia II 1.9 tdi 77kw rv 2006
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 23.10.2017 09:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 23.10.2017 09:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pod určité napätie začínajú RJ končiť svoju prácu,a tam kde býva velký odber je nízke napätie velmi nebezpečná záležitosť pretože paradoxne vie zabiť elektronickú vec vysokým prúdom.Nech to nejaký elektrikár vysvetlí ako k tomu dochádza
Ale aj keby batéria bola iba zoslabená,čo niekedy vyzerá kým nevidíte čísla že točí akože ok,tak ok to nie je,a pre tento dôvod RJ ani nespustí elektronické riadenie vstrekov.Asi prekvapí kadekoho,ale PD púšta do vstrekovača 80V a 20A na otvorenie,potom prepína na udržovacie čo je už nižšie.Ani to že diagnostika ukáže počas štartu dávku v mg neznamená nič,je to vypočítané množstvo ktoré by tam išlo,ak by bol povolený štart,reálne sa vstrekovač neotvára
Ale aj keby batéria bola iba zoslabená,čo niekedy vyzerá kým nevidíte čísla že točí akože ok,tak ok to nie je,a pre tento dôvod RJ ani nespustí elektronické riadenie vstrekov.Asi prekvapí kadekoho,ale PD púšta do vstrekovača 80V a 20A na otvorenie,potom prepína na udržovacie čo je už nižšie.Ani to že diagnostika ukáže počas štartu dávku v mg neznamená nič,je to vypočítané množstvo ktoré by tam išlo,ak by bol povolený štart,reálne sa vstrekovač neotvára
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 23.10.2017 09:09 Zdieľať na Facebook
dôvod? ty si padol najmúdrejší z neba? len sa pýtam normálne veci, ktoré sú reálne a ty si tu hustý namiesto toho aby si povedal normálnu vec.bajo777 napísal:, rovno zahod ten multimeter, je ti uplne nanic...resp jak simpazovi notbuk ccalongersvk napísal:Zmerám uvidím aj keď mi niečo hovorí, že baterka to aj tak nebude ale uvidím.
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 23.10.2017 09:09 Zdieľať na Facebook
Dlho som musel premýšlať ale chápem ťa a chcel by som nájsť nejakého schopného servisaka čo by to takto celé prekotroloval, že to bude elektrika/baterka alebo nejaký snímač proste schopný elektrikár ale namiesto toho počúvam, že su vadné vstreky alebo treba upraviť teplý štart / zvýšit dávku a to tiež som čítal, že nie vždy je najlepšie riešenie pre RJ a mapy.mhlavaty napísal:Pod určité napätie začínajú RJ končiť svoju prácu,a tam kde býva velký odber je nízke napätie velmi nebezpečná záležitosť pretože paradoxne vie zabiť elektronickú vec vysokým prúdom.Nech to nejaký elektrikár vysvetlí ako k tomu dochádza
Ale aj keby batéria bola iba zoslabená,čo niekedy vyzerá kým nevidíte čísla že točí akože ok,tak ok to nie je,a pre tento dôvod RJ ani nespustí elektronické riadenie vstrekov.Asi prekvapí kadekoho,ale PD púšta do vstrekovača 80V a 20A na otvorenie,potom prepína na udržovacie čo je už nižšie.Ani to že diagnostika ukáže počas štartu dávku v mg neznamená nič,je to vypočítané množstvo ktoré by tam išlo,ak by bol povolený štart,reálne sa vstrekovač neotvára
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 23.10.2017 09:09 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ja tú hru na slepú babu vidím,preto som aj dal tému ako si z PD poradiť,alebo ho aspoň trocha pochopiť aby sa nerobili zlé kroky,tie sú vždy aj o peniazoch.Aby sa robilo to čo treba,a ako treba.Tá téma je tu
motor-vw-1-9-2-0-tdi-pd-ako-ho-servisovat-t67907.html
Kedže nazahŕňa veci ako manuál v prípade neschopnosti štartu uvažujem o doplnenie.Trocha to ale naráža na to,že radový motorista tie možnosti a výbavu ktorá by sa žiadala nemá.V podstate stále ostane odkázaný na dielňu a sme zase kde sme boli,pri otázke či je tam rozumný mechanik alebo nejaký manták preštepený na zlatokopa
Baterka je No 1 podmienka
motor-vw-1-9-2-0-tdi-pd-ako-ho-servisovat-t67907.html
Kedže nazahŕňa veci ako manuál v prípade neschopnosti štartu uvažujem o doplnenie.Trocha to ale naráža na to,že radový motorista tie možnosti a výbavu ktorá by sa žiadala nemá.V podstate stále ostane odkázaný na dielňu a sme zase kde sme boli,pri otázke či je tam rozumný mechanik alebo nejaký manták preštepený na zlatokopa
Baterka je No 1 podmienka
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 23.10.2017 09:09 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných