Škoda Octavia 1.9 TDI PD 96kw 131k r.v. 2003 6st manuál
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 01.03.2009 14:28 Zdieľať na Facebook
Škoda Octavia 1.9 TDI PD 96kw 131k r.v. 2003 6st manuál
prišla mi ponuka na túto octaviu ma najazdene 220 000km je vo full výbave garážovaná 8 alu diskov s gumamy, pravidelny srvis v škodovke atd..., viete mi poradiť či sa oplatí, prípadne chyby poruchy? a poprosil by som aj skúsenosti diky
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 01.03.2009 14:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
...ma ju kamarat. Rok vyroby 2004, s motorom ani prevodovkou nebol zatial ziaden problem. kupil to so 125 000 km, dovoz Nemecko. Robil len bezne veci, loziska zadnych kolies, to co na vsetkych autach...
Naposledy upravil/-a citronsk v 27.12.2012 12:18, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
je to uplne OK auto, cenovo realny servis, dostupne nahradne diely, pruzny a spolahlivy motor...ked na tom aute doteraz jazdil clovek, ktory ma cit a vie ako zaobchadzat s dieslovym motorom, tak je 220.000 km nic, ked jazdil magor, co jazdil na "plny kotol" za studena, nepockal, kym sa horuce turbo trosku ochladi...Aky charakter prevadzky auto jazdilo? Vela v meste, kratke vzdialenosti...dlhe trasy? atd...atd...to su vsetko aspekty, ktore vplyvaju na "kvalitu" a opotrebovanie motora...
Cena je podla mna OK, primerana pre kupujuceho...Tieto auta vacsie problemy nemaju, samozrejme nepovazujme za problem vymenu a servis spotrebneho materialu, ako su loziska, tlmice, filtre, rozvody a pod...Ja mam "zle" skusenosti jedine s EGR ventilom a turbom...nic viac.Egr funguje, len tecie, sopli z neho olej a turbo je haklive. Zanasa sa, variabilta tuhne, relativne skoro sa zvykne odporucat do neba....
Cena je podla mna OK, primerana pre kupujuceho...Tieto auta vacsie problemy nemaju, samozrejme nepovazujme za problem vymenu a servis spotrebneho materialu, ako su loziska, tlmice, filtre, rozvody a pod...Ja mam "zle" skusenosti jedine s EGR ventilom a turbom...nic viac.Egr funguje, len tecie, sopli z neho olej a turbo je haklive. Zanasa sa, variabilta tuhne, relativne skoro sa zvykne odporucat do neba....
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
no vidis to... toť vcera som sa zavzdusnoval ze si zapamatam a hned sa mi to aj hodi:
http://forum.autobazar.eu/mazda-323-1-8i-t28542.html
motor ma po 350.000km este honovanie - zisti si co to je a potom porozmyslaj co to znamena.
a raz navzdy uz prestante s tymi kilometrami... moderne motory - teda 15rokov dozadu - otocia pol miliona kilometrov ked je tam trochu vody a trochu oleja (podla moznosti nie longlife).
http://forum.autobazar.eu/mazda-323-1-8i-t28542.html
motor ma po 350.000km este honovanie - zisti si co to je a potom porozmyslaj co to znamena.
a raz navzdy uz prestante s tymi kilometrami... moderne motory - teda 15rokov dozadu - otocia pol miliona kilometrov ked je tam trochu vody a trochu oleja (podla moznosti nie longlife).
-
- Príspevky: 67
- Dátum registrácie: 19.08.2005 05:35 Zdieľať na Facebook
Mam ju osobne..najazdil som s nou 100tis km..118tis mala ked som ju kupoval..pravidelny servis a neni o com..prevodovka, motor ok..doteraz menene - rozvody ( kvoly mojej spokojnosti ), tycky riadenia, lozisko spojky..caka ma rozvod klimy a alternatora, komplet brzdy s kotucami..ked neratam to,ze sa mi rozpadla laktova opierka tak auto sluzi k spokojnosti..
-
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 01.03.2009 14:28 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 77 neregistrovaných