1 013 588
inzerátov
Pridať inzerát

Skoda Octavia I - buchnutie pri uvolneni plynu

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
nacouzivatelskemeno
Založený: 01 máj 2014
Príspevky: 10
Nabehané: 3 hod 47 min
Predmet: Skoda Octavia I - buchnutie pri uvolneni plynu PríspevokZaslal: 14.10.2017 19:52   
Zdravim pani..

mam problem s mojou O1 - po pusteni plynoveho pedalu mi od prednej napravy nieco buchne a zatrhne celym autom a to iste ak pedal stlacim a idem akceletovar.. pokial je uz motor v zabere a hrajem sa jemnejsie s rychlostou necitit nic... robi to len v tej situacii, nie pri rozjazde ale iba pri pusteni alebo akcerelacii ..

Vcera bolo auto v servise s brzdami /vymena kotucov a oblozeni, nakolko ide o firemne auto nemam na to cas sa s tym na dvore hrat lebo auto mi treba dennodenne/ a spomenul som mechanikovy len tak medzi recou nech to kukne.. a podla jeho slov je to konstalacia vsetkych gumenych casti ktore su vybite a jedina dobra gumova vec na aute je gumova podlozka v kufri (ano, vraj je vsetko KO .. ) tak ci tak by ma zaujimal Vas nazor na vec , ci ste sa s tym niekto stretol.. moj osobny pohlad na to je vybity silentblok motora (ta kovova kost pod motorom) ale uz ma nebavi hladat chybu pokus-omyl..

Vdaka za pomoc
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1826)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17059
Nabehané: 2 mes 27 dní 19 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 14.10.2017 20:05   
Celkom kľudne môže mať pravdu.Dobrý mechanik vie úplne presne kam pozrieť.Všetky gumokovové bloky sú namáhané bu´ť krutom alebo tlakom,v prvom prípade sa začnú trhať čo pozorné oko zbadá,a v druhom tlak spôsobí akúsi deformáciu z únavy,stratu schopnosti absorbovať otrasy.Po cca 300-350 tis km je čas meniť v podstate všetko do radu.Originálny diel zväčša vydrží velmi dlho,po výmene to býva bieda,žiaľ ale chybou montáže.Nakoľko sa dnes pracuje na stlpových zdvihákoch,sú takmer všetky montáže robené zle.
Citovať
nacouzivatelskemeno
Založený: 01 máj 2014
Príspevky: 10
Nabehané: 3 hod 47 min
PríspevokZaslal: 14.10.2017 20:11   
Nehadam sa s nim a vobec.. som spokojny s pracou toho servisu .. ale predsa len , pohybujem sa v podobnej sfere biznisu a trosku viem ako to chodi a mozno je pravda v diely za 20 euro, preto by ma pred tym ako mu zverim auto este zaujimal nazor ludi ci sa s tym nestretli.. btw auto ma cerstvych 240 tisic
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1826)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17059
Nabehané: 2 mes 27 dní 19 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 14.10.2017 20:44   
posúdiť veci správne ide iba v prítomnosti auta.Tak ako vie prekvapiť auto kde je cez 400 tis km a má veškerý podvozok originálny a stále schopný napr prejsť v pohode STK,a iné sú pri 200 tis hotová pohroma vylietaná odpredu dozadu.Prečo identické auto u rôznych majiteľov je tak rozdielne môžeme väčšinou vyčítať zo servisky.Najlepšie sú tie čo majiteľa ešte nemenili a jazdí ich jeden človek
Citovať
sendy1711
Založený: 08 február 2015
Príspevky: 2
Nabehané: 26 min
PríspevokZaslal: 16.10.2017 20:10   
Tvoj popis pekne sedí na moje auto
Golf 4 1998 SDI 400k najazdené. No u mňa je to podľa mechanika vylietaná prevodovka , resp diferenciál.
Trhne pri akcelerácií alebo pri pustení plynu a vačšinou na 1 ke alebo 2 jke.
Len ma napadlo že či nemožeš mať podobný problém.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1826)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17059
Nabehané: 2 mes 27 dní 19 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 16.10.2017 20:56   
Keď je auto zdvhnuté tak sa dá táto vôla v zuboch prevodovky pekne zistiť.Ona býva niekedy značná,ak člevek naraz točí obe kolesá tam a späť sa vôle spočítajú z vôlami na poloosiach a ono to nie sú pekné zvuky.Tam už aby ešte bola vôla na spodnom silembloku čo zachytáva reakcie a výsledok sú rany celkom slušné.Pri jazde ak by sa majiteľ pohral z plynom pridal ubral viac ráz po sebe,tak snád aj ten motor vyskočí z miesta
Citovať
dekarbon
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 26 február 2013
Príspevky: 196
Nabehané: 2 dní 18 hod 39 min
PríspevokZaslal: 07.11.2017 10:50   
mhlavaty napísal:
Celkom kľudne môže mať pravdu.Dobrý mechanik vie úplne presne kam pozrieť.Všetky gumokovové bloky sú namáhané bu´ť krutom alebo tlakom,v prvom prípade sa začnú trhať čo pozorné oko zbadá,a v druhom tlak spôsobí akúsi deformáciu z únavy,stratu schopnosti absorbovať otrasy.Po cca 300-350 tis km je čas meniť v podstate všetko do radu.Originálny diel zväčša vydrží velmi dlho,po výmene to býva bieda,žiaľ ale chybou montáže.Nakoľko sa dnes pracuje na stlpových zdvihákoch,sú takmer všetky montáže robené zle.


P.hlavaty môžem sa spýtať kedže na stpových zudvihákoch hovoríte že su montáže robené zle ako by to malo byť správne? vdaka:)
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Škoda fórum